скърцане след легнал полицай
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: скърцане след легнал полицай
Аз не разбрах каква е разликата ако си с обикновенната или по-дебелата стабилизираща щанга в отношение на скърцането>?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: скърцане след легнал полицай
Единственият проблем може да е ако някой ти е сменял тампоните и ти е сложил за обикновенна щанга а ти си със спортна, т.е. дупката е по-малка откъдето тампона ще е по-стегнат и може да се появи евентуално скърцане.
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: скърцане след легнал полицай
Колеги, да споделя при мен как се развиха нещата:
Имах проблем със скърцане при легнал полицай, като при по-ниски температури се усещаше по-силно. Следвайки съвета на колегата bordo_77 се насочих към тампоните на стабилизиращата щанга. Вчера бях на майстор, като той ме посъветва просто да отида да разгледаме колата, преди да поръчам тампоните. Оказа се, че действително триенето идва от единия тампон. Намазахме и двата със специална грес и сега не се усеща нищо. Решил съм - заскърца ли пак, поръчвам два и сменям.
Иначе смяната ми се видя доста фасулска - махаш кората, след това 4 болта и щангата е в ръцете ти. От там за няма и 5 мин става свалянето/поставянето на нови.
ПС: Иначе ми каза, че имам лек теч от хидравличния маркуч, което било напълно нормално. Другото, което трябва да сменя, но към момента не са съвсем заминали са шарнирни втулки отзад. За маркуча мисля рециклиране да пробвам - някъде из другите раздели бях чел, че тук на Ботевградско от http://www.pape-bg.com/contacts.php са много доволни. Относно втулките ясно, че ще са нови, но колко струват и някакви съвети ако имате ще съм благодарен.
Имах проблем със скърцане при легнал полицай, като при по-ниски температури се усещаше по-силно. Следвайки съвета на колегата bordo_77 се насочих към тампоните на стабилизиращата щанга. Вчера бях на майстор, като той ме посъветва просто да отида да разгледаме колата, преди да поръчам тампоните. Оказа се, че действително триенето идва от единия тампон. Намазахме и двата със специална грес и сега не се усеща нищо. Решил съм - заскърца ли пак, поръчвам два и сменям.
Иначе смяната ми се видя доста фасулска - махаш кората, след това 4 болта и щангата е в ръцете ти. От там за няма и 5 мин става свалянето/поставянето на нови.
ПС: Иначе ми каза, че имам лек теч от хидравличния маркуч, което било напълно нормално. Другото, което трябва да сменя, но към момента не са съвсем заминали са шарнирни втулки отзад. За маркуча мисля рециклиране да пробвам - някъде из другите раздели бях чел, че тук на Ботевградско от http://www.pape-bg.com/contacts.php са много доволни. Относно втулките ясно, че ще са нови, но колко струват и някакви съвети ако имате ще съм благодарен.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: скърцане след легнал полицай
themoldestone написа:Относно втулките ясно, че ще са нови, но колко струват и някакви съвети ако имате ще съм благодарен.
колегата laviatan ще ти помогне

viewtopic.php?f=116&t=339017
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани