Притеснения - надеждност N53
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- JetSet
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 31.01.2013
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i + Santa Fe DM 3.3 V6
Притеснения - надеждност N53
Здравейте и за много години, колеги!
Горд собственик съм на няколко мюнхенски машини, една сред които е Е60 525 (218к.с.) бензин. Колата е с първа рег. от края на 2008-ма, пробегът към момента е 110.000км, с безупречна сервизна история от Германия и ВиА Интеркар.
Купувайки си я бях сигурен, че се сдобивам с надежден атмосферен бензин, който понякога може да страда от проблеми с горивната система. Проверих цените на ГНП и инжектори в ДАРУ, и се убедих, че са с пъти по-евтини от тези на сходни по генерация дизелови агрегати (визирам 57-цата).
Без да имам реални проблеми с колата, от чисто любопитство се зачетох по немски, британски и руски форуми. Стигнах до стряскащи мнения за бобини, ГНП, инжектори и свещи, "сдаващи багажа" през 10-20 хил.км. Моля колегите с "кеф цена нема", "като нямаш пари, карай Дачия" и прочие, да се въздържат от коментар.
ВЪПРОСЪТ ми е за споделяне на реален опит с експлоатацията на този двигател, в наши условия и изхождащите от това проблеми и, надявам се, повече радости. За тези, които споменах горе - именно, защото не съм беден, искам да карам БМВ, а за мен БМВ все още значи надеждност и върховенство на инженерната мисъл.
Пожелавам на всички ви успешна нова година, здраве, лични успехи и много радост от шофирането!
Горд собственик съм на няколко мюнхенски машини, една сред които е Е60 525 (218к.с.) бензин. Колата е с първа рег. от края на 2008-ма, пробегът към момента е 110.000км, с безупречна сервизна история от Германия и ВиА Интеркар.
Купувайки си я бях сигурен, че се сдобивам с надежден атмосферен бензин, който понякога може да страда от проблеми с горивната система. Проверих цените на ГНП и инжектори в ДАРУ, и се убедих, че са с пъти по-евтини от тези на сходни по генерация дизелови агрегати (визирам 57-цата).
Без да имам реални проблеми с колата, от чисто любопитство се зачетох по немски, британски и руски форуми. Стигнах до стряскащи мнения за бобини, ГНП, инжектори и свещи, "сдаващи багажа" през 10-20 хил.км. Моля колегите с "кеф цена нема", "като нямаш пари, карай Дачия" и прочие, да се въздържат от коментар.
ВЪПРОСЪТ ми е за споделяне на реален опит с експлоатацията на този двигател, в наши условия и изхождащите от това проблеми и, надявам се, повече радости. За тези, които споменах горе - именно, защото не съм беден, искам да карам БМВ, а за мен БМВ все още значи надеждност и върховенство на инженерната мисъл.
Пожелавам на всички ви успешна нова година, здраве, лични успехи и много радост от шофирането!
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Притеснения - надеждност N53
Колега, твоята кола няма ГНП
Пък и изброените неща, от които се страхуваш, не е задължително да се прецакат.
Но дори и да се, бобина на DELPHI с номер 12137559842 в Дарукар е 43,90лв/бр, което мисля, че е доста добра цена.
Свещи са ти по 27.40лв/бр с номер 12120038349 (или търсиш от някой от търговците тук свещи NGK ZKBR7A-HTU и ти излиза даже още по-евтино - ~15лв/бр).
Само помпата за високо налягане (която май на доста хора сдава багажа) е 600 кинта (номер 13517616170), но смениш ли я, няма грижи скоро.

Пък и изброените неща, от които се страхуваш, не е задължително да се прецакат.
Но дори и да се, бобина на DELPHI с номер 12137559842 в Дарукар е 43,90лв/бр, което мисля, че е доста добра цена.
Свещи са ти по 27.40лв/бр с номер 12120038349 (или търсиш от някой от търговците тук свещи NGK ZKBR7A-HTU и ти излиза даже още по-евтино - ~15лв/бр).
Само помпата за високо налягане (която май на доста хора сдава багажа) е 600 кинта (номер 13517616170), но смениш ли я, няма грижи скоро.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Притеснения - надеждност N53
Притесненията ти са излишни,както и този мотор няма ГНП,ами просто помпа за високо налягане.Гориво нагнетателни помпи има при по старите дизели.Единственото е,че тоя мотор е валвтроник и има навика като стане на малко повече км. да лапа масло.
- JetSet
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 31.01.2013
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i + Santa Fe DM 3.3 V6
Re: Притеснения - надеждност N53
Благодаря за мненията, колеги. Просто се нааках колко мнения има в немските форуми, че с този двигател едва ли не се превръщаш в щатен служител на автосервизите.
Re: Притеснения - надеждност N53
Колега не се притеснявай за тези дребни неща. Притеснявай се за рейката която струва 4800лв е почти на всяко е60 е разбита. 

Tool - Fear Inoculum
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Притеснения - надеждност N53
Emooo написа:Колега не се притеснявай за тези дребни неща. Притеснявай се за рейката която струва 4800лв е почти на всяко е60 е разбита.
Това за обикновена рейка ли е цена или за активна закупена от БМВ?!?.Аз досега не съм чул някой тук да е дал 5 бинки за рейка за е60-ка.Ама 2-3ма като напишат нещо от сорта и....на едно куче като му кажат Караман и дотам.Аз досега съм сменил 3 е60 и нито едно не е било с разбита рейка(знам че страдат),но аз не съм попадал,което веднага изключва казаното че почти всяко е така.
- JetSet
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 31.01.2013
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i + Santa Fe DM 3.3 V6
Re: Притеснения - надеждност N53
Рейката не е ли High pressure rail. Поне това, което виждам е на цена USD 400,- ...
Re: Притеснения - надеждност N53
Говорим за хидравличната рейка. Ако имаш тропане в предницата и пукане в кормилния прът в основата на арматурното табло при преминаване на неравности не е от окачването, а значи рейката умира.
Tool - Fear Inoculum
- JetSet
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 31.01.2013
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i + Santa Fe DM 3.3 V6
Re: Притеснения - надеждност N53
Разбирам... нямам такова потропване. Но цената си я бива 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани