E-60 525d,не пали топъл
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
E-60 525d,не пали топъл
Доста рових и не намерих подобна тема,ако има,моля да ме насочите.Проблемът е следният,при студен мотор пали и си работи коректно,при последващо стартиране не пали,на бордкомпира не изписва нищо.Топъл,успявам да го стартирам само със етер,и избягвам да гася,няма къде да тествам и ми предстои пътуване от около 700км,за да се прибера.
На някой,случвал ли се е такъв проблем и евентуално какви са били причините?
На някой,случвал ли се е такъв проблем и евентуално какви са били причините?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: E-60 525d,не пали топъл
Вижте какви стойности дава на топъл мотор. Иначе най-често е от клапана за високо налгане на рейла или дюзи.
Re: E-60 525d,не пали топъл
Моята пък на студено нещо взе да прави проблеми. Като не е палена 1 нощ и като завъртя ключа в първия момент се чуди дали да пали дали не, след 3 секунди запалва, отзад излиза пушек и в първия момент оборотите играят за 2 секудни
Лятото сменях реле и свещи
Дано да е от нафтата на Еко, а дано, ама надали 
Нещо такова се получава -> https://www.youtube.com/watch?v=32FSrgO3LKg#t=90



Нещо такова се получава -> https://www.youtube.com/watch?v=32FSrgO3LKg#t=90
Re: E-60 525d,не пали топъл
Atsalov написа:Вижте какви стойности дава на топъл мотор. Иначе най-често е от клапана за високо налгане на рейла или дюзи.
И аз стигнах до това заключение,след коментари с колеги,само да се прибера и ще я разнищим.
- mupoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 1.12.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D '04
Re: E-60 525d,не пали топъл
Сензора на коляновия вал
Re: E-60 525d,не пали топъл
Проблемът е решен,клапана на рейла изпускаше обратно гориво.След демонтаж и почистване,започна да си пали прилично.По иглата на клапана,имаше много финни стружки и явно от там и проблемът,не можах да схвана за чий е иглата,като клапанът уплътнява на конус със много малък ъгъл.Свалянето е доста тегаво,намира се във задният край на рейла от към купето и е невъзможно да се демонтира без да се свалят всички пласмасарии и всмукателният колектор.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани