535 Проблем с турбо?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Alexander44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535D
535 Проблем с турбо?
Здравейте,
Имам следния проблем... Колата няма ниаква мощност до към 2500 оборота и тогава сякаш се включва голямото турбо и започва да ускорява. Не ми е изкарвало никакви грешки или не е индикирало до момента да има някакъв проблем. Четох подобните теми по които има писано до моментаа, но въпроса ми е може ли да нещо по сериозно като да е заминало турбото? Днес ще я закачим да видим има ли записани грешки и ще прегледаме варианите като МАП сензор, дроселова клапа и турбо пътищата.
п.с. не е изпушвало ии няма горене на масло...
Благодаря предварително!
Имам следния проблем... Колата няма ниаква мощност до към 2500 оборота и тогава сякаш се включва голямото турбо и започва да ускорява. Не ми е изкарвало никакви грешки или не е индикирало до момента да има някакъв проблем. Четох подобните теми по които има писано до моментаа, но въпроса ми е може ли да нещо по сериозно като да е заминало турбото? Днес ще я закачим да видим има ли записани грешки и ще прегледаме варианите като МАП сензор, дроселова клапа и турбо пътищата.
п.с. не е изпушвало ии няма горене на масло...
Благодаря предварително!
- gkostadinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 21.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E87, E90 LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: 535 Проблем с турбо?
Alexander44 написа:Здравейте,
Имам следния проблем... Колата няма ниаква мощност до към 2500 оборота и тогава сякаш се включва голямото турбо и започва да ускорява. Не ми е изкарвало никакви грешки или не е индикирало до момента да има някакъв проблем. Четох подобните теми по които има писано до моментаа, но въпроса ми е може ли да нещо по сериозно като да е заминало турбото? Днес ще я закачим да видим има ли записани грешки и ще прегледаме варианите като МАП сензор, дроселова клапа и турбо пътищата.
п.с. не е изпушвало ии няма горене на масло...
Благодаря предварително!
Колега, така както го обясняваш отива по скоро на запушен ДПФ филтър. Провери и него все пак.

- Alexander44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535D
Re: 535 Проблем с турбо?
gkostadinoff написа:Alexander44 написа:Здравейте,
Имам следния проблем... Колата няма ниаква мощност до към 2500 оборота и тогава сякаш се включва голямото турбо и започва да ускорява. Не ми е изкарвало никакви грешки или не е индикирало до момента да има някакъв проблем. Четох подобните теми по които има писано до моментаа, но въпроса ми е може ли да нещо по сериозно като да е заминало турбото? Днес ще я закачим да видим има ли записани грешки и ще прегледаме варианите като МАП сензор, дроселова клапа и турбо пътищата.
п.с. не е изпушвало ии няма горене на масло...
Благодаря предварително!
Колега, така както го обясняваш отива по скоро на запушен ДПФ филтър. Провери и него все пак.
Първоначално и аз помислих, че е вариант и това тъй като от много време не е имало регенерация( може би повече от 10 - 12 000) , но пък реших, че би ми изписало че се е запушил. Ще го преверя и него

Re: 535 Проблем с турбо?
Не знам при запушен DPF дали няма да е обратното с оборотите. На мен не ми изписваше нищо, когато се запуши. Влизаше си в някакви аварийни режими и едвам вдигах 100-110 и дотам. Над 2000 оборота не искаше. След премахването имам нова кола 

Re: 535 Проблем с турбо?
Клапата в изпукстелния колектор, която затваря голямата турбина, е останала отворена. Сравнително често срещан проблем.
- Alexander44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535D
Re: 535 Проблем с турбо?
Sherman написа:Клапата в изпукстелния колектор, която затваря голямата турбина, е останала отворена. Сравнително често срещан проблем.
Ще я проверя , колега. Благодаря
- Alexander44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535D
Re: 535 Проблем с турбо?
Sherman написа:Клапата в изпукстелния колектор, която затваря голямата турбина, е останала отворена. Сравнително често срещан проблем.
Прав се оказа за клапата, сменихме няколко от вакум маркучите и клапата заработи, но не за дълго след няколко паления и пак загуби мощност. Тези дне ще сменим всички маркучи, за да съм сигурен , че с тях всичко е ок. Въпроса ми е ако и след това пак ми прави проблем трябва да се смени ли тази клапа или има и друг вариант?
Поздрави!
Re: 535 Проблем с турбо?
Смени абсолютно всичко вакуумни маркучи по двигателя...ако не се оправи виж дали работи соленоида, който управлява клапата. Друго, което може да е самия актуатор да е със спукана мембрана или да е заял. Последено може да е самата клапа на колектора да е заяла.
- Alexander44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535D
Re: 535 Проблем с турбо?
Sherman написа:Смени абсолютно всичко вакуумни маркучи по двигателя...ако не се оправи виж дали работи соленоида, който управлява клапата. Друго, което може да е самия актуатор да е със спукана мембрана или да е заял. Последено може да е самата клапа на колектора да е заяла.
Благодаря за бързия отговор. Ще пиша решен ли е проблема

- Alexander44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535D
Re: 535 Проблем с турбо?
Сменени всички вакум маркучи, почистена дроселова клапа.... проблема изчезна. Надявам се да е окончателно
Поздрави и весело посрещане на новата година!

Поздрави и весело посрещане на новата година!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани