535 Проблем с турбо?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535D

535 Проблем с турбо?

Мнение от Alexander44 » 22 Дек 2014, 12:08

Здравейте,

Имам следния проблем... Колата няма ниаква мощност до към 2500 оборота и тогава сякаш се включва голямото турбо и започва да ускорява. Не ми е изкарвало никакви грешки или не е индикирало до момента да има някакъв проблем. Четох подобните теми по които има писано до моментаа, но въпроса ми е може ли да нещо по сериозно като да е заминало турбото? Днес ще я закачим да видим има ли записани грешки и ще прегледаме варианите като МАП сензор, дроселова клапа и турбо пътищата.

п.с. не е изпушвало ии няма горене на масло...

Благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 21.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E87, E90 LCI
Мечтае да кара: M4

Re: 535 Проблем с турбо?

Мнение от gkostadinoff » 22 Дек 2014, 23:36

Alexander44 написа:Здравейте,

Имам следния проблем... Колата няма ниаква мощност до към 2500 оборота и тогава сякаш се включва голямото турбо и започва да ускорява. Не ми е изкарвало никакви грешки или не е индикирало до момента да има някакъв проблем. Четох подобните теми по които има писано до моментаа, но въпроса ми е може ли да нещо по сериозно като да е заминало турбото? Днес ще я закачим да видим има ли записани грешки и ще прегледаме варианите като МАП сензор, дроселова клапа и турбо пътищата.

п.с. не е изпушвало ии няма горене на масло...

Благодаря предварително!


Колега, така както го обясняваш отива по скоро на запушен ДПФ филтър. Провери и него все пак. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535D

Re: 535 Проблем с турбо?

Мнение от Alexander44 » 23 Дек 2014, 8:36

gkostadinoff написа:
Alexander44 написа:Здравейте,

Имам следния проблем... Колата няма ниаква мощност до към 2500 оборота и тогава сякаш се включва голямото турбо и започва да ускорява. Не ми е изкарвало никакви грешки или не е индикирало до момента да има някакъв проблем. Четох подобните теми по които има писано до моментаа, но въпроса ми е може ли да нещо по сериозно като да е заминало турбото? Днес ще я закачим да видим има ли записани грешки и ще прегледаме варианите като МАП сензор, дроселова клапа и турбо пътищата.

п.с. не е изпушвало ии няма горене на масло...

Благодаря предварително!


Колега, така както го обясняваш отива по скоро на запушен ДПФ филтър. Провери и него все пак. :)


Първоначално и аз помислих, че е вариант и това тъй като от много време не е имало регенерация( може би повече от 10 - 12 000) , но пък реших, че би ми изписало че се е запушил. Ще го преверя и него :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: 535 Проблем с турбо?

Мнение от SDLS » 23 Дек 2014, 9:43

Не знам при запушен DPF дали няма да е обратното с оборотите. На мен не ми изписваше нищо, когато се запуши. Влизаше си в някакви аварийни режими и едвам вдигах 100-110 и дотам. Над 2000 оборота не искаше. След премахването имам нова кола :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 535 Проблем с турбо?

Мнение от Sherman » 23 Дек 2014, 12:10

Клапата в изпукстелния колектор, която затваря голямата турбина, е останала отворена. Сравнително често срещан проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535D

Re: 535 Проблем с турбо?

Мнение от Alexander44 » 23 Дек 2014, 12:16

Sherman написа:Клапата в изпукстелния колектор, която затваря голямата турбина, е останала отворена. Сравнително често срещан проблем.

Ще я проверя , колега. Благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535D

Re: 535 Проблем с турбо?

Мнение от Alexander44 » 28 Дек 2014, 18:43

Sherman написа:Клапата в изпукстелния колектор, която затваря голямата турбина, е останала отворена. Сравнително често срещан проблем.

Прав се оказа за клапата, сменихме няколко от вакум маркучите и клапата заработи, но не за дълго след няколко паления и пак загуби мощност. Тези дне ще сменим всички маркучи, за да съм сигурен , че с тях всичко е ок. Въпроса ми е ако и след това пак ми прави проблем трябва да се смени ли тази клапа или има и друг вариант?
Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 535 Проблем с турбо?

Мнение от Sherman » 28 Дек 2014, 22:09

Смени абсолютно всичко вакуумни маркучи по двигателя...ако не се оправи виж дали работи соленоида, който управлява клапата. Друго, което може да е самия актуатор да е със спукана мембрана или да е заял. Последено може да е самата клапа на колектора да е заяла.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535D

Re: 535 Проблем с турбо?

Мнение от Alexander44 » 29 Дек 2014, 0:15

Sherman написа:Смени абсолютно всичко вакуумни маркучи по двигателя...ако не се оправи виж дали работи соленоида, който управлява клапата. Друго, което може да е самия актуатор да е със спукана мембрана или да е заял. Последено може да е самата клапа на колектора да е заяла.


Благодаря за бързия отговор. Ще пиша решен ли е проблема :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535D

Re: 535 Проблем с турбо?

Мнение от Alexander44 » 31 Дек 2014, 17:22

Сменени всички вакум маркучи, почистена дроселова клапа.... проблема изчезна. Надявам се да е окончателно :)
Поздрави и весело посрещане на новата година!

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook