Е60 535д - въпрос за поддръжка
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- karakondji
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 29.05.2013
- Местоположение: София
- Кара: E60 535D
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
Много е относително на какво ще попаднеш.
Мойта глезана я имам от 1 година и съм навъртял скромно около 10 000 км. За това време съм сменил веднъж масло за около 400 лв., антифриз преди няколко седмици за около 150 лв. и превантивно махнах "пеперудите" (60 лв. + допълнително труд).
Колата я купих от човек, който се беше грижил за нея и досега не ми се е налагал абсолютно никакъв ремонт. Като сменях антифриза ми направиха диагностика и колата продължава да е в отлично техническо състояние.
Ако тръгнеш да правиш ретрофити или други глезотии (както аз с фаровете) поддръжката е възможно рязко да скочи.
Гумите, с които ще я обуеш също не са малък разход. Хубавите гуми, особено отзад (275/35/18) са по 500 лв. парчето. Намирането на патерица също не е "евтина" задача
535 по правило е с по-богато серийно оборудване от останалите 5-ци, което е съществен плюс. Като цяло колата е превъзходна. Шофирането е истинско удоволствие

Мойта глезана я имам от 1 година и съм навъртял скромно около 10 000 км. За това време съм сменил веднъж масло за около 400 лв., антифриз преди няколко седмици за около 150 лв. и превантивно махнах "пеперудите" (60 лв. + допълнително труд).
Колата я купих от човек, който се беше грижил за нея и досега не ми се е налагал абсолютно никакъв ремонт. Като сменях антифриза ми направиха диагностика и колата продължава да е в отлично техническо състояние.
Ако тръгнеш да правиш ретрофити или други глезотии (както аз с фаровете) поддръжката е възможно рязко да скочи.
Гумите, с които ще я обуеш също не са малък разход. Хубавите гуми, особено отзад (275/35/18) са по 500 лв. парчето. Намирането на патерица също не е "евтина" задача

535 по правило е с по-богато серийно оборудване от останалите 5-ци, което е съществен плюс. Като цяло колата е превъзходна. Шофирането е истинско удоволствие



Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
Добре, какви са тези 400 лв. на месец разходи и то без застраховки и гориво? Това ми се струва несериозно. ОК, единия месец масло и филтри, другия спирачки, да речем и нещо по окачването да излезе, но в крайна сметка няма всеки месец да има по нещо да се обслужва. Нали все пак говорим за обичайната подръжка на колата? Вече ако се прави турбина, скоростна кутия, дюзи и т.н. цифрата скача, но това са непредвидени ремонти, които изобщо не е сигурно, че ще се наложи да бъдат правени. Което пак ни връща към основната идея - зависи на каква кола ще попаднеш. Ако колата е читава, тогава мисля, че сме в ситуацията на колегата karakondji, а там цифрата далеч не е 400 лв. на месец. 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
Няма голяма разлика между обикновено 530 и, 535.при 535 са по скъпи дисковете защото са по големи както и накладките., има една турбина в повече и това е общо взето
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
dimodi написа:Добре, какви са тези 400 лв. на месец разходи и то без застраховки и гориво? Това ми се струва несериозно. ОК, единия месец масло и филтри, другия спирачки, да речем и нещо по окачването да излезе, но в крайна сметка няма всеки месец да има по нещо да се обслужва. Нали все пак говорим за обичайната подръжка на колата? Вече ако се прави турбина, скоростна кутия, дюзи и т.н. цифрата скача, но това са непредвидени ремонти, които изобщо не е сигурно, че ще се наложи да бъдат правени. Което пак ни връща към основната идея - зависи на каква кола ще попаднеш. Ако колата е читава, тогава мисля, че сме в ситуацията на колегата karakondji, а там цифрата далеч не е 400 лв. на месец.
Опираме до въпроса, че колегата karakondji кара 10 000км на година, а аз около 30 000. И другото, да, ако наистина всичко, което излезе те дразни, и когато обичаш да си я глезиш си излиза поне 400лв на месец. Говорех с 1200лв лева данъци и застраховки, което както и да го погледнеш си прави 100лв като за старт на месеца. Аз съм сигурен, че в първата година като се разпръснат разходите са над 400лв на месец, особено като имам предвид, че 80% от предлаганите екземпляри са полу живи, полу умрели


- karakondji
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 29.05.2013
- Местоположение: София
- Кара: E60 535D
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
Двигателя е 3,0 литров M57. Различните му версии се слагат и в по-долните модификации. Както adovet e споделил, основните разлики са една турбина в повече и по-големи спирачки, ясно защо
Не съм специалист да го потвърдя, но при 535 повечето вложени части и компоненти са допълнително усилени/подобрени заради мощността, така че може да се твърди, че са дори по-здрави от по-ниските модификации.
Масло и застраховки се сменят/правят и на VW, така че не е уместно въобще да ги включваме в сметките. Няма значение от колата, правиш ли 30 000 км на година обслужването е по-различно от 10 000 км., без значение дали е 535, 525, 320, 116...

Масло и застраховки се сменят/правят и на VW, така че не е уместно въобще да ги включваме в сметките. Няма значение от колата, правиш ли 30 000 км на година обслужването е по-различно от 10 000 км., без значение дали е 535, 525, 320, 116...
- Beat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.06.2012
- Местоположение: Равда/София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
- Мечтае да кара: Десет цилиндрово Е60
- Детайли за колата: Много бавна
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
А някой има ли представа за проблеми с автомата (нз дали има ръчка на тоя мотор)? Миналия месец карах една предифейсова - 272 к.с. и ми направи впечатление, че кутията се замисляше малко преди да тръгне, особено на кик даун.

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
Beat написа:А някой има ли представа за проблеми с автомата (нз дали има ръчка на тоя мотор)? Миналия месец карах една предифейсова - 272 к.с. и ми направи впечатление, че кутията се замисляше малко преди да тръгне, особено на кик даун.
Няма с ръчни скорости. Да не би това замисляне да е, защото автоматът е адаптивен? Доколкото знам вече почти всички са такива. Т.е ако караш кротко и бавно по-дълъг период от време и изведнъж решиш да я сръчкаш, не е толкова отзивчива. След 4-5 кикдауна, положението се оправя. Аз мисля, че автоматът се наглася според стила на шофиране и затова доста често спи. Примери за това много - карал си 10-15 километра с 90-100 и без никакви изпреварвания и изведнъж идва път с планинско изкачване и завои - редовно се успива на висока предавка и често е неадекватен, но след 6-7 завоя се оправя.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
Всички се замислят
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
Когато се замисля има DS
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка
Taruno написа:Няма място за сравнение Е46цата е като умрял и изгнил кон пред Е60 1-во 535 е три пъти по-елстична при набиране в движение, второ вози хиляди пъти по-добре, просторна, модерна просто много го мислиш ама говорим За коли не просто различен клас, а и различно поколение.
Много добре казано.Мога само да добавя,че след 500 км. изминат път със е46 се чувстваш изморен и искаш да починеш.При е60/61 слизаш и си ти....

- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Е60 535д - въпрос за поддръжка

toncho83 написа:Taruno написа:Няма място за сравнение Е46цата е като умрял и изгнил кон пред Е60 1-во 535 е три пъти по-елстична при набиране в движение, второ вози хиляди пъти по-добре, просторна, модерна просто много го мислиш ама говорим За коли не просто различен клас, а и различно поколение.
Много добре казано.Мога само да добавя,че след 500 км. изминат път със е46 се чувстваш изморен и искаш да починеш.При е60/61 слизаш и си ти....
Често правя по 1000 км., за един ден и не ги усещам, прибирам се свеж

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани