Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- stefan3232
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.04.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD
Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
Как да разбера дали моите колектори са от проблемните ?
Колата е 530XD 231 кс.
Колата е 530XD 231 кс.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
доколкото знам за 231 коня се слача чугунен.Отиваш на сервиз и с едно огледалце гледат дали е чугун или ламарина

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
Ако си с 231 к.с. си с чугунен и можеш да си спокоен, трябва да се постараеш много, за да го гръмнеш 

- stefan3232
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.04.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
как пък разбрахте за кой колектор говори?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
Еми при положение, че само единия колектор е метален и дава фира, човек лесно се досеща, а за всмукателния има само пеперудите като проблем и колегата като гледам не ги е споменал 

- stefan3232
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 23.04.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD
Re: Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
Искам да разбера дали моя всмукателен колектор е от тези където се махат пеперудите или не е от него ...........
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
"само" пеперудите 

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
stefan3232 написа:Искам да разбера дали моя всмукателен колектор е от тези където се махат пеперудите или не е от него ...........
Със сигурност имаш "пеперуди",освен ако предишният собственик не ги е отстранил.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
я?...не било за изпускателния май май...и моя колектор беше сменен с по яките пеперуди,но ги изкормих
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- nov77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 525dА
Re: Как да разбера дали моите колектори са от проблемните
Когато си махнахте пеперудите правили ли сте нулеви адаптации в ДДЕ-то,че някъде четох,че трябвало? Ако не ,след премахването има ли претракване на мотора м/у 1700-2200 оборота като от повдигачи но по-слабо? И това само на загрял мотор,не винаги предимно при мен се чува на градско на ниски предавки. А за тези адаптации пишеше,че трябва да се правят след смяна на дюзи,дебитомер и вихрови клапи. Процеса след адаптацията бил дълаг около 1500км,за да свикне мотора със или в случая без новата част. Товаго четох в английски форум,незнам колко е вярно. При мен не помня преди с пеперудките имаше ли го тоя шум или не,че веднага ги махнах след покупката.
Изпускателния колектор го смених преди дни, с чугунен от 530д е-39,резултата е доста по-тиха работа на мотора,но забелязвам,че работи някакси по-твърдо и сакаш колата стана една идея по-мудна'може ида си внушавам,а може и така да е,защото смених и двата тампона на двигателя-бяха дроб,а от там е изпусал вакуум,а колектора беше спукан на три места.
Изпускателния колектор го смених преди дни, с чугунен от 530д е-39,резултата е доста по-тиха работа на мотора,но забелязвам,че работи някакси по-твърдо и сакаш колата стана една идея по-мудна'може ида си внушавам,а може и така да е,защото смених и двата тампона на двигателя-бяха дроб,а от там е изпусал вакуум,а колектора беше спукан на три места.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани