Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Интересно ми е решихте ли проблема и къде беше разковничето!!!
ПП. Когато някой има проблем, веднага пуска тема тук, а след каТо си реши проблема, изчезва яко дим! Това не е добре!!!
ПП. Когато някой има проблем, веднага пуска тема тук, а след каТо си реши проблема, изчезва яко дим! Това не е добре!!!
- shumisho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.04.2007
- Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
ICE написа:Интересно ми е решихте ли проблема и къде беше разковничето!!!
ПП. Когато някой има проблем, веднага пуска тема тук, а след каТо си реши проблема, изчезва яко дим! Това не е добре!!!

Дано не я е продал след като наля една шапка пари в нея, но с това пушене може и това да е станало

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Ремотирали са му глава,то пък се оказа че не е глава.Така както са го подкарали по добре да си направи вноска за ново БМВ.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Не съм сигурен тука турбините имаха ли водно охлаждане или само маслено мазане и охлаждане?
Ако минава вода презтурбините значи има голям шанс някоя да е свършила курса.
Щом гарнитурата е сменяна значи проблема е в главата което е кофти може да се хване ако има вода в маслото.
Ако минава вода презтурбините значи има голям шанс някоя да е свършила курса.
Щом гарнитурата е сменяна значи проблема е в главата което е кофти може да се хване ако има вода в маслото.
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Те са му ремонтирали главата и пак яде антифриз.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
timur_lenk написа:Те са му ремонтирали главата и пак яде антифриз.
значи не са ремонтирали нищо... втоя случай по-добре да си намериш друга глава защото тия микро пукнатинин се виждат само на скенер и неможе да се оправят или само малък брой от тях може. Най-веоятно е била прегрявана което е довело до проблема в главата.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Неволи с 535 d автоматик 2005-та година
Мдааа, можем само да гадаем и да си чешем езиците.
Най0дбре ще е собственика на колата да се включи с малко инфо!!!
ПП. аз също съм за глава, но първо тези коли са с адски здрави мотори, второ има много начини да се тества дали ппроблема е там (CO-тестове и др.), и чак след това трябва да се престъпи към сваляне на главата, която тр по възможност да се сканира и да се намери къде е проблема. След това решението е лесно. Доколкото разбирам на колегата му ремонтират колата по системата "проба-грешка"....което е доста непрофесионално (да си го кажем директно - тъпо) и скъпо за собственика на съответното МПС.
Най0дбре ще е собственика на колата да се включи с малко инфо!!!
ПП. аз също съм за глава, но първо тези коли са с адски здрави мотори, второ има много начини да се тества дали ппроблема е там (CO-тестове и др.), и чак след това трябва да се престъпи към сваляне на главата, която тр по възможност да се сканира и да се намери къде е проблема. След това решението е лесно. Доколкото разбирам на колегата му ремонтират колата по системата "проба-грешка"....което е доста непрофесионално (да си го кажем директно - тъпо) и скъпо за собственика на съответното МПС.
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани