Средно гърне (катализатор) - неприятно подрънкване.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Средно гърне (катализатор) - неприятно подрънкване.

Мнение от Trixster » 21 Яну 2014, 11:36

Колеги,

От известно време чувам едно подрънкване от средното гърне - катализатора, което е много дразнещо.
Колата си върви нормално, единствено дразнещия звук ми подсказва проблем. Какво бихте ме посъветвали за ремонт ? Колата е без ДПФ.

Ако се премахне катализатора има ли проблем с ламбдасондата или някакви негативни последствия за колата ?

Сега ли е възможността за пърформанс изпускателна с-ма и какви варианти бихте предложили за дизела ?

Мерси предварително! :)
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Средно гърне (катализатор) - неприятно подрънкване.

Мнение от iceblast » 21 Яну 2014, 11:46

Дори да го изтърбушиш, няма да имаш никакви проблеми, но моят съвет е един резонатор да си сложиш.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Средно гърне (катализатор) - неприятно подрънкване.

Мнение от Atsalov » 21 Яну 2014, 12:51

Аз също силно се интересувам от темата ,макар все още да нямам проблеми. Но от перформанс генерацията нали се получава леко дзвънтене.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Средно гърне (катализатор) - неприятно подрънкване.

Мнение от ICE » 22 Яну 2014, 1:18

Вариант 1:
Отваряш, вадиш карантията и затваряш катализатора. Оставяш го на мястото му. Нищо друго не ти трябва.

Вариант 2:
Режеш катализатора и на негово място слагаш резонаторно гърне.

Успех! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Средно гърне (катализатор) - неприятно подрънкване.

Мнение от mfandakov » 26 Яну 2014, 19:24

Изгаря ватата която се намира вътре и уплътнява питата на катализатора,от мен един съвет ако мога да дам.Намери свестен майстор на ауспуси да ти ремонтира катализатора,смисъл да отвори катализатора леко по страничния ръб да смени ватата и да го затвори.Ще си имаш катализатор и няма да те дразнят гадните миризми отзад при работа на колата.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: Средно гърне (катализатор) - неприятно подрънкване.

Мнение от bmw545i » 26 Яну 2014, 19:29

mfandakov написа:Изгаря ватата която се намира вътре и уплътнява питата на катализатора,от мен един съвет ако мога да дам.Намери свестен майстор на ауспуси да ти ремонтира катализатора,смисъл да отвори катализатора леко по страничния ръб да смени ватата и да го затвори.Ще си имаш катализатор и няма да те дразнят гадните миризми отзад при работа на колата.


+1

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: Средно гърне (катализатор) - неприятно подрънкване.

Мнение от toncho83 » 27 Яну 2014, 10:02

mfandakov написа:Изгаря ватата която се намира вътре и уплътнява питата на катализатора,от мен един съвет ако мога да дам.Намери свестен майстор на ауспуси да ти ремонтира катализатора,смисъл да отвори катализатора леко по страничния ръб да смени ватата и да го затвори.Ще си имаш катализатор и няма да те дразнят гадните миризми отзад при работа на колата.

При мен е премахнато и действително има миризма.Чудно ми е как така да се остави?-то в повечето случаи е запушен и за смяна!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Средно гърне (катализатор) - неприятно подрънкване.

Мнение от mfandakov » 27 Яну 2014, 10:18

След като се разглоби внимателно се почиства с препарат и пароструйка (отдалече внимателно със струята)слага се нова вата и се заварява отново.Не кара колкото преди манипулацията понеже самите заварки с времето корозират и се пробива самата ламарина, но кара пак 3-4 години спокойно.Поне при мен бе така на по старата ми кола,тази която карам също се разтропа но майстора му разказа играта на самия корпус докато се разберем с него какво да правим и сега си имам катализатор но нямам корпус за него.Когато вкарвам колата в гаража ме хваща яд че не го рециклирах и сега мирише гадно.Според мен си заслужава да се вкара енергия и да се рециклира
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook