Въпрос за INPA
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за INPA
Здравейте колеги! Искам да разбера възможно ли е да се обучи (програмира) този ключ с Inpa или как въобще е възможно? Колата пали с него върви си, но не мога да отключвам и заключвам. Е61 11/2005
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=cqs1389173756h.jpg
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=cqs1389173756h.jpg
I Don't Drive Fast I Just Fly Low
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Въпрос за INPA
Пробвай първоначално с този метод:
ето и за други ключове, но не съм го пробвал...
ако е като някои от тези:
Изображение
Изображение
1.Отключи колата
2.Влез и затвори вратата
3.Завърти ключа на контакт и после изключи
4.Извади ключа и задръж бутона за отключване
5.Натисни бутона за заключване 3 пъти в рамките на 10 секунди/през цялото време държиш бутона за отключване/
6.Отпусни бутона за отключване
При правилно програмиране,колата се заключва и отключва,и диода на ключа започва да мига бавно за около 10 секунди.
Ако не стане от първия път процедурата се повтаря отново /без 1 и 2-ра позиция/
Така се програмира един ключ, ако искате да програмирате повече ключове (максимум до 4), трябва след като се програмира първия ключ в рамките на 30 сек да се програмират и останалите
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Въпрос за INPA

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Въпрос за INPA
Сигурен ли си че самата платка работи?Тествай самият ключ при някой ключар дали излъчва излъчва сигнал!
Re: Въпрос за INPA
bobi_81xx написа:Сигурен ли си че самата платка работи?Тествай самият ключ при някой ключар дали излъчва излъчва сигнал!
Излъчва, но много слабо. Поне така ми каззаха
I Don't Drive Fast I Just Fly Low
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Въпрос за INPA
Слабо излъчване-тогава идва реч за слаба батерия и смяна ако е възможно(най-вероятно възможно)!!!
Re: Въпрос за INPA
Колега, ключът ти най-вероятно има нужда от смяна на батерията, както вече е написал колегата преди мен. Ако ключът е от типа "keyless go", на гърба му има отделно капаче за батерията и смяната е елементарна. Ако обаче си с по-стария ключ, батерията е акумулаторен тип и е запоена върху самата платка. Ключът не се отваря по принцип и за целта ще трябва да го срежеш. Бъди внимателен обаче, защото ако закачиш някой елемент по платката ще се вкараш в сериозен филм. И не се занимавай с опити за обучаване на ключа с натискане на бутоните - няма смисъл! Това работи само за автомобили с EWS, а ти си с CAS и обучението (ако е необходимо) се прави само софтуерно.
P. S. Всъщност ти май беше описал драмата с този ключ в друга тема ако не бъркам. Сега ще получиш същите отговори предполагам...!
P. S. Всъщност ти май беше описал драмата с този ключ в друга тема ако не бъркам. Сега ще получиш същите отговори предполагам...!
Re: Въпрос за INPA
xm_net написа:Колега, ключът ти най-вероятно има нужда от смяна на батерията, както вече е написал колегата преди мен. Ако ключът е от типа "keyless go", на гърба му има отделно капаче за батерията и смяната е елементарна. Ако обаче си с по-стария ключ, батерията е акумулаторен тип и е запоена върху самата платка. Ключът не се отваря по принцип и за целта ще трябва да го срежеш. Бъди внимателен обаче, защото ако закачиш някой елемент по платката ще се вкараш в сериозен филм. И не се занимавай с опити за обучаване на ключа с натискане на бутоните - няма смисъл! Това работи само за автомобили с EWS, а ти си с CAS и обучението (ако е необходимо) се прави само софтуерно.
P. S. Всъщност ти май беше описал драмата с този ключ в друга тема ако не бъркам. Сега ще получиш същите отговори предполагам...!
Да бях описал в друга тема, но сега искам да разбера с кой диагностичен софтуер е възможно да се извърши обучение или трябва да отида в оторизиран БМВ сервиз? Иначе занесох ключа в друг сервиз, където го замериха и споделиха, че излъчва слабо и батерията е наред. Оставих им го да се "мъчат". Обиколих 4-5 сервиза, но все ме прехвърлят на други и в крайна сметка ако е възможно да се оправя с помощта на форума и закупуването на даден диагностичен уред мисля, че ще е по-добре.
I Don't Drive Fast I Just Fly Low
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Въпрос за INPA
С DIS безпроблемно можеш да си обучиш ключа.
Re: Въпрос за INPA
bibi_81xx написа:С DIS безпроблемно можеш да си обучиш ключа
С DIS (отнася се и за INPA) колегата може да направи точно едно голямо НИЩО!
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Въпрос за INPA
xm_net написа:bibi_81xx написа:С DIS безпроблемно можеш да си обучиш ключа
С DIS (отнася се и за INPA) колегата може да направи точно едно голямо НИЩО!
Извинявам се ако съм подвел Колегата

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани