Проблем с палене и счупена джанта

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.03.2013

Проблем с палене и счупена джанта

Мнение от pavlov77 » 26 Окт 2013, 21:29

Здравейте колеги!
Предварително се извинявам, че проблема, който имам може да го има описан някъде вече. Проблемът е следния - купих едно блъснато bmw 530 2004 г. Колата палеше като и подавахме ток с кабели, но след като разкачих акумулатора за да го сменя след това не мога да я запаля. Изписва ми следната грешка - Head Unit not coded correctly. Стартера на колата върти, но не иска да запали. Много хора я гледаха уж с оборудване за bmw но всичките се отказват и нищо не могат да направят. Ако имате някаква идея ще се радвам да споделите. Аз съм от Стара Загора и ако може да ми препоръчате някой също ще е добре. Другият проблем ми е че едната джанта е счупена. Качвам снимка ако някой може да помогне да намеря такава джанта също ще се радвам.

Предварително благодаря!

DSC_0805.jpg

DSC_0803.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Проблем с палене и счупена джанта

Мнение от miroleskov » 27 Окт 2013, 23:08

колега тук ще има голяма заигравка с кодирания и ще ти трябва човек разбиращ от електроника на БМВ.Джанта все ще се намери от някой морга можеш да погледнеш и в форума има доста обяви
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Проблем с палене и счупена джанта

Мнение от iceblast » 27 Окт 2013, 23:23

Това, което ти изписва на дисплей-а няма отношение към паленето, но може да се окаже, че от тези поддаваня на ток и гимнастики с акумулаторите нещо се е повредило в CAS модула. Може да се видин информационните данни, които са в модула да се види, дали той ограничава колата и не и дава да запали или проблема е друг, например не идва гориво (виж бушоните).

Горното съобщение иначе излиза когато нещо не е наред по VO-то на колата, което може да се е насмело нещо от проблемите с тоците, това сравнително лесно може да се погледне и съответно оправи.

Джантата, както спомена колегата или търсиш единични бройки, за 1/2 пари от цял комплект :mhihi: или някой да ти направи хубава заварка, което аз лично не харесвам, но не малко колеги карат със заварки и нямат оплакваня.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Проблем с палене и счупена джанта

Мнение от Trixster » 28 Окт 2013, 10:46

Колега, пробвай да разкачиш новия акумулатор за 10-15мин. После го закачи на ново, включи IBS-а, кодирай акумулатора, както е описано в темата:
viewtopic.php?f=116&t=274405&hilit=%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80

После изчисти всички запаметени грешки. заключи колата изчакай няколко минути, отключи колата и опитай да запалиш.

Дано всички да е ОК!

П.С.
Ако няма успех може да ми пишеш на лично, за майстор който в региона на София няма да се откаже от колата докато не оправи проблема.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook