Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
Помощ , след заваряне на изпускателен колектор се чува адски силно странно свирене на 530 Д 2004та година. Може ли да е резонанс от заварката ...
Re: Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
yanko написа:Помощ , след заваряне на изпускателен колектор се чува адски силно странно свирене на 530 Д 2004та година. Може ли да е резонанс от заварката ...
Изпуска от някоя заварка или е изкривен от температурата по време на заварката.Смени си колектора с чугунен докато е време,щото падне ли парче от заварката,ще смениш не само колектора ,а и турбината

Re: Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
от е39 е по малък ,,,, от какво е най добре
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
yanko написа:от е39 е по малък ,,,, от какво е най добре
Баш си е същия

Re: Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
Намерен проблем... Изметнато чело , утре ще се челоса и ще пиша резултата
Re: Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
Челосах го + нова гарнитура .. Колектора е ОК , но кога се настъпе колата и започнат сами да падат оборотите се чува странно свирене ,,, мисля че е от разтоварването на турбото ... някой има ли идея как може да се отстрани,,, А възможно ли е турбото като е била с спукан колектор да е сабрало нагар и с каране да се оправи ,...
- yordanovdir
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 10.01.2013
- Пол: Мъж
Re: Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
Колегите по-горе са ти написали решението(смяна с чугунен).То има и друго, ама е по-скъпо и всичко го знаем.Понеже на скоро минах по този път, ще ти обясня защо според мен е правилния.
Вариант 1:
Заварка-тип калайдисване.Заваряват ти спукания шев(или ламарина) съвсем леко отгоре и не се знае колко ще изкара.По всяка вероятност малко, заради сериозните термични натоварвания на материала.Линейното удължение при нагряване за стоманата е 0.0112 мм./м./градус целзий.При неръждавейката е дори малко повече.
Вариант 2:
За да завариш добре двата материала, трябва да им стопиш цялата дебелина(почти).При това положение от вътршната страна се получава провар(някой заварчици му казват сополи-така изглежда).Проблема е че няма никаква гаранция дали, или по-скоро кога парчета от този провар ще се отчупят и потрошат нещо нататък.
Вариант 3:
Включва вариант 2, но от вътрешната страна на колектора се пуска аргон.При нормална ситуация и добър заварчик, при този вариант от вътре заваръчния шев изглежда така, както изглежда отвън, т.е. всичко е О.К..За съжаление, при нашата ситуация по колектора вътре има нагар и гаранция за този резултат няма.Освен това вътре има допълнителна ламарина, която не се знае(поне аз не знам) до колко и къде ще пропуска аргона, а без него е вариант 2.
Трите описани варианта се отнасят за аргоново заваряване, а силно се съмнявам, че ще се намери заварчик с подходящ добавъчен материал.Това е следващия проблем и за трите варианта.
Електрожен аз не бих използвал, въпреки че при този метод могат да се намерят подходящи добавъчни материали.
Другите методи за заваряване въобще не стават.
Още един довод против заваряването въобще, е че след като е работил при такива режими на работа, не се знае какъв ще е резултата от заваряването(въпреки, че заварчика ще ми каже-О.К.).
В крайна сметка, всеки си поддържа колата както намери за добре.
Вариант 1:
Заварка-тип калайдисване.Заваряват ти спукания шев(или ламарина) съвсем леко отгоре и не се знае колко ще изкара.По всяка вероятност малко, заради сериозните термични натоварвания на материала.Линейното удължение при нагряване за стоманата е 0.0112 мм./м./градус целзий.При неръждавейката е дори малко повече.
Вариант 2:
За да завариш добре двата материала, трябва да им стопиш цялата дебелина(почти).При това положение от вътршната страна се получава провар(някой заварчици му казват сополи-така изглежда).Проблема е че няма никаква гаранция дали, или по-скоро кога парчета от този провар ще се отчупят и потрошат нещо нататък.
Вариант 3:
Включва вариант 2, но от вътрешната страна на колектора се пуска аргон.При нормална ситуация и добър заварчик, при този вариант от вътре заваръчния шев изглежда така, както изглежда отвън, т.е. всичко е О.К..За съжаление, при нашата ситуация по колектора вътре има нагар и гаранция за този резултат няма.Освен това вътре има допълнителна ламарина, която не се знае(поне аз не знам) до колко и къде ще пропуска аргона, а без него е вариант 2.
Трите описани варианта се отнасят за аргоново заваряване, а силно се съмнявам, че ще се намери заварчик с подходящ добавъчен материал.Това е следващия проблем и за трите варианта.
Електрожен аз не бих използвал, въпреки че при този метод могат да се намерят подходящи добавъчни материали.
Другите методи за заваряване въобще не стават.
Още един довод против заваряването въобще, е че след като е работил при такива режими на работа, не се знае какъв ще е резултата от заваряването(въпреки, че заварчика ще ми каже-О.К.).
В крайна сметка, всеки си поддържа колата както намери за добре.
Re: Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
Ясно ми е за заварката , но наистина е направена уникално
(поне така изглежда ) челосването спря свистенето , сега проблема ми е друг . След подаване на газта от 1400 оборота до към 2800 - 3000 се чува леко свирене ( като на бмв дизел след премахване на катализатора ) който е чувал знае ... Въпроса ми е може ли от спукания колектор да не е нагнетявало турбото или незнаааам да има някви мизерии вътре (да го свалям за почистване или не ) защото това свистене е дразнещо много
(поне така изглежда ) челосването спря свистенето , сега проблема ми е друг . След подаване на газта от 1400 оборота до към 2800 - 3000 се чува леко свирене ( като на бмв дизел след премахване на катализатора ) който е чувал знае ... Въпроса ми е може ли от спукания колектор да не е нагнетявало турбото или незнаааам да има някви мизерии вътре (да го свалям за почистване или не ) защото това свистене е дразнещо много
- pepe00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 29.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: e61 530d
Re: Помощ ,след заваряне на изп. колектор странно свирене
Ilko Ivanov написа:yanko написа:от е39 е по малък ,,,, от какво е най добре
Баш си е същия

А от кой мотор?
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани