Аutomatic battery shutdown imminent
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Аutomatic battery shutdown imminent
Вчера надвечер при опит за палене ми изписа трансмишън фейлър.Днес през деня ми изписа тъпото съобщение за анти трап функцията на прозорците.Като след известно каране грешките не се появяваха повторно.Дисплея на айдрайва и радиото и ЦД при подаване на контакт не светваше веднага а едва след запалване на автомобила.
И тази вечер спирам за 5 минути да си поръчам храна,после влизам в автомобила ,опитвам да запаля и
.Всичко що е дисплей изгасва,изписа ми поне три вида нови ''фейлъри''- и АБС и драйвинг модератли и какво ли не.Ясно ми е че нищо от това не се е скапало,но нещо имам проблем или с напрежението,или с утечка на ток или нещо което е отговорно за да следи тези състояние не функционира правилно.Аз имам съмнения за IBS сензора или нещо окъсява по веригата ключ,стартер........,но как да проверя
Всяка помощ ще ми е от полза.
Акумулаторът е на няколко месеца,стартера ми е отремонтиран.В покой показваше 12,3 волта.След четири опита за палене падна на 11,2 но започна да се вдига в добро темпо.
п.п. За пръв път видях и това съобщение за предстоящ шътдаун на акумулатора:
Виждате че компа ме съветва да заредя акумулатора ,а всъщност мултицета ми показва че всико е ОК като стойности.Нещо бърка системата.

И тази вечер спирам за 5 минути да си поръчам храна,после влизам в автомобила ,опитвам да запаля и

Всяка помощ ще ми е от полза.
Акумулаторът е на няколко месеца,стартера ми е отремонтиран.В покой показваше 12,3 волта.След четири опита за палене падна на 11,2 но започна да се вдига в добро темпо.
п.п. За пръв път видях и това съобщение за предстоящ шътдаун на акумулатора:
Виждате че компа ме съветва да заредя акумулатора ,а всъщност мултицета ми показва че всико е ОК като стойности.Нещо бърка системата.

- sparky01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 1.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е70’40d; е60’530d
Re: Аutomatic battery shutdown imminent
На демпферна шайба ми прилича на мен. Може и акумулатора да се е скапал. Потърси в търсачката, има доста писано по въпроса.

- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Аutomatic battery shutdown imminent
За диагностика нямаше време,че и заваля.Утре сутринта .засега само тези симптоми мога да изброя.
Поне ме свари в градски условия а не някъде по магистралата.
между другото ти ме насочи да потърся в тази насока в един чуждестранен форум.Излязоха ми няколко теми със същите симптоми при различни хора-бъгва се електрониката и показва всичко възможно gearbox faillure ,ABS faillure ,PDC faillure ........и при мен е така.На повечето проблема е бил алтернатора.Другите варианти са ИБС сензора,прекодиране заряда на акумулатора или лоша маса някъде.
п.п. между другото това ли е релето /ползвам снимки от темата на d.georgiev/:

Поне ме свари в градски условия а не някъде по магистралата.
iceblast написа:Реле регулатор? Какви грешки са записани в Инпа?
между другото ти ме насочи да потърся в тази насока в един чуждестранен форум.Излязоха ми няколко теми със същите симптоми при различни хора-бъгва се електрониката и показва всичко възможно gearbox faillure ,ABS faillure ,PDC faillure ........и при мен е така.На повечето проблема е бил алтернатора.Другите варианти са ИБС сензора,прекодиране заряда на акумулатора или лоша маса някъде.
п.п. между другото това ли е релето /ползвам снимки от темата на d.georgiev/:

Re: Аutomatic battery shutdown imminent
Точно това е!
При мен, преди няколко седмици, грейна цялото табло, нямаше музика, никакви ел. неща, но само при запалена кола. Оказа се, че алтернатора е презаредил. След като изчистих грешките, зареждаше ОК, но аз превантивно смених реле регулатора и отремонтирах алтернатора и всичко спи.
При мен, преди няколко седмици, грейна цялото табло, нямаше музика, никакви ел. неща, но само при запалена кола. Оказа се, че алтернатора е презаредил. След като изчистих грешките, зареждаше ОК, но аз превантивно смених реле регулатора и отремонтирах алтернатора и всичко спи.
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Аutomatic battery shutdown imminent
Същия случай се оказва засега при мен.Аз хубаво измерих напрежението снощи в покой,но нямаше как да го измеря на работещ двигател.Днес просто подадохме ток от стартиращ акумулатор и колата си запали от раз,без никакви драми.Оказа се че зарежда на 14,7В а пиково достигна на моменти 14,8 В,което не е добре.И в следващия момент се срути на 13В за момент.Също така и напрежението може да се види,но капацитета с който зарежда не,както се и оказва и посочвам в следващото изречение една изненада.Акумулатора го закачихме на зарядното на Бош и го посочи в червения сектор веднага,въпреки че нямаше никакви признаци.Ясно е че проблема е в зареждането.
Ще сменяме регулатора ,четките също бяха износени до минимума.
п.п.Явно затова ме е предупредил айдрайва за предстоящ шътдаун на акумулатора и последвало изключване на сума ти важни модули.Колата си има защита от свръх напрежение .
Ще сменяме регулатора ,четките също бяха износени до минимума.
п.п.Явно затова ме е предупредил айдрайва за предстоящ шътдаун на акумулатора и последвало изключване на сума ти важни модули.Колата си има защита от свръх напрежение .
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Аutomatic battery shutdown imminent
Не редактирам старото мнение,а давам ново,за да е отделено по-ясно.
Оказа се и при мен регулатор на напрежението на алтернатора /от 13В до 14,8 се колебаеше/.
Освен това и акумулатора се оказа или с дефектирала клетка произведен или вината за това е в следствие този неправилно работещ реле регулатор.От там причиняваше електрически шок в системите и колата ги изключваше за да ги предпази от дефектиране .
Регулатора е сменен,вече напрежението се колебае с 0,2-0,3 волта.
Акумулатора с мултицет ми даваше че е ОК,окото се беше зелено,но при включване към зарядното то показваше едва 15 процента заряд !!!!
На моменти колата палеше,на моменти не.Тогава ми показа съобщението заглавие на темата,нулирваше ми се часа и среден пробег и разход и напрежението на акумулатора падаше на 10,1 волта и не мърдаше.
Така че при мен засега изводите са-скапан акумулатор и реле регулатор на алтернатора.Резултат-шашкаща се електроника на автомобила и множество съобщения за неработещи правилно модули.
Както каза по-горе и iceblast и аз съветвам всеки имащ подобни признаци да си смени регулатора превантивно,за да не се стига до такива последици.По добре 200 лева профилактично,отколкото доста повече при някой по-голям проблем в следствие.
Оказа се и при мен регулатор на напрежението на алтернатора /от 13В до 14,8 се колебаеше/.
Освен това и акумулатора се оказа или с дефектирала клетка произведен или вината за това е в следствие този неправилно работещ реле регулатор.От там причиняваше електрически шок в системите и колата ги изключваше за да ги предпази от дефектиране .
Регулатора е сменен,вече напрежението се колебае с 0,2-0,3 волта.
Акумулатора с мултицет ми даваше че е ОК,окото се беше зелено,но при включване към зарядното то показваше едва 15 процента заряд !!!!
На моменти колата палеше,на моменти не.Тогава ми показа съобщението заглавие на темата,нулирваше ми се часа и среден пробег и разход и напрежението на акумулатора падаше на 10,1 волта и не мърдаше.
Така че при мен засега изводите са-скапан акумулатор и реле регулатор на алтернатора.Резултат-шашкаща се електроника на автомобила и множество съобщения за неработещи правилно модули.
Както каза по-горе и iceblast и аз съветвам всеки имащ подобни признаци да си смени регулатора превантивно,за да не се стига до такива последици.По добре 200 лева профилактично,отколкото доста повече при някой по-голям проблем в следствие.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани