ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- parakozov24
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: параход
ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
Здравейте колеги.
От скоро карам Е60 и днес каткто си карах извън града,колата започна да претриса.Прави го най-вече на висока предавка с ниска скорост.
На място също го прави и колата се тресе цялата и прави един много странен звук,иначе си върви,пали лесно.
Ходих в Бош Ст.Загора и там като я закачиха на компа ми казаха че имам 3 дюзи за смяна.Показанията им бяха от около -8.00 до -11.00мг, само на 5-ти цилиндър ми показа 0.00 без да променя стойността при запален мотор.
След това отидох при един прехвален майстор който ми каза че е само тази дюза за смяна която показва 0.00 и че има всмукателен клапан който не затваря добре.Свалиха маркуча който влиза в колекторите и там духаше.Сега се съмняваме че ако неса махнати ''пеперудките" може да е паднала някоя на клапана.
Същият майстор ми препоръчва да се сменят колекторите а не да се махат пеперудките,че това спъвало колата и неискала да върви както търябва,отхвърля и слагане на колектори от Е39.
Та ако някой от вас е имал такъв проблем,моля ви да ми помогне със съвет какво да правя.Иска да сваля главата.
Виждам че има доста компетентни хора във форума и съм сигурен че ще можете да ми помогнете.
Благодаря предварително.
От скоро карам Е60 и днес каткто си карах извън града,колата започна да претриса.Прави го най-вече на висока предавка с ниска скорост.
На място също го прави и колата се тресе цялата и прави един много странен звук,иначе си върви,пали лесно.
Ходих в Бош Ст.Загора и там като я закачиха на компа ми казаха че имам 3 дюзи за смяна.Показанията им бяха от около -8.00 до -11.00мг, само на 5-ти цилиндър ми показа 0.00 без да променя стойността при запален мотор.
След това отидох при един прехвален майстор който ми каза че е само тази дюза за смяна която показва 0.00 и че има всмукателен клапан който не затваря добре.Свалиха маркуча който влиза в колекторите и там духаше.Сега се съмняваме че ако неса махнати ''пеперудките" може да е паднала някоя на клапана.
Същият майстор ми препоръчва да се сменят колекторите а не да се махат пеперудките,че това спъвало колата и неискала да върви както търябва,отхвърля и слагане на колектори от Е39.
Та ако някой от вас е имал такъв проблем,моля ви да ми помогне със съвет какво да правя.Иска да сваля главата.
Виждам че има доста компетентни хора във форума и съм сигурен че ще можете да ми помогнете.
Благодаря предварително.
- parakozov24
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: параход
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
Никой ли неможе да каже нищо по въпроса ми?
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=288904&hilit=%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8#p3212174
Това по въпроса за дюзите, за другите въпроси май трябва да намериш друг майстор.
Това по въпроса за дюзите, за другите въпроси май трябва да намериш друг майстор.


- parakozov24
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: параход
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
aero написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=288904&hilit=%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8#p3212174
Това по въпроса за дюзите, за другите въпроси май трябва да намериш друг майстор.
благодаря колега.
утре ще ходя на доктор в М-кар и ще пиша за диагнозата.
- parakozov24
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: параход
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
Колеги проблема е диагностициран.
Дюзите работят добре,в М-Кар Ст.Загора ги мериха и всичките са в стойности(нормални).
Проблема излезе в гарнитура на главата,както го казаха майсторите правила е "комшулък" м/у 1-ви и 2-ри и м/у 5-ти и 6-ти цилиндър.
Едно пукнато бутало и едно леко деформирано,съответно на 5-ти и 6-ти цилиндър.
Това излезна като проблем,сега се издирва читав мотор,може и само блок обурудван.
Някой ако има или знае нещо да свирка.
Дюзите работят добре,в М-Кар Ст.Загора ги мериха и всичките са в стойности(нормални).
Проблема излезе в гарнитура на главата,както го казаха майсторите правила е "комшулък" м/у 1-ви и 2-ри и м/у 5-ти и 6-ти цилиндър.
Едно пукнато бутало и едно леко деформирано,съответно на 5-ти и 6-ти цилиндър.
Това излезна като проблем,сега се издирва читав мотор,може и само блок обурудван.
Някой ако има или знае нещо да свирка.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
parakozov24 написа:Колеги проблема е диагностициран.
Дюзите работят добре,в М-Кар Ст.Загора ги мериха и всичките са в стойности(нормални).
Проблема излезе в гарнитура на главата,както го казаха майсторите правила е "комшулък" м/у 1-ви и 2-ри и м/у 5-ти и 6-ти цилиндър.
Едно пукнато бутало и едно леко деформирано,съответно на 5-ти и 6-ти цилиндър.
Това излезна като проблем,сега се издирва читав мотор,може и само блок обурудван.
Някой ако има или знае нещо да свирка.
и това го диагнотисцираха без да отварят мотора?


Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
Същият майстор ми препоръчва да се сменят колекторите а не да се махат пеперудките,че това спъвало колата и неискала да върви както търябва
Я го питай сега майстора тези пеперуди около Стара Загора от къде долетяха. Толкоз ли е зле блока , дано намериш .Успех
Я го питай сега майстора тези пеперуди около Стара Загора от къде долетяха. Толкоз ли е зле блока , дано намериш .Успех
- parakozov24
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: параход
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
martin_g60 написа:parakozov24 написа:Колеги проблема е диагностициран.
Дюзите работят добре,в М-Кар Ст.Загора ги мериха и всичките са в стойности(нормални).
Проблема излезе в гарнитура на главата,както го казаха майсторите правила е "комшулък" м/у 1-ви и 2-ри и м/у 5-ти и 6-ти цилиндър.
Едно пукнато бутало и едно леко деформирано,съответно на 5-ти и 6-ти цилиндър.
Това излезна като проблем,сега се издирва читав мотор,може и само блок обурудван.
Някой ако има или знае нещо да свирка.
и това го диагнотисцираха без да отварят мотора?![]()
Несъм казал че мотора не е отворен!!!Отворен е.
- parakozov24
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: параход
Re: ПРОБЛЕМ С ДЮЗИ ИЛИ КОЛЕКТОРИ ИЛИ КЛАПАНИ
memorex написа:Същият майстор ми препоръчва да се сменят колекторите а не да се махат пеперудките,че това спъвало колата и неискала да върви както търябва
Я го питай сега майстора тези пеперуди около Стара Загора от къде долетяха. Толкоз ли е зле блока , дано намериш .Успех
Ами незнам колега колко е зле блока,но видимо има повличане но нямаше шум в мотора до последно.
И сега небих я затворил така защото незнам кога може пак да се ходи по мъките.
Приател с Е39 сменя мотор точно заради такова чукане в мотора без да има никакви други проблеми по мотора освен повличане.
Това с пеперудките него разбрах.Нали така им казват на тези клапи в всмукателните колектори?
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани