Проблем? след смяна на съединител и маховик
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем? след смяна на съединител и маховик
Здравейте ,
Миналата седмица смених съединителя и маховика на моето e61 530d 04' . Преди смяната съединителя винаги ми отделяше по средата дори и малко по надолу . Сега след смяната съединителя ми отделя много високо . И затова се допитвам до вас . Това може ли да се счита като проблем ? Ходих да питам момчетата дали може да се регулира , но те ми отвърнаха ,че не можело и всичко си било ОК . Въпреки това все пак да питам трябва ли да имам притеснения ? Марката на съединителя и маховика е Luk ако това има значение .
Ще ви бъда благодарен ако изкажете мнение .
Миналата седмица смених съединителя и маховика на моето e61 530d 04' . Преди смяната съединителя винаги ми отделяше по средата дори и малко по надолу . Сега след смяната съединителя ми отделя много високо . И затова се допитвам до вас . Това може ли да се счита като проблем ? Ходих да питам момчетата дали може да се регулира , но те ми отвърнаха ,че не можело и всичко си било ОК . Въпреки това все пак да питам трябва ли да имам притеснения ? Марката на съединителя и маховика е Luk ако това има значение .
Ще ви бъда благодарен ако изкажете мнение .

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем? след смяна на съединител и маховик
Къде е сменян съединителя? В оторизиран сервиз, квартален гараж? Имаше една тема в Е46 че при неправилен монтаж на притискателя, ако не е натегната пружината за хода на съединителя, може да възникнат точно такива проблеми.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем? след смяна на съединител и маховик
разлика дали е монтиран в оторизиран сервиз или квартален гараж няма стига този който го монтира да знае какво прави по принцип има една метална звезда на притискатела която държи пружината под напрежение и тя следва да се демонтира след пристягане на притискатела към маховика обаче идва проблема с центроване на феродовия диск и има няколко начина да се центрова или със специален инструмент или по няколко други (български) способи и ако като са го сменяли не са знаели тази подробност и са го монтирали неправилно (освободили са звездата предварително) се получава така
Барай шишарката Минкеее ....
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем? след смяна на съединител и маховик
Аз за това питах къде е монтиран, защото ако не са сменяли такъв диск досега в сервиза, може да не са знаели тези подробности 


4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани