BMW E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E61
jivko81 написа:da6ip написа:Emooo написа:Колегите да кажат дали при регенерация на ДПФ това е възможно да се случи?
не мисля, поне при мен го няма. включва на 2100-2400 оборота.
замислянето от място идва от това че конвертора на въртящия момент е направен да се деактивира на светофар за да пести гориво. та му трябва време да включи. това е при рязко тръгване след известна пауза. може да се изключи деактивирането на конвертора ако много му пречи на шофьора със спортен дух.
Как се изключва това колега?
С NCS Expert:
Изключване на деактивацията на конвертора на въртящия момент (NIC: Neutral Idle Control) при стоене на място. Конверторът не се деактивира, което помага за по-бърз старт, но и за по-висок разход. Конверторът може би не се деактивира в режим DS/M така или иначе.
В модул/сектор EGS: "NIC" се слага на "nicht_aktiv"
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: BMW E61
Emooo написа::OT:
noiseless ако не е тайна на колко е сега колата и на колко реално излезе че е?

Ами, тайна е защото само този, който ги е връщал знае колко са били


Дори се оказа, че италианците са манипулирали и официалните данни в базата на БМВ, защото в Дару ми казаха, че за последно колата е била в оторизиран сервиз на 132 000 км, но няма данни за датата - явно е изтрита там - просто мафията няма грешка!!!

Още един

Поздрави,
Иво
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: BMW E61
noiseless написа:Emooo написа::OT:
noiseless ако не е тайна на колко е сега колата и на колко реално излезе че е?
![]()
Ами, тайна е защото само този, който ги е връщал знае колко са билиСега пише, че е на 133, но се оказа, че не са изтрили броя на смени на масло, които са 9, на пр. накладки са 5 и и веднъж е нулиран ДПФ-а - според диагностика е с поне 100К отгоре, което вчера ми развали целия ден и днес се опитвам да свикна с мисълта, че ще поддържам кола на четвърт милион...
![]()
Дори се оказа, че италианците са манипулирали и официалните данни в базата на БМВ, защото в Дару ми казаха, че за последно колата е била в оторизиран сервиз на 132 000 км, но няма данни за датата - явно е изтрита там - просто мафията няма грешка!!!![]()
Още един- не получавам имейл известия за нови отговори и лични, въпреки че съм абониран - някой да ми помогне какво да настроя, моля?
Поздрави,
Иво
Карай си колата и си свиркай, в живота има много по важни неща от проблема с "върнатите километри". Щом си я взел, значи ти е харесала колата. Важно е да няма сериозни проблеми. Аз вече съм на 270 000 и да "чукна да дърво" нищо сериозно. Италиянчетата даже не записват смяна на масло и филтри в системата, докато немците са много прецизни в това отношение. Говоря за оторизирани сервизи.
- ssivov
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: всичко
Re: BMW E61
noiseless написа:Emooo написа::OT:
noiseless ако не е тайна на колко е сега колата и на колко реално излезе че е?
![]()
Ами, тайна е защото само този, който ги е връщал знае колко са билиСега пише, че е на 133, но се оказа, че не са изтрили броя на смени на масло, които са 9, на пр. накладки са 5 и и веднъж е нулиран ДПФ-а - според диагностика е с поне 100К отгоре, което вчера ми развали целия ден и днес се опитвам да свикна с мисълта, че ще поддържам кола на четвърт милион...
![]()
Дори се оказа, че италианците са манипулирали и официалните данни в базата на БМВ, защото в Дару ми казаха, че за последно колата е била в оторизиран сервиз на 132 000 км, но няма данни за датата - явно е изтрита там - просто мафията няма грешка!!!![]()
Още един- не получавам имейл известия за нови отговори и лични, въпреки че съм абониран - някой да ми помогне какво да настроя, моля?
Поздрави,
Иво
Един съвет от мен, ако може. Съумееш ли да си запазиш сервизната книжка на тези километри, след време тя ще ти помогне да продадеш автомобила за повече пари.Тези смени на масла филтри и др. се оправят. Най ценните сервизни книжки са от 90к до 130к км.(поне за сега).

"Само каква ирония! Най-скъпото нещо на света - мечтите - са безплатни."
Re: BMW E61
noiseless написа:След като вчера на комп. диагностика излезна, че километрите "не са това, което са" вече не знам какво да очаквам, но това е друга тема...
аз не бих се притеснил толкова, стига да е в добра техническа форма.
ако не е тайна колко пише сега на таблото?
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: BMW E61

Благодаря, колеги - дано да сте прави и веднъж като стегна автомобила да нямам много проблеми с него в бъдеще!
Мислех да почиствам ДПФ-а с Тюнап, но щом е на 250К и той и катализатора май са си за смяна (разбирай премахване).
Сигурно, в такъв случай ще направя и ремап пък колкото издържи турбинката....
Андро, виж 3 поста нагоре

- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: BMW E61
@ndro написа:noiseless написа:След като вчера на комп. диагностика излезна, че километрите "не са това, което са" вече не знам какво да очаквам, но това е друга тема...
аз не бих се притеснил толкова, стига да е в добра техническа форма.
ако не е тайна колко пише сега на таблото?
Колегата е написал ясно на колко е в момента-на 133к км!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: BMW E61
не го бях видял, извинявам се.
ако предположим, че е на реални около 250, прочети ми темата за 200 000 км и се ориентирай в обстановката.
турбината я дай на диагностика и я рециклирай. струва сравнително малко, около 350 лв по спомен.
DPF не го махай, по-добре го почисти. нека майстора ти измери стойностите и ще ти каже.
катализатора едва ли е за смяна.
заведи я на една хубава диагностика ивсичко ще си каже
ако предположим, че е на реални около 250, прочети ми темата за 200 000 км и се ориентирай в обстановката.
турбината я дай на диагностика и я рециклирай. струва сравнително малко, около 350 лв по спомен.
DPF не го махай, по-добре го почисти. нека майстора ти измери стойностите и ще ти каже.
катализатора едва ли е за смяна.
заведи я на една хубава диагностика ивсичко ще си каже

Re: BMW E61
noiseless, не се коси. ИМаше един колега дето е на 400хил в темата за разхода на автомобилите общо взето е нямал сериозни проблеми човека.
Tool - Fear Inoculum
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: BMW E61
Мерси за отговорите!
На диагностики ходих няколко пъти и при последната изкочи това с 9-те смени на маслото и 5-те на накладки.
Има изгорели подгревни свещи и реле и ЕГР-а дава грешка въпреки, че е чистен.
Махнах "пеперудките" и смених изпускателния колектор с чугунен.
За профилактика на турбината ми казаха 800 лв. с труда - Андро къде е 350, моля?
ДПФ-а не дава грешка, но ако е на 250К, дали само с миене ще се изчисти?
Катализаторът също - той не се ли сменя на 150К или това важеше за стария ми ТДС, който след премахването му направо полетя?
Четох много и за (+) и (-) на чипа, но ако имаме заспали няколко кончета допълнително под капака, защо да не ги посъбудим с някой ремап за 500-600 лв, ако останалите агрегати са наред?
Чудя се и за МАП сензора (дебитомер) - дали да го чистя или направо да сменя - той не е много скъп (сравнено с това, което до сега съм дал
), а при смяната му при ТДС-а имаше значително подобрение!
Извинявам се още веднъж на човека пуснал темата, че му я "откраднах"
Иво
На диагностики ходих няколко пъти и при последната изкочи това с 9-те смени на маслото и 5-те на накладки.

Има изгорели подгревни свещи и реле и ЕГР-а дава грешка въпреки, че е чистен.
Махнах "пеперудките" и смених изпускателния колектор с чугунен.
За профилактика на турбината ми казаха 800 лв. с труда - Андро къде е 350, моля?
ДПФ-а не дава грешка, но ако е на 250К, дали само с миене ще се изчисти?

Катализаторът също - той не се ли сменя на 150К или това важеше за стария ми ТДС, който след премахването му направо полетя?
Четох много и за (+) и (-) на чипа, но ако имаме заспали няколко кончета допълнително под капака, защо да не ги посъбудим с някой ремап за 500-600 лв, ако останалите агрегати са наред?
Чудя се и за МАП сензора (дебитомер) - дали да го чистя или направо да сменя - той не е много скъп (сравнено с това, което до сега съм дал

Извинявам се още веднъж на човека пуснал темата, че му я "откраднах"

Иво
Re: BMW E61
noiseless написа:За профилактика на турбината ми казаха 800 лв. с труда - Андро къде е 350, моля?
ДПФ-а не дава грешка, но ако е на 250К, дали само с миене ще се изчисти?![]()
Катализаторът също - той не се ли сменя на 150К или това важеше за стария ми ТДС, който след премахването му направо полетя?
Четох много и за (+) и (-) на чипа, но ако имаме заспали няколко кончета допълнително под капака, защо да не ги посъбудим с някой ремап за 500-600 лв, ако останалите агрегати са наред?
Чудя се и за МАП сензора (дебитомер) - дали да го чистя или направо да сменя - той не е много скъп (сравнено с това, което до сега съм дал), а при смяната му при ТДС-а имаше значително подобрение!
Извинявам се още веднъж на човека пуснал темата, че му я "откраднах"
Иво
за турбината www.realturbo.net
DPF-а ще се изчисти без проблем, стига да не е презадръстен, но това може да се каже в сервиз.
катализаторът се сменя на доста по-голям пробег, според мен, но и той трябва да се види в сервиз.
дебитомера го почисти, няма нужда да го сменяш с нов, ако работи.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: BMW E61
Благодаря!



- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: BMW E61
Колега, не се притеснявай за километрите. Премиум автомобилите издържат много километри, ако се поддържат правилно. Старият ми автомобил го смених на 435к и беше в перфектно състояние. Сигурно са го закръглили вече на половин миля
и си го карат без проблем. Важното е да се радваш на придобивката ако си решил, че това е твоят автомобил, защото иначе винаги ще му намираш кусури. Ако не ти създава ядове и ти се "отплаща", не се кахъри за километрите. Със здраве да си я караш. 


Здраве, безаварийно и безпроблемно!
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани