Повредена ламда сонда -> повреден ECU/DME
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Повредена ламда сонда -> повреден ECU/DME
Или съм голям кърък или нещо не е много обмислено в тия коли. Моята е Е60 525и (нищо че е силно тунингована)
Преди седмица ми изписа грешка - първа ламбда сонда не работи - закъсена. Преглтнах го и я смених, оказа се обаче, че това не променя грешката - тръгнахме по жиците и намерихме едно място с леко постопени обвивки на кабелите (при положение че външния термошлаух си беше абсолютно здрав). Е там се беше закъсило... Оправихме, сложихме новата сонда и... нов проблем - няма затваряне на веригата която дава сигнала от сондата към компа. Прозвънихме кабелите от ЕКУ-то до сондата и се оказа, че сигнал си има. Това навежда на мисълта, че някъде на входа на ЕКУто нещо е изгоряло при закъсяването. ЧЕСТИТО!
ЕКУто инче си работи много добре, само дето на свободен ход сместа бензин въздух прави каквото си иска - от 11 до 18-19. При ускорение слава богу всичко е ОК тука
Някакви идеи къде мога да си проверя ЕКУто дали се е поопържило. А други идеи за ЕКУ на старо (новото е къмту 1700 лв) - всяко читаво ЕКУ от е60 с двигател М54 става (2.2, 2.5 или 3.0 нема значение)
Преди седмица ми изписа грешка - първа ламбда сонда не работи - закъсена. Преглтнах го и я смених, оказа се обаче, че това не променя грешката - тръгнахме по жиците и намерихме едно място с леко постопени обвивки на кабелите (при положение че външния термошлаух си беше абсолютно здрав). Е там се беше закъсило... Оправихме, сложихме новата сонда и... нов проблем - няма затваряне на веригата която дава сигнала от сондата към компа. Прозвънихме кабелите от ЕКУ-то до сондата и се оказа, че сигнал си има. Това навежда на мисълта, че някъде на входа на ЕКУто нещо е изгоряло при закъсяването. ЧЕСТИТО!
ЕКУто инче си работи много добре, само дето на свободен ход сместа бензин въздух прави каквото си иска - от 11 до 18-19. При ускорение слава богу всичко е ОК тука
Някакви идеи къде мога да си проверя ЕКУто дали се е поопържило. А други идеи за ЕКУ на старо (новото е къмту 1700 лв) - всяко читаво ЕКУ от е60 с двигател М54 става (2.2, 2.5 или 3.0 нема значение)
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
naskoksan написа:Екутата според мен са различни,
или поне програмите...
Мога да те посъветвам, да намериш
кола с същия като твоя двигател и
да сложиш нейното еку да видиш
какво ще покаже...
Знам, че това няма да е лесна задача, обаче...
ЕКУтата са еднкави като хардуер. Иначе дори и да намеря абсолютно същата кола и да сложа ЕКУто няма да запаля моята защото има защити. Така или иначе ще има препрограмиране, но това не е проблема, трябва ми ЕКУ от тези които съм описал горе...
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
Sapa написа:naskoksan написа:Екутата според мен са различни,
или поне програмите...
Мога да те посъветвам, да намериш
кола с същия като твоя двигател и
да сложиш нейното еку да видиш
какво ще покаже...
Знам, че това няма да е лесна задача, обаче...
ЕКУтата са еднкави като хардуер. Иначе дори и да намеря абсолютно същата кола и да сложа ЕКУто няма да запаля моята защото има защити. Така или иначе ще има препрограмиране, но това не е проблема, трябва ми ЕКУ от тези които съм описал горе...
Колега аз имах проблем с ECU-то на ABS-a (DSC control unit),чисто нов ми е £840, а да мо го ремонтират £225.Ако ECU-то е част на BOSCH напиши part number-a, и мога да попитам колко ще ти струва ремонта .Ако си сигурен че наистина се е прецакало.Номера е че при ремонт ,не трият кодовете и не е нужно програмиране след това.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Не е Бош. Сименс е MS45.0. Но ако имаш някой който може да го оправи дай-контакт
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
Sapa написа:Не е Бош. Сименс е MS45.0. Но ако имаш някой който може да го оправи дай-контакт
http://www.ecuexchange.biz/
Дано да се справиш с английския

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани