Въпрос за контролер на вакуума
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за контролер на вакуума
Здравейте, колата е с m47 двигател и има проблем с ЕГР, предния собственик е затапил един маркуч с болче но не е изключен софтуерно. Сега аз ще сменя клапана, но маркучите са ми омотани и освен това имам спукан вакуум маркуч, който влиза в контролера на вакуума, който е над алтернатора.
Рових доста време в интернет и малко смесена информация намирам, на места пише, че контролера е само за ЕГР, но на места пише че контролира и актуатора на турбото на колата. Прикачам снимка, да видите как е в момента.
До колкото разбирам контролера има 2 тръбички, дясната идва от общата вакуумна линия от вакуум помпата, като тя подава вакуума. Вътрешната тръбичка (синьо с черно) е затапена, явно това би трябвало да влиза в клапата на ЕГР (над контролера)? Обаче в същото време, гледам че има и друг маркуч, до клапата, който не е вкаран...
И другото е, че този външния маркуч (входа към контролера) беше хем спукан хем изобщо не се държеше, с леко побутване излезе целия. Ще го сменя него с нов, но по-късно днес тъй като ще трябва да махна колектора.
Въпроса ми е, някой може ли да ми обясни кои маркуч какво точно прави, кой къде трябва да е и дали този контролер има общо с актуатора на турбото или е само за ЕГР? Този празния маркуч, в дясно на ЕГР клапата, дали е за вихровите или?
Рових доста време в интернет и малко смесена информация намирам, на места пише, че контролера е само за ЕГР, но на места пише че контролира и актуатора на турбото на колата. Прикачам снимка, да видите как е в момента.
До колкото разбирам контролера има 2 тръбички, дясната идва от общата вакуумна линия от вакуум помпата, като тя подава вакуума. Вътрешната тръбичка (синьо с черно) е затапена, явно това би трябвало да влиза в клапата на ЕГР (над контролера)? Обаче в същото време, гледам че има и друг маркуч, до клапата, който не е вкаран...
И другото е, че този външния маркуч (входа към контролера) беше хем спукан хем изобщо не се държеше, с леко побутване излезе целия. Ще го сменя него с нов, но по-късно днес тъй като ще трябва да махна колектора.
Въпроса ми е, някой може ли да ми обясни кои маркуч какво точно прави, кой къде трябва да е и дали този контролер има общо с актуатора на турбото или е само за ЕГР? Този празния маркуч, в дясно на ЕГР клапата, дали е за вихровите или?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1202
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Въпрос за контролер на вакуума
Този актуатор е само за ЕГР. Маркучът със синя лента е към ЕГР клапана, другият маркуч с оплетката (спукания) идва от розетката на вакуумната линия от вакуум помпата - под колектора. Ако елиминираш ЕГР, премахни целия актуатор и затапи изхода на въпросното маркуче чак на розетката. Така и така ще сваляш колектора... Свободното маркуче най-вероятно е за актуатора на вихровите клапи. Ако са премахнати, затапи и него на розетката.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани