Теч в купето
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- nikolay.mitkov1
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 10.04.2019
- Пол: Мъж
Теч в купето
Привет колеги. Забелязах че в краката на шофьора и зад него също в краката е доста мокро. Особено сега покрай дъждовете си беше локва отзад. Помислих първо да не е от радиаторчето на парното но от неговата страна е сухо. Прилагам снимка от къде според мен идва теча. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и евентуални решение на проблема. Колата е Е90 без шибидах. Благодаря предварително и весели и успешни празници пожелавам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Теч в купето
Дренажните отвори на вратите си почисти ,също и тези под кората на чистачките,подкалниците ако никога не са сваляни там се трупат боклуци ,листа ,прах ,кал.
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Теч в купето
Или ако е с люк колата, дренажните отвори в канала на люка в двата края са се запушили, поне при мен беше така и имаше отзад зад шофьорското място вода около 30см.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Теч в купето
Подобен проблем има при Е46, като влиза вода през изолацията на вратите. Може и при Е 90 да е наличен този проблем.
Трябва да се свали кората на вратата и да се провери дали не е разлепшена изолацията.
Трябва да се свали кората на вратата и да се провери дали не е разлепшена изолацията.
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Теч в купето
Драгослав написа:Подобен проблем има при Е46, като влиза вода през изолацията на вратите. Може и при Е 90 да е наличен този проблем.
Трябва да се свали кората на вратата и да се провери дали не е разлепшена изолацията.
Аз съм с напълно-свалена изолация и кора на задна лява врата от края на лятото , и дори и при свалена напълно минаха много дъждове сега и много мокър сняг и на мивки съм ходил вода и влага няма-грам, а и като гледам как е направена вратата според мен е изключено да може да влезе каквато и да било влага или вода от там , още повече че дори и да влезе доло на вратата има дупки от които да се отече навън а не в купето.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Теч в купето
Понеже съм имал подобен проблем ето възможните причини:
1.(най-честата) Разлепено уплътнение на кората на вратата - оправя се лесно. Само ти трябва пистолет за горещ въздух. Сваляш кората. нагряваш уплътнението да стане пак лепкаво и слагаш обратно да залепне! Прави се с ръкавици задължително! Това е 99% причината, ако последните месеци си имал ремонт по вратите - машинки за стъкла, ключалки, аларми и т.н. При мен мокреше шофьорския мокет от там
2. Външните и вътрешните уплътнения по периферията на вратите - последния път като мих колата на автомивка забелязах капки по задната седалка, след като изпръсках колата с водоструйката. Уплътненията стареят.
3. Вдигни капака и си почисти двете отводнявания от двете страни на въздушния филтър на купето! Ако досега не си ги чистил, значи е от там. Пълни се с листа и клечки и кал, решетките се запушват и водата се вдига и влиза през филтъра в купето. Това обикновено се случва есен-зима, след листопада.
Това покрива около 99% от случаите на наводняване.
1.(най-честата) Разлепено уплътнение на кората на вратата - оправя се лесно. Само ти трябва пистолет за горещ въздух. Сваляш кората. нагряваш уплътнението да стане пак лепкаво и слагаш обратно да залепне! Прави се с ръкавици задължително! Това е 99% причината, ако последните месеци си имал ремонт по вратите - машинки за стъкла, ключалки, аларми и т.н. При мен мокреше шофьорския мокет от там
2. Външните и вътрешните уплътнения по периферията на вратите - последния път като мих колата на автомивка забелязах капки по задната седалка, след като изпръсках колата с водоструйката. Уплътненията стареят.
3. Вдигни капака и си почисти двете отводнявания от двете страни на въздушния филтър на купето! Ако досега не си ги чистил, значи е от там. Пълни се с листа и клечки и кал, решетките се запушват и водата се вдига и влиза през филтъра в купето. Това обикновено се случва есен-зима, след листопада.
Това покрива около 99% от случаите на наводняване.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани