Богата смес N52B25
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Богата смес N52B25
Здравейте! Имам проблем с n52b25. Автомобилът има грешка 2d06, изчистих дебитомера и Дросела, трия грешката и карам около 100км и пак а записва. Колата като е студена няма никакви колебания в оборотите, но като загрее има проблем и като я форсирам на място до 3000 оборота даже пропадат оборотите под 500 оборота и гасне или гасне при сваляне на предавките. Свещите са нови, диса клапите и те са нови, чистени са соленоидите и ванос филтрите. Възможно ли е да е от датчик колянов вал или бобини? Благодаря!
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Богата смес N52B25
Не ,MAF сензора ти не работи .Огледай хубаво конектора и кабелите му,но 99% е за подмяна.Може да видиш в реално време с диагностика дали изобщо ЕКУ го вижда .Колата ти е в авариен режим и преобогатява сместта защото реално ЕКУ не вижда какво количество въздух влиза в колектора.
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
Ивайло Димов написа:Не ,MAF сензора ти не работи .Огледай хубаво конектора и кабелите му,но 99% е за подмяна.Може да видиш в реално време с диагностика дали изобщо ЕКУ го вижда .Колата ти е в авариен режим и преобогатява сместта защото реално ЕКУ не вижда какво количество въздух влиза в колектора.
През инпа гледах стойностите са над 20kgh работа на място, а като и сам повечко газ отива до 100-200
А като чистех дебитомера нямаше мръсотии, също така като изключа буксата колата работи по-зле.
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Богата смес N52B25
Значи работи но некоректно ,което с чистене няма да се оправи .Нали няма някакви софтуерни интервенции по колата ? Така или иначе закарай я в сервиз за професионално мнение ,но този MAF е за подмяна.
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
Ивайло Димов написа:Значи работи но некоректно ,което с чистене няма да се оправи .Нали няма някакви софтуерни интервенции по колата ? Така или иначе закарай я в сервиз за професионално мнение ,но този MAF е за подмяна.
На някои места ми казаха датчик колянов вал, тъй като гасне след като загрее на други места бобини, за това и се обърнах тук към форума, тъй като съм в дилема. А ако беше дебитомер нямаше ли да работи пак по същия начин като го изключа. Проверих и с пушек да не изтича от някъде вакуум но всичка беше наред и там.
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Богата смес N52B25
А като загрее и загасне -пали ли лесно ?
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
Ивайло Димов написа:А като загрее и загасне -пали ли лесно ?
Да, нямам проблем. Само веднъж преди 4000км ми записа грешка точно за датчик колянов вал, изгасна в движение светна ми зъбното колело за проблем с кутията след като спрях я запалих тръгнах от тогава съм нямал проблем. А кутията си е наред.
Грешката беше 51А7
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Богата смес N52B25
Тва зъбно колело може да е било и заради маховика .Щом вече 4000 км не си имал проблеми с датчика на КВ и колата пали лесно след като е загаснала заради преобогатена смес лично за мен MAF-a е проблема .Но трябва ти добър диагностик ,който разбира от електрониката на автомобилите.Смяна на принципа -проба и грешка може да те разори.Преди да купуваш датчици и да сменяш -ОЕ в този случай са безалтернатива ,афтърмаркета я изкара 1 година ,я не изкара.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Богата смес N52B25
Дори и да ти се струва странно - извади буксата от датчика на ексцентрик вала (датчика на валвтроника) и виж вътре при пиновете му има ли проникнало масло. Може да покараш и с изключен датчик за да видиш ще го има ли проблема. Щом имаш Инпа, виж при изключен датчик ще се намалят ли стойностите на дебитомера към нормалното (12-13кг/ч) на празен ход.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
The Heartlistener написа:Дори и да ти се струва странно - извади буксата от датчика на ексцентрик вала (датчика на валвтроника) и виж вътре при пиновете му има ли проникнало масло. Може да покараш и с изключен датчик за да видиш ще го има ли проблема. Щом имаш Инпа, виж при изключен датчик ще се намалят ли стойностите на дебитомера към нормалното (12-13кг/ч) на празен ход.
Благодаря за него не се бях сетил. По принцип преди 50 Хил км сменях о пръстена на буксата която е на капака, но ще изкарам буксата ако има разлика в eccentric shaft sensor ли да търся проблема
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Богата смес N52B25
Не задължително, но във валвтроника.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
The Heartlistener написа:Не задължително, но във валвтроника.
Не би ли трябвало да дига грешка за него ако има ядове там. Колата я карам над 100хил км периодично чистя ванос филтрите които никога не са били много мръсни, а и наскоро сменях соленоида на изпускателя.
Съща така като симптоми има и придърпване между 1200-1500 оборота при пълна газ без значение от предавката. Пък в dme запива само 2d06, и то понякога светва чека понякога само я записва.
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Богата смес N52B25
Това което си чистил и сменил касае ваносите, не валвтроника.
И не - не е задължително да има грешка. Целта на опита е да не смениш дебитомера напразно.
И не - не е задължително да има грешка. Целта на опита е да не смениш дебитомера напразно.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Богата смес N52B25
The Heartlistener написа:Това което си чистил и сменил касае ваносите, не валвтроника.
И не - не е задължително да има грешка. Целта на опита е да не смениш дебитомера напразно.
Да, прав сте. Днес пак ще прегледам чрез инпа стойности на дебитомера и също така ще пробвам да изключа датчика за ексцентрика. А ако беше от валвтроника не смятате ли че и при студен двигател щях на имам проблем, защото като загрее чак детонации прави
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Богата смес N52B25
Като е студен двигателя работи с богата смес. Нещата се променят когато еку-то започва да обеднява сместа - да подава по-малко гориво. Тогава се явява проблема с голямото количество постъпващ въздух. Получава се бедна, а не богата смес.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани