Valvetronic
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Caruhubhaskovo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.09.2024
- Пол: Мъж
Valvetronic
Здравейте е90 N46
Колата има сменен eccentric shaft sensor но valvetronic не работи тъй като дори и адаптация не мога да му направя. Направохме проверка на valvetronica както ista казва всичко нормално. След това му дадохме от акумулатор 12 волта също работи. Интересното е че когато видим колко ток идва от компютъра до valvetronic идва само 1 волт до максимум 4 волта. Въпроса е дали това е от компютъра дали е от окабеляването(макар че цялото е гледано и изглежда добре)или новия сензор не работи
Колата има сменен eccentric shaft sensor но valvetronic не работи тъй като дори и адаптация не мога да му направя. Направохме проверка на valvetronica както ista казва всичко нормално. След това му дадохме от акумулатор 12 волта също работи. Интересното е че когато видим колко ток идва от компютъра до valvetronic идва само 1 волт до максимум 4 волта. Въпроса е дали това е от компютъра дали е от окабеляването(макар че цялото е гледано и изглежда добре)или новия сензор не работи
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Valvetronic
Освен всичко друго, за валвтроник моторчето има бушон и реле в кутията на еку-то.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Caruhubhaskovo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.09.2024
- Пол: Мъж
Re: Valvetronic
Бушона и релето работят
- Caruhubhaskovo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.09.2024
- Пол: Мъж
Re: Valvetronic
The Heartlistener написа:Освен всичко друго, за валвтроник моторчето има бушон и реле в кутията на еку-то.
Гледани са работят
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Valvetronic
Сервомоторчето се активира директно от ЕКУ-то. Явно това не се случва. Ката я гледате с ISTA никаква грешка ли не записва? Ако еку не получава информация от сензора за позицията на ексцентрик вала, то няма и да активира моторчето.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Caruhubhaskovo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.09.2024
- Пол: Мъж
Re: Valvetronic
The Heartlistener написа:Сервомоторчето се активира директно от ЕКУ-то. Явно това не се случва. Ката я гледате с ISTA никаква грешка ли не записва? Ако еку не получава информация от сензора за позицията на ексцентрик вала, то няма и да активира моторчето.
Единствено и само valvetronic adaptation като грешка и сензора е чисто нов vdo Siemens. На кутията пишеше континентал а и от колата свалихме същия сензор, така че и това го изключваме
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Valvetronic
От една от буксите на еку-то към моторчето излизат 4 кабела по 2.5кв. (2 червени и 2 кафяви), които после се събират в 2 по 4кв. - червен и кафяв. Проверете тези проводници ако не сте. Ако са в ред, остава причината да е в компа - транзистор.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Caruhubhaskovo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.09.2024
- Пол: Мъж
Re: Valvetronic
The Heartlistener написа:От една от буксите на еку-то към моторчето излизат 4 кабела по 2.5кв. (2 червени и 2 кафяви), които после се събират в 2 по 4кв. - червен и кафяв. Проверете тези проводници ако не сте. Ако са в ред, остава причината да е в компа - транзистор.
Кабелите са проверени и от тях не е. Шанса е или наистина компютъра или сенсора някви я да е дефектен
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Valvetronic
Caruhubhaskovo написа:The Heartlistener написа:От една от буксите на еку-то към моторчето излизат 4 кабела по 2.5кв. (2 червени и 2 кафяви), които после се събират в 2 по 4кв. - червен и кафяв. Проверете тези проводници ако не сте. Ако са в ред, остава причината да е в компа - транзистор.
Кабелите са проверени и от тях не е. Шанса е или наистина компютъра или сенсора някви я да е дефектен
1v от компютъра нищо не е, там трябва да имате 12v , вероятно драйвера в компютъра,който управлява моторчето е дефектирал щом сте прозвънили кабелите от компютъра до моторчето и датчика за позиция е здрав.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани