N46 e90

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 5.09.2024
Пол: Мъж

N46 e90

Мнение от Caruhubhaskovo » 11 Окт 2024, 11:40

Големи проблеми с колата прекъсва и прави много misfire на всеки цилиндър като вече правехме много неща по колата. Та въпроса ми е намерихме че двата cam position sensor които седят под вановете са спукани през средата както се вижда на снимката . Могат ли те та правят този проблем. Като също колата има пъти когато трудно пали на студен двигател трудно работи на обороти и когато и дадеш газ рязко прекъсва. Също така на inpa дава че изпускателния вал не е зацепен правилно а то е, като неговия сензор е най спукан
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1199
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: N46 e90

Мнение от The Heartlistener » 11 Окт 2024, 19:09

Като начало смени двата датчика, има добри афтърмаркет фирми и не са скъпи. После дай всички Analog values от Инпата да видим какво става.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 24.11.2011
Местоположение: Харманли
Пол: Мъж
Кара: e46 325ci 2002
Мечтае да кара: ///M3
Детайли за колата: m54b25

Re: N46 e90

Мнение от Radeon » 12 Окт 2024, 9:55

Проблема е във веригата колега, ако не е сменяна се насочи там :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1199
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: N46 e90

Мнение от The Heartlistener » 12 Окт 2024, 11:46

Проблемът не е точно във веригата, а в калпавия заводски обтегач. Заради него веригата има хлабина и след определен пробег се трошат пластмасовите водачи, най-често тоя между ваносите. Обичаен проблем за N42/N46. Оттук нататък симптоматика като гореописаната е най-малкото което може да се случи. По-лошото е че парченцата пластмаса падат в картера и вероятността да стане мазало е голяма. В случая обаче не бива да се бърза с изводите. Конкретно за N46 INPA има несъответствие при отразяване границите за нормална адаптация за изпускателния вал. Идеални стойности са 55-60.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook