N46 e90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Caruhubhaskovo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.09.2024
- Пол: Мъж
N46 e90
Големи проблеми с колата прекъсва и прави много misfire на всеки цилиндър като вече правехме много неща по колата. Та въпроса ми е намерихме че двата cam position sensor които седят под вановете са спукани през средата както се вижда на снимката . Могат ли те та правят този проблем. Като също колата има пъти когато трудно пали на студен двигател трудно работи на обороти и когато и дадеш газ рязко прекъсва. Също така на inpa дава че изпускателния вал не е зацепен правилно а то е, като неговия сензор е най спукан
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: N46 e90
Като начало смени двата датчика, има добри афтърмаркет фирми и не са скъпи. После дай всички Analog values от Инпата да видим какво става.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Radeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: N46 e90
Проблема е във веригата колега, ако не е сменяна се насочи там 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: N46 e90
Проблемът не е точно във веригата, а в калпавия заводски обтегач. Заради него веригата има хлабина и след определен пробег се трошат пластмасовите водачи, най-често тоя между ваносите. Обичаен проблем за N42/N46. Оттук нататък симптоматика като гореописаната е най-малкото което може да се случи. По-лошото е че парченцата пластмаса падат в картера и вероятността да стане мазало е голяма. В случая обаче не бива да се бърза с изводите. Конкретно за N46 INPA има несъответствие при отразяване границите за нормална адаптация за изпускателния вал. Идеални стойности са 55-60.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани