n54 или n55
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
n54 или n55
Здравейте нов съм във форума исках да задам въпрос относно 335i e92 n54 или n55 да се спра кой е по надежден целта е да се кара на около 450 500 кс
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: n54 или n55
От гледна точка на подръжка, N55 е доста по-евтин.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: n54 или n55
Имах n55 и с доработки беше 452к.с. Карах го около 100к. км и не съм имал никакви проблеми
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: n54 или n55
Ako си гледал в youtube как да си направим 335и за 1500$ 500 коня, не е вярно.
За н55 не знам нищо, освен, че споделя доста части с н54.
Н54 ако се обслужва, а за да се дава газ трябва: ремъци и ролки, филтри, гарнитури, водна помпа - 1500лв (има и по-евтини 600лв варианти), термостат - 300+лв, бобини по 150+ лв/бр, свещи по 50лв/бр.
Ако си нямал късмет преди теб някой да е сменил няколко пъти дюзи до 12 ревизия, цената май наближава 7-800лв/бр, помпата за високо налягана 2000+лв.
После, ако са ти останали нерви и пари почваш "тунинга", чисто китайски части НЕ работят.
Тръби Л-пайп, чарджпайп, даунпайп, разтоварващи клапани и кулер по около 1000лв/бр.
Турбини, истински от 4-5000 нагоре.
Ако е с ДЦТ-скорости, обслужването е почти 2000лв, съединителите са 5000лв, мозъка още 5000.
Е, накрая ако все още ти се живее може да се пускаш с голяма част от джипките и електричките.
За н55 не знам нищо, освен, че споделя доста части с н54.
Н54 ако се обслужва, а за да се дава газ трябва: ремъци и ролки, филтри, гарнитури, водна помпа - 1500лв (има и по-евтини 600лв варианти), термостат - 300+лв, бобини по 150+ лв/бр, свещи по 50лв/бр.
Ако си нямал късмет преди теб някой да е сменил няколко пъти дюзи до 12 ревизия, цената май наближава 7-800лв/бр, помпата за високо налягана 2000+лв.
После, ако са ти останали нерви и пари почваш "тунинга", чисто китайски части НЕ работят.
Тръби Л-пайп, чарджпайп, даунпайп, разтоварващи клапани и кулер по около 1000лв/бр.
Турбини, истински от 4-5000 нагоре.
Ако е с ДЦТ-скорости, обслужването е почти 2000лв, съединителите са 5000лв, мозъка още 5000.
Е, накрая ако все още ти се живее може да се пускаш с голяма част от джипките и електричките.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1884
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: n54 или n55
Да, винаги много се смея като ми кажат колко лесно 335и ставало М-ка. Отиваш, бай Пешо ти наливал някакъв софт да вкарва гориво и въздух и си ти. Тия балъци с М-ките ги зарежи.
При новите пък в щатите е чудо, за без пари пердашиш всички М4. Ама явно М4 в главата на някой не може и тя да се бутне съвсем козметично само с един пауър бокс.
По темата чисто да кажа това, което съм си извадил като извод след четене на всичко през годините. Ако искаш стокова кола или най-много да и сложиш съвсем леко софтче, ама съвсем леко, вземаш N55. Ако искаш да носи на бой и ще влизаш в безкрайния филм с тунинга, вземаш 54 и по възможност ръчка. Автоматът при тези коли е все още по-бавен от ръчката, мен лично даже ме дразни. При N55 има ДКГ, но всеки сам трябва да си реши дали си струва разликата в цената.
Да намериш читаво N54 на поносима цена за мен е мисията невъзможна. Масово са били ремапвани по 48 начина, рязани, добавяни и махани всякакви неща...не, не, не за мен. Това само от някой, който е полагал грижи за тая кола и ти покаже дълъг списък с много скъпи части и обслужвания.


По темата чисто да кажа това, което съм си извадил като извод след четене на всичко през годините. Ако искаш стокова кола или най-много да и сложиш съвсем леко софтче, ама съвсем леко, вземаш N55. Ако искаш да носи на бой и ще влизаш в безкрайния филм с тунинга, вземаш 54 и по възможност ръчка. Автоматът при тези коли е все още по-бавен от ръчката, мен лично даже ме дразни. При N55 има ДКГ, но всеки сам трябва да си реши дали си струва разликата в цената.
Да намериш читаво N54 на поносима цена за мен е мисията невъзможна. Масово са били ремапвани по 48 начина, рязани, добавяни и махани всякакви неща...не, не, не за мен. Това само от някой, който е полагал грижи за тая кола и ти покаже дълъг списък с много скъпи части и обслужвания.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: n54 или n55
Че на N55 с тунинга какво му е?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: n54 или n55
От 2018 н55 го имам в е90 н от 2021 е с хибрид стейдж 1 турбо ,като изключим всичко което съм налял по тунинг в тая кола( за да я докарам до fbo дет му викат) съм сменил 2 пъти воден радиатор и един път казанче.....друго не съм пипал( да чукна на дърво) дюзите в момента с некви отстъпки са по 130 лв броя н54 са само оригиналдъ цената няма да ви хареса ...принципно н54 се води по тунинг френдки щот в с 2 турбинки и щото има повече инфо за него,иначе бг мапер такова чудо НЕ трябва да пипа има достатъчно платформи...а и тунинг примерно при trebilla performane на мен ми струваше 200 евро и е супер отзивчив. Автомата със стейдж 3 (6 степенния) е 5 пъти по бърз от всеки ръчно сменящ...като коне не съм я мерил ,мерил съм времена 100-200 кати най доброто на бензин чист което е давала е 8.8 ( с драги) вече с етанол за стабилизиране на авансите може да бутне някоя десета надолу. Аз лично съм с jb4 + mhd back and flash ... От 2 години съм и взел и метанолова инжекция...така и не и я сложих
та стават и двете платформи н54 е наистина малко по скъпа заради дюзите двете турбинки и евентуално помпата за високо ,която е същата като на н55 ( е сериите) но при н55 е от последната ревизия и сравнително здрава( не че не може да умре ....ама по ранните задължетлно умират) н54 дюзите както споменах май вече са по 2000 лв броя...а ако трябва да смениш 6....та успех.

- MCPO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: n54 или n55
choio написа:От 2018 н55 го имам в е90 н от 2021 е с хибрид стейдж 1 турбо ,като изключим всичко което съм налял по тунинг в тая кола( за да я докарам до fbo дет му викат) съм сменил 2 пъти воден радиатор и един път казанче.....друго не съм пипал( да чукна на дърво) дюзите в момента с некви отстъпки са по 130 лв броя н54 са само оригиналдъ цената няма да ви хареса ...принципно н54 се води по тунинг френдки щот в с 2 турбинки и щото има повече инфо за него,иначе бг мапер такова чудо НЕ трябва да пипа има достатъчно платформи...а и тунинг примерно при trebilla performane на мен ми струваше 200 евро и е супер отзивчив. Автомата със стейдж 3 (6 степенния) е 5 пъти по бърз от всеки ръчно сменящ...като коне не съм я мерил ,мерил съм времена 100-200 кати най доброто на бензин чист което е давала е 8.8 ( с драги) вече с етанол за стабилизиране на авансите може да бутне някоя десета надолу. Аз лично съм с jb4 + mhd back and flash ... От 2 години съм и взел и метанолова инжекция...така и не и я сложихта стават и двете платформи н54 е наистина малко по скъпа заради дюзите двете турбинки и евентуално помпата за високо ,която е същата като на н55 ( е сериите) но при н55 е от последната ревизия и сравнително здрава( не че не може да умре ....ама по ранните задължетлно умират) н54 дюзите както споменах май вече са по 2000 лв броя...а ако трябва да смениш 6....та успех.
Не всички е9х н55 са със старата помпа. След 05 месец 12та година са с новата помпа за високо налягане, моята е почти 13та година и си е с новата също. Там слагаш една б58Ту второ поколение за 600лв и пак си в джаза дори още по добре

"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: n54 или n55
MCPO написа:choio написа:От 2018 н55 го имам в е90 н от 2021 е с хибрид стейдж 1 турбо ,като изключим всичко което съм налял по тунинг в тая кола( за да я докарам до fbo дет му викат) съм сменил 2 пъти воден радиатор и един път казанче.....друго не съм пипал( да чукна на дърво) дюзите в момента с некви отстъпки са по 130 лв броя н54 са само оригиналдъ цената няма да ви хареса ...принципно н54 се води по тунинг френдки щот в с 2 турбинки и щото има повече инфо за него,иначе бг мапер такова чудо НЕ трябва да пипа има достатъчно платформи...а и тунинг примерно при trebilla performane на мен ми струваше 200 евро и е супер отзивчив. Автомата със стейдж 3 (6 степенния) е 5 пъти по бърз от всеки ръчно сменящ...като коне не съм я мерил ,мерил съм времена 100-200 кати най доброто на бензин чист което е давала е 8.8 ( с драги) вече с етанол за стабилизиране на авансите може да бутне някоя десета надолу. Аз лично съм с jb4 + mhd back and flash ... От 2 години съм и взел и метанолова инжекция...така и не и я сложихта стават и двете платформи н54 е наистина малко по скъпа заради дюзите двете турбинки и евентуално помпата за високо ,която е същата като на н55 ( е сериите) но при н55 е от последната ревизия и сравнително здрава( не че не може да умре ....ама по ранните задължетлно умират) н54 дюзите както споменах май вече са по 2000 лв броя...а ако трябва да смениш 6....та успех.
Не всички е9х н55 са със старата помпа. След 05 месец 12та година са с новата помпа за високо налягане, моята е почти 13та година и си е с новата също. Там слагаш една б58Ту второ поколение за 600лв и пак си в джаза дори още по добре
Написал съм в е-сериите ,от там нататък помпата е друга и доста по слаба,относно тунинг и да правят се конверсии към други...
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани