Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- spaceback
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29.06.2023
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
- Мечтае да кара: Комбайн
- Детайли за колата: Семеен комбинизон
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
По темата:
Автомобилът стои от 1 седмица и не знам, защо реших да пробвам пак дали ще запали и О, чудо - ЗАПАЛИ!
Двигателя пали и пак се чува така счупено като на клипчето, загледах се отпред в ремъка пред двигателя и видях, че нещо не е наред, едната ролка изглежда много счупена и звукът на строшено май идва точно от нея!
Възможно ли е от тази повредена ролка да няма мощност и да работи като на 1-2 цилиндъра?
Може би и някакви лагери на двигателя има заминали, така някак си звучи поне.... Как мога да проверя?
Щом пали двигателя, означава ли, че не е скъсала верига и потрошила двигателя вътре? По таблото не ми свети никаква грешка!
Моля, отговори само по темата, без излишни коментари!
Автомобилът стои от 1 седмица и не знам, защо реших да пробвам пак дали ще запали и О, чудо - ЗАПАЛИ!
Двигателя пали и пак се чува така счупено като на клипчето, загледах се отпред в ремъка пред двигателя и видях, че нещо не е наред, едната ролка изглежда много счупена и звукът на строшено май идва точно от нея!
Възможно ли е от тази повредена ролка да няма мощност и да работи като на 1-2 цилиндъра?
Може би и някакви лагери на двигателя има заминали, така някак си звучи поне.... Как мога да проверя?
Щом пали двигателя, означава ли, че не е скъсала верига и потрошила двигателя вътре? По таблото не ми свети никаква грешка!
Моля, отговори само по темата, без излишни коментари!
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
spaceback написа:По темата:
Щом пали двигателя, означава ли, че не е скъсала верига и потрошила двигателя вътре? По таблото не ми свети никаква грешка!
Моля, отговори само по темата, без излишни коментари!
Само Хари Потър и Чък Норис могат да запалят кола със скъсана верига, така че не, не ти е скъсана веригата.
Това не означава че не може да е претропал лагер и да си за нова долница на мотора.
Аз не бих я палил така, че биелите бързо излизат през блока.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
Не е веригата със сигурност, още от първите ти постове става ясно. Няма как да я запалиш със скъсана верига.
///M power
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
ekalchev написа:Аз имах такъв двигател на е60-ката и тоя двигател посмъртно неможеше да вдигне такава скорост. Ако е имал чип и си го засилил с такава скорост, мисля че това трябва да е очакван резултат.
Вдига си 240 без проблеми. От личен опит
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
То заради такива като теб тази марка е най-мразената в БГ .Щото катастрофа без БМВ е като циганска сватба без бой ....
А п темата ....двигателят ти е за коша ,вероятно е превъртял лагерите на коляновия вал ,ремонта ще е безбожно скъп и нецелесъобразен .Търси друг ,по възможност такъв дето може да се стартира и чуе как работи.
Успех
А п темата ....двигателят ти е за коша ,вероятно е превъртял лагерите на коляновия вал ,ремонта ще е безбожно скъп и нецелесъобразен .Търси друг ,по възможност такъв дето може да се стартира и чуе как работи.
Успех
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
spaceback написа:Преди 10+ години това беше най-добрия форум за автомобилисти и фенове на марката, като всеки помагаше и това е целта на форума!
Един истински автомобилист и фен на марката никога не би подкрепил безразсъдно шофиране, еле па с деца в колата. Такива като тебе никви фенове не сте, ми сте срам за марката и не сте за пътя изобщо.
И ако не искаш с теб да се "заяждат" следващия път си спестявай такива "хвалби" как редовно си караш с 240 със щерката, бебето и кучето в колата.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
Jorixa написа:spaceback написа:Преди 10+ години това беше най-добрия форум за автомобилисти и фенове на марката, като всеки помагаше и това е целта на форума!
Един истински автомобилист и фен на марката никога не би подкрепил безразсъдно шофиране, еле па с деца в колата. Такива като тебе никви фенове не сте, ми сте срам за марката и не сте за пътя изобщо.
И ако не искаш с теб да се "заяждат" следващия път си спестявай такива "хвалби" как редовно си караш с 240 със щерката, бебето и кучето в колата.
Много точно казано. Съжалявам за спама. А относно техническата част на темата има ли развитие ?
///M power
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
Хайде стига вече с конското, достатъчно му се накарахте на колегата.
Ако ще му пише някой нещо техническо добре, ако не просто да подминава и това е!
Ако ще му пише някой нещо техническо добре, ако не просто да подминава и това е!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
най-лесния и прост начин е да отвориш масления филтър и да видиш какво е състоянието вътре.
Според мен ще е пълен с метални стружки - > завлякъл си лагер, като знам мотора, най-вероятно основен...
Спри да палиш мотора, шото то нз кво повече може да стане ама не го доубивай.
Според мен ще е пълен с метални стружки - > завлякъл си лагер, като знам мотора, най-вероятно основен...
Спри да палиш мотора, шото то нз кво повече може да стане ама не го доубивай.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- spaceback
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29.06.2023
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
- Мечтае да кара: Комбайн
- Детайли за колата: Семеен комбинизон
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
Здравейте, колеги!
Благодаря на единствения колега, който ми беше писал на лично, че е готов да помогне със съвет и сервиз, но точно бях намерил вече сервиз.
На който му е интересно, по темата:
Както знаете на 26.12.2023 г. колата ми спря, счупи се двигателя.
Закарах я в шано-сервиз при хора от Ауто Бавария, отвориха масления филтър и имаше стружки, свалиха мотора, отвориха и лагерите бяха станали на парчета..... мотора вътре е.... коляновия вал е малко задран, леглото вече не е същото и парченцата от черупковите лагери са навсякъде. При веригите всичко си е здраво. Казаха ми, че най-доброто решение е друг мотор да търся, трябвало сам да си го намеря и купя и да им го закарам там.... Никой не се занимавал да ти търси мотор.... оправяш се. Казаха ми да търся на 130-140к да не е отварян за обслужване. Почнах да търся аз, звъня по телефоните по цял ден и само някакви се опитват да ме мамят и лъжат, предлагат ми някви куци схеми, АМА ЩЯЛО ДА СТАНЕ, няма проблем..... Защото аз търся да си е с документи и да е точно същия като стария ми мотор, без изключения! Ходих да гледам един двигател, харесах го, капарирах го, в деня в който трябваше да го докарат ми звънят и ми викат.... то тука малко проблем с документите.... викам дръжте си го и ми връщайте парите. Намерих друг от е61 от Англия на 90 000 мили, имаше документи от МОТ с тези километри от 2023 година. Беше на коша още и палеше. Купих го с всички документи 2400 лв. за мотора + 200 лв за колектора. Закарах ги на майстора и той потвърди, че не е отварян мотора. Прехвърли от моя мотор което ставаше, което трябва сме купили ново. Платих 2600 лв. на майстора за труд и части ОБЩО, като разбира се не ми даде бележка за нищо и не мога да кажа кое колко е..... Всички части около двигателя са измити, общо взето под капака изглежда като чисто нова кола. Взех я и вече няколко дни я карам. Каза ми да си намеря алтернатор, че моя презареждал. Аз до колкото съм запознат, понеже колата е стояла 2 месеца и моя е много паднал, сега зарежда повече май заради това и ще се оправи? Вие как мислите, да сменям ли алтернатора? Иначе като цяло колата сега пак си е нормална като преди, работи тихо и умерено мотора, тествах я малко извънградско 100км върви си нормално. Само на студен старт като я запаля малко изпушва и леко по-шумно се чува мотора някакви секунди и се нормализира. Ама майстора каза да я покарам 1000-2000км и да сменя маслото и филтрите и щяла да се оправи. Да може да се прочисти малко.
Общо взето сега всеки път като седна на седалката на тая кола и треперя и май, май ще я продавам.
Ако някой му трябват резервни части от стария двигател - ПРОДАВА СЕ.
Благодаря на единствения колега, който ми беше писал на лично, че е готов да помогне със съвет и сервиз, но точно бях намерил вече сервиз.
На който му е интересно, по темата:
Както знаете на 26.12.2023 г. колата ми спря, счупи се двигателя.
Закарах я в шано-сервиз при хора от Ауто Бавария, отвориха масления филтър и имаше стружки, свалиха мотора, отвориха и лагерите бяха станали на парчета..... мотора вътре е.... коляновия вал е малко задран, леглото вече не е същото и парченцата от черупковите лагери са навсякъде. При веригите всичко си е здраво. Казаха ми, че най-доброто решение е друг мотор да търся, трябвало сам да си го намеря и купя и да им го закарам там.... Никой не се занимавал да ти търси мотор.... оправяш се. Казаха ми да търся на 130-140к да не е отварян за обслужване. Почнах да търся аз, звъня по телефоните по цял ден и само някакви се опитват да ме мамят и лъжат, предлагат ми някви куци схеми, АМА ЩЯЛО ДА СТАНЕ, няма проблем..... Защото аз търся да си е с документи и да е точно същия като стария ми мотор, без изключения! Ходих да гледам един двигател, харесах го, капарирах го, в деня в който трябваше да го докарат ми звънят и ми викат.... то тука малко проблем с документите.... викам дръжте си го и ми връщайте парите. Намерих друг от е61 от Англия на 90 000 мили, имаше документи от МОТ с тези километри от 2023 година. Беше на коша още и палеше. Купих го с всички документи 2400 лв. за мотора + 200 лв за колектора. Закарах ги на майстора и той потвърди, че не е отварян мотора. Прехвърли от моя мотор което ставаше, което трябва сме купили ново. Платих 2600 лв. на майстора за труд и части ОБЩО, като разбира се не ми даде бележка за нищо и не мога да кажа кое колко е..... Всички части около двигателя са измити, общо взето под капака изглежда като чисто нова кола. Взех я и вече няколко дни я карам. Каза ми да си намеря алтернатор, че моя презареждал. Аз до колкото съм запознат, понеже колата е стояла 2 месеца и моя е много паднал, сега зарежда повече май заради това и ще се оправи? Вие как мислите, да сменям ли алтернатора? Иначе като цяло колата сега пак си е нормална като преди, работи тихо и умерено мотора, тествах я малко извънградско 100км върви си нормално. Само на студен старт като я запаля малко изпушва и леко по-шумно се чува мотора някакви секунди и се нормализира. Ама майстора каза да я покарам 1000-2000км и да сменя маслото и филтрите и щяла да се оправи. Да може да се прочисти малко.
Общо взето сега всеки път като седна на седалката на тая кола и треперя и май, май ще я продавам.
Ако някой му трябват резервни части от стария двигател - ПРОДАВА СЕ.
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Двигателя Умря - Генерален Проблем с E91 177 к.с.
Само да вметна. На мен ми се случи абсолютно същото с моя 6-так. Само, че при скорост от около 50 км/ч. До тогава мотора беше обслужван само с BMW консумативи и работеше перфектно. Никога не съм го зорил и дори чип не съм си правил. Оказа се основен лагер на кол. вал. Така и не успяхме да разберем с колегите защо !?
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани