Преминаване от FRM1 към FRM3 модул
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- djoko621
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.07.2019
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d Stage 1
- Мечтае да кара: F30 340i
Преминаване от FRM1 към FRM3 модул
Здравейте, предстои ми смяната на frm модула. Поръчал съм си FRM3R LED BASIS модул. Колата ми е 2006-та Е90 с обикновените фарове и с frm1 в момента. Ясно ми е че трябва кодиране, с него ще се оправя но има друго нещо, което ме притеснява. Изчетох доста от чуждестранните сайтове и видях че при доста хора, който ъпгрейдват към FRM3, независимо дали идват от 1 или 2, имат проблеми със някой от светлините - Най-вече със стоповете и angel eyes-a. Видях, че в тази ситуация трябва няколко от пиновете да се разместят. Интересно ми е защо пък при други хора, всичко е наред. Някой може ли да сподели опит, ако е правел точно този retrofit, дали му се е наложило да прави нещо друго освен кодиране. Пробвах да потърся из форума за вече такъв въпрос, но не намерих.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Преминаване от FRM1 към FRM3 модул
djoko621 написа:Здравейте, предстои ми смяната на frm модула. Поръчал съм си FRM3R LED BASIS модул. Колата ми е 2006-та Е90 с обикновените фарове и с frm1 в момента. Ясно ми е че трябва кодиране, с него ще се оправя но има друго нещо, което ме притеснява. Изчетох доста от чуждестранните сайтове и видях че при доста хора, който ъпгрейдват към FRM3, независимо дали идват от 1 или 2, имат проблеми със някой от светлините - Най-вече със стоповете и angel eyes-a. Видях, че в тази ситуация трябва няколко от пиновете да се разместят. Интересно ми е защо пък при други хора, всичко е наред. Някой може ли да сподели опит, ако е правел точно този retrofit, дали му се е наложило да прави нещо друго освен кодиране. Пробвах да потърся из форума за вече такъв въпрос, но не намерих.
Защото при е90 от 2005 до 2011 година специално FRM-а има три вида схеми на окабеляване и към това като добавиш седан, комби, купе, Европейска и Американка.....сам си отговори.
Съвет.
Оправяш първо инсталацията /кабелите/ за съответния модул, който си намерил и чак тогава кодиране.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани