Обслужване на Е90 София
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Обслужване на Е90 София
Z3Ro* написа:Това обезвъздушаване, за което се говори като едва ли не нещо от сферата на аеронавтиката, всъщност може да се направи само с даване на контакт и оставяне предналягането да напълни системата. Помпата има управление и изключва след определен интервал, а самата процедура не е по-различна. Разликата е, че се прави със софт, а в домашни условия ръчно с контакта е същото...
По въпроса на колегата - аз си купувам материалите. Масло в момента Бардал хтек 5/30, филтри Маале, горивният само е Бош. Цялото нещо е около 270 лева за 7 литра масло. Смяната си я правя сам, предвид необходимите доплащания. Историята е хубаво нещо, но там, откъдето пазарувам, поддържат инфо за покупките. Всичко е достъпно за проверка онлайн по ВИН. Не е 100% меродавно, но никое не е така или иначе. А и на тоя кош вероятно аз ще съм му последният будала, така че история не ме вълнува занапред лично мен...
Не си правав колега, когато процедурата се прави с ИСТА клапаните по системата се отварят и подкачващата помпа набива нафта в системата и връща в резервоара 3 минути, след като запали колата продължавайки процедурата колата работи още 10 минути като сама си поддържа 2000 оборота за да изкара въздуха на 100% от рейла.
Освен това на Н47/Н57 подкачващата помпа на контакт не върти, върти само докато върти стартера!!! От такива смени без обезвъздушаване оста на ГНП задира и после "олеле майко имам стружки в рейла и си еб@ майката".
Не е сложно да се направи, масово обаче сервизите не са отворени и след смяна на горивен филтър въртят по 10 минути на стартер за да запалят
Ама няма проблем то стружките не се появяват веднага, достатъчно е да минат едни 5-6к км. за да се появят и сервиза да може да каже, ама то това не е от нас
След 3те мунути пълнене колата обикновенно пали за по малко от 10 секунди въртене
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Обслужване на Е90 София
vld написа:Z3Ro* написа:Това обезвъздушаване, за което се говори като едва ли не нещо от сферата на аеронавтиката, всъщност може да се направи само с даване на контакт и оставяне предналягането да напълни системата. Помпата има управление и изключва след определен интервал, а самата процедура не е по-различна. Разликата е, че се прави със софт, а в домашни условия ръчно с контакта е същото...
По въпроса на колегата - аз си купувам материалите. Масло в момента Бардал хтек 5/30, филтри Маале, горивният само е Бош. Цялото нещо е около 270 лева за 7 литра масло. Смяната си я правя сам, предвид необходимите доплащания. Историята е хубаво нещо, но там, откъдето пазарувам, поддържат инфо за покупките. Всичко е достъпно за проверка онлайн по ВИН. Не е 100% меродавно, но никое не е така или иначе. А и на тоя кош вероятно аз ще съм му последният будала, така че история не ме вълнува занапред лично мен...
Не си правав колега, когато процедурата се прави с ИСТА клапаните по системата се отварят и подкачващата помпа набива нафта в системата и връща в резервоара 3 минути, след като запали колата продължавайки процедурата колата работи още 10 минути като сама си поддържа 2000 оборота за да изкара въздуха на 100% от рейла.
Освен това на Н47/Н57 подкачващата помпа на контакт не върти, върти само докато върти стартера!!! От такива смени без обезвъздушаване оста на ГНП задира и после "олеле майко имам стружки в рейла и си еб@ майката".
Не е сложно да се направи, масово обаче сервизите не са отворени и след смяна на горивен филтър въртят по 10 минути на стартер за да запалят
Ама няма проблем то стружките не се появяват веднага, достатъчно е да минат едни 5-6к км. за да се появят и сервиза да може да каже, ама то това не е от нас
След 3те мунути пълнене колата обикновенно пали за по малко от 10 секунди въртене
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Обслужване на Е90 София
vld написа:Z3Ro* написа:Това обезвъздушаване, за което се говори като едва ли не нещо от сферата на аеронавтиката, всъщност може да се направи само с даване на контакт и оставяне предналягането да напълни системата. Помпата има управление и изключва след определен интервал, а самата процедура не е по-различна. Разликата е, че се прави със софт, а в домашни условия ръчно с контакта е същото...
По въпроса на колегата - аз си купувам материалите. Масло в момента Бардал хтек 5/30, филтри Маале, горивният само е Бош. Цялото нещо е около 270 лева за 7 литра масло. Смяната си я правя сам, предвид необходимите доплащания. Историята е хубаво нещо, но там, откъдето пазарувам, поддържат инфо за покупките. Всичко е достъпно за проверка онлайн по ВИН. Не е 100% меродавно, но никое не е така или иначе. А и на тоя кош вероятно аз ще съм му последният будала, така че история не ме вълнува занапред лично мен...
Не си правав колега, когато процедурата се прави с ИСТА клапаните по системата се отварят и подкачващата помпа набива нафта в системата и връща в резервоара 3 минути, след като запали колата продължавайки процедурата колата работи още 10 минути като сама си поддържа 2000 оборота за да изкара въздуха на 100% от рейла.
Освен това на Н47/Н57 подкачващата помпа на контакт не върти, върти само докато върти стартера!!! От такива смени без обезвъздушаване оста на ГНП задира и после "олеле майко имам стружки в рейла и си еб@ майката".
Не е сложно да се направи, масово обаче сервизите не са отворени и след смяна на горивен филтър въртят по 10 минути на стартер за да запалят
Ама няма проблем то стружките не се появяват веднага, достатъчно е да минат едни 5-6к км. за да се появят и сервиза да може да каже, ама то това не е от нас
След 3те мунути пълнене колата обикновенно пали за по малко от 10 секунди въртене
Не знам какво имаш предвид под "на контакт не върти", но в системата се създава налягане, когато колата е на позиция 2 - на контакт. Линията на обратната нафта също е активна. Лесно може да го провериш това - някой дава на контакт, някой да хване входящия маркуч преди помпата за високото. Усеща се веднага, кога идва горивото. Смяната на горивен филтър без соф е далече от основна причина за задрала ос...
Re: Обслужване на Е90 София
Аз също съм с 320d, само че 163кс.
Маслен и горивен на MANN, въздушен на Филтрон и филтър купе.
Сменям ги аз на 10к, освен филтър купе, той е на 20к.
Масло MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 5W30.
Не знаех, че може да се обезвъздуши през Inpa...дори в Ista процедура по подмяна на горивен филтър пише, че се остава на контакт 1 мин...или нещо от сорта трябва да погледна...но ще го проверя, това е хубава информация която споделяш.
Може би двигателя 177 е с по-различна система за обезвъздушаване ддз.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Маслен и горивен на MANN, въздушен на Филтрон и филтър купе.
Сменям ги аз на 10к, освен филтър купе, той е на 20к.
Масло MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 5W30.
Не знаех, че може да се обезвъздуши през Inpa...дори в Ista процедура по подмяна на горивен филтър пише, че се остава на контакт 1 мин...или нещо от сорта трябва да погледна...но ще го проверя, това е хубава информация която споделяш.
Може би двигателя 177 е с по-различна система за обезвъздушаване ддз.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани