Е90 въпрос за мощност
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Е90 въпрос за мощност
Здравейте,
Искам да попитам дали според вас това е нормално. Колата е е90 320д 163 кс. По принцип забелязвам че ускорението е праволинейно от 1200 до около 1800 оборота, а след това надува турбото и колата прави по-сериозно ускорение. Понякога обаче при същите условия - същата предавка и същото подаване на газ и обороти при 1800 го няма този тласък, а колата си продължава праволинейно ускорение, все едно турбото не работи или не работи частично поне? Дали си въобразявам и нещо изпускам? По принцип знам че първо трябва да се чуе дали свири турбото (и дали не изпуска въздух някои маркуч), дали има масло около него и дали няма луфт самата перка, това е направено. Четох тези дни и изкочи вариант за актуатора? Дали си струва да се занимавам или се задълбавам излишно?
Искам да попитам дали според вас това е нормално. Колата е е90 320д 163 кс. По принцип забелязвам че ускорението е праволинейно от 1200 до около 1800 оборота, а след това надува турбото и колата прави по-сериозно ускорение. Понякога обаче при същите условия - същата предавка и същото подаване на газ и обороти при 1800 го няма този тласък, а колата си продължава праволинейно ускорение, все едно турбото не работи или не работи частично поне? Дали си въобразявам и нещо изпускам? По принцип знам че първо трябва да се чуе дали свири турбото (и дали не изпуска въздух някои маркуч), дали има масло около него и дали няма луфт самата перка, това е направено. Четох тези дни и изкочи вариант за актуатора? Дали си струва да се занимавам или се задълбавам излишно?
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е90 въпрос за мощност
Най-вероятно ти блокирва геометрията на турбината.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Е90 въпрос за мощност
Kroki написа:Най-вероятно ти блокирва геометрията на турбината.
Това на компютъра мога ли да го хвана? Или трябва да се разглабя за да се провери?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е90 въпрос за мощност
С оригинална диагностична програма. Щом задаваш този въпрос, по-добре отиди при някой който разбира.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Е90 въпрос за мощност
Здравей пиши какво е станало после ,темата може да е полезна за много потребители и аз имам такава кола , нещо ако стане да има за четене.
///M power
Re: Е90 въпрос за мощност
Намерих къде е тестването за турбото на място, само че нямам директна видимост. Зададох му една от крайните стойности, чува се че се движи но не мога да преценя... колко.
В програмката която ползвам за четене също така има логване та направихме с един приятел няколко теста днес, прилагам скриншот (червеното - обороти, зелено -налягането на турбото, тъмно син - очакваното налягане, сивото - актуатора, светло син - позицията на педала на газта)
Всичко си изглежда в нормите и както се очаква от компютъра стойности. Идеята беше да подам еднакво рязко газ и до еднаква позиция, на еднакви обороти, предавка, скорост и тн. Остана освен да разглобя тия дни малко корите и да видя когато тествам актуатора колко реално се движи, защото за момента е само по звук.
В програмката която ползвам за четене също така има логване та направихме с един приятел няколко теста днес, прилагам скриншот (червеното - обороти, зелено -налягането на турбото, тъмно син - очакваното налягане, сивото - актуатора, светло син - позицията на педала на газта)
Всичко си изглежда в нормите и както се очаква от компютъра стойности. Идеята беше да подам еднакво рязко газ и до еднаква позиция, на еднакви обороти, предавка, скорост и тн. Остана освен да разглобя тия дни малко корите и да видя когато тествам актуатора колко реално се движи, защото за момента е само по звук.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Е90 въпрос за мощност
И при мен го има това, понякога набира много добре , а понякога мудно
Re: Е90 въпрос за мощност
Тези дни разглобявах покрай двигателя и погледнах актуатора, движи се свободно на ръка, тествахме го и софтуерно, също си се движи спокойно.
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Е90 въпрос за мощност
При мен мисля че проблема идва от дроселовата клапа защото, когато не набира добре след това като я гася гасне твърдо, явно остава полуотворен и не стига достатъчно въздух.. а когато си върви като трябва гасне много меко. Все още няма грешка за клапата затова не я и барам, но при мен мисля че проблема идва от там провери и ти
Re: Е90 въпрос за мощност
denislav3215 написа:При мен мисля че проблема идва от дроселовата клапа защото, когато не набира добре след това като я гася гасне твърдо, явно остава полуотворен и не стига достатъчно въздух.. а когато си върви като трябва гасне много меко. Все още няма грешка за клапата затова не я и барам, но при мен мисля че проблема идва от там провери и ти
При мен няма твърдо гаснене, как да я тествам?
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Е90 въпрос за мощност
Щом нямаш , явно нямаш проблем с клапата.. пробвай да изчистиш дебитомера , мап сензора ,но след изчистване на дебитомера набива грешка и трябва да се обучи наново
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани