Разлика между м-тех и стандартно окачване
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Разлика между м-тех и стандартно окачване
Здравейте колеги! Искам да сменя м-тех окачване със стандартно, понеже колата вози като каруца. Мога ли да сменя само пружини или трябва да сменям и амортисьори? Благодаря на отзовалите се!
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Разлика между м-тех и стандартно окачване
doomeron написа:Здравейте колеги! Искам да сменя м-тех окачване със стандартно, понеже колата вози като каруца. Мога ли да сменя само пружини или трябва да сменям и амортисьори? Благодаря на отзовалите се!
Е90 по-принцип не е колата с най-комфортната возия, дори и на стандартното окачване не е баш като лодка или Мерцедес, но все-пак е BMW и спорта и стабилноста на пътя са на 1-во място.
Но определено ако махнеш спортното , колата ще е доста по-приятна и плавна за возене, няма да усеща толкова като чукан всички дупки и неравности по пътя и возията и ще е вече по като на нормален автомобил.
От към стабилност няма да загубищ кой-знае колко, предполагам всеки ден не фърчиш със 150-200км. в час и екстремно по завоите , но пък ще спечелиш малко по-вече клирънс и височина от земята до броните и праговете, което ти дава по голяма свобода да не избираш къде е ниско и да не опреш и къде високо.
Сменя се всичко - пружини,амортисьори,както и всички аксесоари към тях като ударни тампони,прашници и така нататък.
Успех.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Разлика между м-тех и стандартно окачване
KW v1 возеше по меко от стоковото (стандартно) при мен На павета най много се усещаше.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани