М47 - загуба на масло
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: М47 - загуба на масло
Беше с филтърен елемент, по думите на старият собственик е бил сменен преди 15к км ноо... само той си знае
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: М47 - загуба на масло
Ясно. Но дори и да е с пластмасов елемент - трябва си смяна на 60000 км. по предписание.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: М47 - загуба на масло
Z3Ro* написа:Подобен разход имах и аз. Получи се точно преди да обслужа мотора за вериги и каквото е необходимо покрай тях. Тогава смених и оем клапан на вентилацията, рециклирах и турбината в Хют. Почнах с Кастрол 0w30 - имаше около 200 и малко грама на 1000 км. разход. Смених с Фукс 5w30 - съвсем малко намаля разходът, може и да е внушение. Сложих Бардал хтек - същата работа. Междувременно монтирах филтърче вътре в корпуса на картерната, както е на е39 - пак имаше разход. Накрая един ден свалих маркуча към дросела - имаше локвичка с масло. Свалих маркуча на картерната, дето влиза в ботуша след дебитомера - бръкнах с пръст и вътре си имаше доста масло. Запалих и отвих капачката на мотора - подскачаше по 5-10 милиметра нагоре, като капак на парен локомотив. Беше събота и намерих картерна само на Вайко - монтирах го, капачката заспа. Не помръдва на празен ход. Вече над 2 к км. гледам маслото и по щека, и през диагноостика - не го е пипнала. Така че проверявайте си картерната, въпреки че сте монтирали ОЕМ.
колега, така както си го написал излиза, че си имал проблеми с няколко нови клапана (0 км. пробег), включително и OEM или бъркам?
Накрая все едно си нацелил някакъв добър, който се оказва VAICO.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М47 - загуба на масло
Не знам къде видя, че е 0км. пробег?! И съм имал проблем само с един оем клапан, който монтирах, когато сменях вериги. С него съм минал около 23к км. - както се вижда, сменил съм два пъти масло. През този пробег си поръчах филтърен елемент и го монтирах в корпуса на същия този клапан. Мисълта ми беше да се проверяват при монтаж - въобще не твърдя, че оем са скапани, а еди кои си са добри. Просто като има разход на масло, проверявайте клапана, нищо че е нов и оем... Защото аз щях да рекламирам турбина за малко, понеже също разчитах, че клапанът ми е оем...
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: М47 - загуба на масло
Z3Ro* написа:Подобен разход имах и аз. Получи се точно преди да обслужа мотора за вериги и каквото е необходимо покрай тях. Тогава смених и оем клапан на вентилацията, рециклирах и турбината в Хют. Почнах с Кастрол 0w30 - имаше около 200 и малко грама на 1000 км. разход. Смених с Фукс 5w30 - съвсем малко намаля разходът, може и да е внушение. Сложих Бардал хтек - същата работа.
Все едно си имал си проблем от първият километър с ОЕМ клапана. И какво му беше? Платното предполагам? Или не се разбра?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М47 - загуба на масло
SpeedyMan написа:Z3Ro* написа:Подобен разход имах и аз. Получи се точно преди да обслужа мотора за вериги и каквото е необходимо покрай тях. Тогава смених и оем клапан на вентилацията, рециклирах и турбината в Хют. Почнах с Кастрол 0w30 - имаше около 200 и малко грама на 1000 км. разход. Смених с Фукс 5w30 - съвсем малко намаля разходът, може и да е внушение. Сложих Бардал хтек - същата работа.
Все едно си имал си проблем от първият километър с ОЕМ клапана. И какво му беше? Платното предполагам? Или не се разбра?
Не съм сигурен какво му е - или конусчето не затваря добре в центъра, или пружината не е достатъчно твърда, за да гори масло. Така поне си го обяснявам аз. Инак мембраната изглежда здрава. Вчера свалях тръбата преди дросела - сега няма локва масло на фланеца на дросела. Влажно е, но няма видимо масло...
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: М47 - загуба на масло
А капачката, където се сипва масло, дали подскача сега както е подскачала, когато имаше проблем ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М47 - загуба на масло
SpeedyMan написа:А капачката, където се сипва масло, дали подскача сега както е подскачала, когато имаше проблем ?
Не, не помръдва капачката...
Re: М47 - загуба на масло
В крайна сметка как е по-добре с филтърен елемент или с пластмасовия циклонен?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: М47 - загуба на масло
И двата са замислени да се сменят преди 60 000 км.
Филтърният се е оказал по-капризен и на практика ще му трябва по-честа смяна от 60 000 км. Но е по-прецизен маслен сепаратор (според това което чета) поне докато не се оклепа прекалено много с обгоряло масло. Предимството му е, че сепарира по-добре и е по-подходящ за коли, които са започнали да пипат масло заради сегменти и т.н. (според това което чета по разни форуми в интернет). Предполагам, че самият филтърен елемент е добре да се сменя на всяка смяна на маслото, но на 10-15 к.км. не на 30 .
Филтърният се е оказал по-капризен и на практика ще му трябва по-честа смяна от 60 000 км. Но е по-прецизен маслен сепаратор (според това което чета) поне докато не се оклепа прекалено много с обгоряло масло. Предимството му е, че сепарира по-добре и е по-подходящ за коли, които са започнали да пипат масло заради сегменти и т.н. (според това което чета по разни форуми в интернет). Предполагам, че самият филтърен елемент е добре да се сменя на всяка смяна на маслото, но на 10-15 к.км. не на 30 .
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: М47 - загуба на масло
Phil написа:Благодаря. Ще потърся сервиз, където да проверят помпата.
Колега, какво се оказа при теб? Тези вакуумни помпи по принцип не са ли с хлабав нит? Или се разхлабва с времето? На практика са две пластини една зад друга - едната уплътнява, а другата е ограничителна на първата.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани