2a67
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- turbo_k27
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.06.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Скучно E91 с N46B20
- Мечтае да кара: E36 M3
2a67
Здравейте, днес закачих колата (е91 с n46b20) на impa-та и отчете грешка 2a67 в dme модула.
Интересно ми е, каква може да е причината при положение, че check engine не свети и колата не се усеща да и липсва valvetronic-а?
Интересно ми е, каква може да е причината при положение, че check engine не свети и колата не се усеща да и липсва valvetronic-а?
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: 2a67
turbo_k27 написа:Здравейте, днес закачих колата (е91 с n46b20) на impa-та и отчете грешка 2a67 в dme модула.
Интересно ми е, каква може да е причината при положение, че check engine не свети и колата не се усеща да и липсва valvetronic-а?
Как разбра ?
Валвтроник-системата съчетава в себе си доста компоненти , и не е нещо което може да се определи в крайности като или работи или не работи .
Напротив - както може работи перфектно , така може и да работи доста лошо и калпаво със спорадични симптоми ако с някой от всичките и компоненти нещо не е наред ...
- turbo_k27
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.06.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Скучно E91 с N46B20
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: 2a67
Това лято си смених гумите на клапаните и имах възможност да разгледам по-детайлно valvetronica-а. Като цяло го разбирам как работи затова останах изненадан от записаната грешка. В чуждите форуми четох за възможните причини, но там хората споделят за тази грешка придружена от 2a6b. Светва чек, колата влиза в limp mode. След смяна на мотора или датчика на valvetronica-а се оправя.
Мисълта ми беше, че липсват, каквито и да е симптоми за лоша работа на този възел. Явно има нещо, което причинява тази грешка. Ще видим.
Мисълта ми беше, че липсват, каквито и да е симптоми за лоша работа на този възел. Явно има нещо, което причинява тази грешка. Ще видим.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: 2a67
Най-честият виновник е моторчето, започва да замасява към корпуса. Отначало може да се проявява рядко и за кратко, двигателят не влиза в авариен режим. Не се знае кога е записана грешката. Имай едно наум. На моторчето можеш да му провериш съпротивлението, има клипове в нет-а.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- turbo_k27
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.06.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Скучно E91 с N46B20
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: 2a67
Е, в крайна сметка, след около шест месеца колата влезе в авариен режим. ИМПА-та показа 2a67 и 2a6b.
Valvetronic internel fault е много обща греша и не дава яснота кое се развалило. В крайна сметка без много чудене свалих капака на главата. Оказа се мотора на системата.
Интересно е, че когато замерих и новия и стария мотор между изводите показа еднакво съпротивление 0,2 ома което е в норма. Обаче разваления мотор даде и верига на корпус от около 1,4 килоома. Семеринга на вала на моторчето явно в някой момент е почнал да пропуска масло, което в крайна сметка прави верига между намотките и корпуса.
Профилактично смених и датчика.
Когато поръчвах частите изрично поисках VDO, защото е оригинална част първично вграждане в колата. Получих CONTINENTAL. Оказа се че тези купили онези.
Датчика личи, че е произвеждан за BMW, защото си личи как са заличили логото от корпуса на датчика.
Утре, другия ден ще гледам да затворя двигателя и ще пиша дали са се отправили нещата.
Valvetronic internel fault е много обща греша и не дава яснота кое се развалило. В крайна сметка без много чудене свалих капака на главата. Оказа се мотора на системата.
Интересно е, че когато замерих и новия и стария мотор между изводите показа еднакво съпротивление 0,2 ома което е в норма. Обаче разваления мотор даде и верига на корпус от около 1,4 килоома. Семеринга на вала на моторчето явно в някой момент е почнал да пропуска масло, което в крайна сметка прави верига между намотките и корпуса.
Профилактично смених и датчика.
Когато поръчвах частите изрично поисках VDO, защото е оригинална част първично вграждане в колата. Получих CONTINENTAL. Оказа се че тези купили онези.
Датчика личи, че е произвеждан за BMW, защото си личи как са заличили логото от корпуса на датчика.
Утре, другия ден ще гледам да затворя двигателя и ще пиша дали са се отправили нещата.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани