По пътя към перфектното Е92 битурбо
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: По пътя към перфектното Е92 битурбо
Преждевременно напазарих още някоя дреболия Държа и малките детайли да са новички
След монтирането на главата и картера идва ред на валовете, веригите и накрая капака.
Преди монтажа валовете бяха проверени защото всички знаем как се кривят кухите валове. Оказа се че са перфектно прави и ги монтирахме. Много важно е петите на главата да бъдат стягани от средата навън. След това сложихме и веригите с обтегача и всичко прилежащо. Веригите са INA, защото съм доволен от качеството на продуктите им, нямал съм издънка с тях. (И тук още един интересен факт да вметна когато си поръчвате комплект вериги идва без верига за маслената помпа. )
В предишния пост забравих да опиша драмата си и с картера. Пробката беше превъртяла и се оказа че картерите от 335д са дефицит, затова прибегнах до услугите на стругар. Самата пробка от вътрешната страна е много странно направена и единствения вариант беше да се мине на инчова резба и да ми направят една две нови пробки, та така де сега вече съм и с къстъм пробка за картера. Така и така махах и датчика за маслото смених и неговото уплътнение.
След това монтирах и капака на клапаните като разбира се подмених клапана за картерната вентилация с нов, уплътнението на клапана, уплътнението на тръбичката към клапана и гарнитурата.
Дойде ред и на водната помпа. Монтирах само нея без термостата защото иначе после ще бъде трудно да монтирам пластмасовата тръба която минава пред главата.
Накрая се сложиха турбините с колектора, дюзите и някои други части от оборудването на двигателя. Всички банджо болтове, дихтунги и гарнитури по турбините бяха сменени с нови, включително взех и нови маркучета за маслоотичането.
Преди да монтирам двигателя реших да проверя с вакум помпа дали работят коректно актуатура между двете турбини, на гейта на голямата турбина и така наречения байпас.
Последва монтаж на двигателя в купето и вдигане на кутията горе. Кутията е вече цялостно рециклирана от А до Я затова с нея съм си спестил време и работа малко по рано.
Двигателя може вече да е в купето, но имам още работа по него, а и дори след това предстои доста работа по купето.
Продължение с малко работа по купето утре вечер.
След монтирането на главата и картера идва ред на валовете, веригите и накрая капака.
Преди монтажа валовете бяха проверени защото всички знаем как се кривят кухите валове. Оказа се че са перфектно прави и ги монтирахме. Много важно е петите на главата да бъдат стягани от средата навън. След това сложихме и веригите с обтегача и всичко прилежащо. Веригите са INA, защото съм доволен от качеството на продуктите им, нямал съм издънка с тях. (И тук още един интересен факт да вметна когато си поръчвате комплект вериги идва без верига за маслената помпа. )
В предишния пост забравих да опиша драмата си и с картера. Пробката беше превъртяла и се оказа че картерите от 335д са дефицит, затова прибегнах до услугите на стругар. Самата пробка от вътрешната страна е много странно направена и единствения вариант беше да се мине на инчова резба и да ми направят една две нови пробки, та така де сега вече съм и с къстъм пробка за картера. Така и така махах и датчика за маслото смених и неговото уплътнение.
След това монтирах и капака на клапаните като разбира се подмених клапана за картерната вентилация с нов, уплътнението на клапана, уплътнението на тръбичката към клапана и гарнитурата.
Дойде ред и на водната помпа. Монтирах само нея без термостата защото иначе после ще бъде трудно да монтирам пластмасовата тръба която минава пред главата.
Накрая се сложиха турбините с колектора, дюзите и някои други части от оборудването на двигателя. Всички банджо болтове, дихтунги и гарнитури по турбините бяха сменени с нови, включително взех и нови маркучета за маслоотичането.
Преди да монтирам двигателя реших да проверя с вакум помпа дали работят коректно актуатура между двете турбини, на гейта на голямата турбина и така наречения байпас.
Последва монтаж на двигателя в купето и вдигане на кутията горе. Кутията е вече цялостно рециклирана от А до Я затова с нея съм си спестил време и работа малко по рано.
Двигателя може вече да е в купето, но имам още работа по него, а и дори след това предстои доста работа по купето.
Продължение с малко работа по купето утре вечер.
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: По пътя към перфектното Е92 битурбо
Някой да не си помисли, че работата по колата е замрaзена. Включвам се с малко ъпдейти. Мотора е вече в коша, кутията е качена, наредих инсталацията и ми оставаше да бъде наредена част от периферията, но реших преди това да го запаля, макар и на половина нареден и без генерация. Нямах търпение да го чуя как работи.
На пръв поглед всичко е наред и продължих с досглобяването на периферията. Сглобих всичко необходимо и натоварих колата на пътната помощ, за да я закараме при бояджията, където ще бъде боядисана цялостно.
Някои ще питат защо с пътна помощ, а не на ход... Ами защото свалих фаровете малко по рано, за да си ги рециклирам, а и бях занесъл предната броня с номера предварително.
Та като споменах фаровете ето малко снимки от работата по тях. И само да спомена бях ужасен от това което намерих вътре. Закъсани и прегорели кабели, шведски ленти, буболечки, надрани детайли, незакрепени части, матирали стъкла и т.н.
Инсталацията преди:
Инсталацията след:
В крайна сметка фаровете преминаха през следните процедури,след които изглеждат в доста по прилично състояние, скоро ще видим и реално как светят на пътя.
-почистване на корпусите,декорациите,рефлекторите и т.н.
-рециклиране на захабените елементи със следи от надиране и износване по тях в ЕВЕРТ ЛАК
-подреждане и изолиране на цялата инсталация и на двата фара
-подмяна на д1с крушките с OSRAM COOL BLUE
-чисто нови ОЕМ крушки за ейнджилите
-външно и вътрешно пастиране и полиране на стъклата
На пръв поглед всичко е наред и продължих с досглобяването на периферията. Сглобих всичко необходимо и натоварих колата на пътната помощ, за да я закараме при бояджията, където ще бъде боядисана цялостно.
Някои ще питат защо с пътна помощ, а не на ход... Ами защото свалих фаровете малко по рано, за да си ги рециклирам, а и бях занесъл предната броня с номера предварително.
Та като споменах фаровете ето малко снимки от работата по тях. И само да спомена бях ужасен от това което намерих вътре. Закъсани и прегорели кабели, шведски ленти, буболечки, надрани детайли, незакрепени части, матирали стъкла и т.н.
Инсталацията преди:
Инсталацията след:
В крайна сметка фаровете преминаха през следните процедури,след които изглеждат в доста по прилично състояние, скоро ще видим и реално как светят на пътя.
-почистване на корпусите,декорациите,рефлекторите и т.н.
-рециклиране на захабените елементи със следи от надиране и износване по тях в ЕВЕРТ ЛАК
-подреждане и изолиране на цялата инсталация и на двата фара
-подмяна на д1с крушките с OSRAM COOL BLUE
-чисто нови ОЕМ крушки за ейнджилите
-външно и вътрешно пастиране и полиране на стъклата
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: По пътя към перфектното Е92 битурбо
Кабелите във фара, някой им беше помагал да са в това състояние или само от времето, че ме притесни, а до там не съм стигнал.
Успешен завършек на начинанието.
Успешен завършек на начинанието.
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: По пътя към перфектното Е92 битурбо
Lenco написа:Кабелите във фара, някой им беше помагал да са в това състояние или само от времето, че ме притесни, а до там не съм стигнал.
Успешен завършек на начинанието.
Моите бяха в същото състояние... Фаровете не бяха отваряни никога до преди това! Най-зле бяха тези за ангелските очи.
The Ultimate Driving Machine
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: По пътя към перфектното Е92 битурбо
Баси, тва само М57 може да е толкова строшен и да не мре.
Изпича се вътре всичко и става на попара, те и затова спират да светят.
Lenco написа:Кабелите във фара, някой им беше помагал да са в това състояние или само от времето, че ме притесни, а до там не съм стигнал.
Успешен завършек на начинанието.
Изпича се вътре всичко и става на попара, те и затова спират да светят.
Re: По пътя към перфектното Е92 битурбо
Много удачно, че си полирал стъклата на фаровете и отвътре. Освен външно от слънцето, стъклата се изпичат и вътрешно от крушките.
BMW 320i, 2005, 150hp
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: По пътя към перфектното Е92 битурбо
b00st написа:Баси, тва само М57 може да е толкова строшен и да не мре.
М57 е нещо като дизеловото 2jz
Lenco написа:Кабелите във фара, някой им беше помагал да са в това състояние или само от времето, че ме притесни, а до там не съм стигнал.
Успешен завършек на начинанието.
Идея нямам, но предвид, че имаше шведска лента вътре значи е имало и човешка намеса. Доста си поиграх докато наредя всичко и изолирам като хората.
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: По пътя към перфектното Е92 битурбо
Колега преди да отвориш мотора за ревизия, имаше ли разход на масло и ако да колко е бил примерно до смяна
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани