N43b20 богата смес

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 12.04.2014
Пол: Мъж

N43b20 богата смес

Мнение от sa6o4dnb » 15 Окт 2022, 10:15

Здравейте колеги. Наскоро се сдобих с е92 2007 N43B20 170кс.

Когато я взех забелязах, ауспуха е леко черен, но не обърнах голямо внимание.

Проблемът е, двигателя притриса много леко, и повече когато е студен. Понякога изкарва черен дим но е много малко, трябва да стоя отзад и някои да дава газ. Нямаше чек лампа като я взех но след седмица каране се появи. Имам прост Лънч рийдър, който показва следните кодове к живи данни (до колкото може да се вярва на този уред).

P114C Post Catalyst Fuel Trim Via Oxygen Sensor System Too Rich Bank 2

P2192 O2 Sensor Signal Stuck Rich Bank 2 Sensor 1

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

От тези данни най много ме притесняват Fuel trim данните и също че O2b2s1 си варира докато карам и като угася колата волтажа си пада леко полеко, а O2b2s2 стои на 1.195v през цялото време.

Реших да сменя някои неща, смених въздушен филтър, почистих дросел и маф, няма промяна. Скед това реших да размяна местата на бобините няма промяна, но. Когато махнах пластмасите видях че тръбата която е за картерни газове беше със счупен клипс и наполовина изкарана, това значи вакуумен теч. Оправих я и я стегнах със зиптай. Промяна нямаше освен че каточели по малко претриса на обороти.

Реших да сменя свещите. Когато извадих старите резултатите са следните:

Изображение

Така на цилиндър 2 и 4 свещите миришеха на бензин и на 4ти беше леко мокър върхът.

Та въпросът е дали 2ри и 4ти инжектори са за смяна или проблемът идва от О2 сензор. Или има нещо друго.

Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: N43b20 богата смес

Мнение от гумата » 27 Ное 2022, 0:01

Тези коли изискват хубаво гориво. Прочистването на инжекторите на стенд и смяна на свещите в случая в само част от проблема. Смяната на Ламбда сондите една по една трябва да се случи. Колата иска един хубав пробег на дълъг път , за да издуха поне малко от нагара, но и това не е достатъчно. Не трябва да се прекалява с добавките за гориво, но и това се разбира с болка след време. Притрисането може да е от четките на алтернатора и заряда на акумулатора включително. При мен четките са дензо и трябваше да се изпишат от щатите. Тази кола изисква много продухване и чистене на нагара. Например инжекторите имат едни метални държачи- коронки, които се сплескват и започва да дава загуба на искра. Във вашия случай свещите са проблемни с различно изгаряне, но са следствие от впръскването, което пък е от инжекторите. А там горивото трябва да се разпръсква добре. Вижте си инжекторите и сменете държачите с тройното захващане и пак няма гаранция, че ЕГР клапана не е задръстен с нагар и трябва също да се чисти, което изисква и него да видите, а той е на много неудобно място зад мотора.
Трябва много търпение , защото колата е много добра.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook