E90 стържещ звук (дали е верига?)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
E90 стържещ звук (дали е верига?)
Здравейте,
Имам следния проблем.
Колата е BMW 320i 2005та Е90 2.0 мотор 150 к.с.
Сложил съм и газова уредба и колата работи перфектно газ и бензин.
Сменил съм свещи и бубини.
Колата има следния проблем.
Между 1.5 и 2 хил. оборота издава режещ или "стържещ" звук. Без значение дали се кара на 1-ва 2ра или 3та предавка. При потегляне когато превключа от 1-ва на 2-ра при натискане на съединителя също се чува този звук.
Ходих при 2ма майстори единия каза, че е маховик, другия верига. Но и двата не са сигурни.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели.
Мерси предварително.
Имам следния проблем.
Колата е BMW 320i 2005та Е90 2.0 мотор 150 к.с.
Сложил съм и газова уредба и колата работи перфектно газ и бензин.
Сменил съм свещи и бубини.
Колата има следния проблем.
Между 1.5 и 2 хил. оборота издава режещ или "стържещ" звук. Без значение дали се кара на 1-ва 2ра или 3та предавка. При потегляне когато превключа от 1-ва на 2-ра при натискане на съединителя също се чува този звук.
Ходих при 2ма майстори единия каза, че е маховик, другия верига. Но и двата не са сигурни.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели.
Мерси предварително.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E90 стържещ звук (дали е верига?)
Защо не запишеш този звук да го чуем? Отсам монитора е малко по-трудно. Отвии си капачката за доливане на масло на празен ход и виж дали ще успееш да я свалиш лесно или ще се озориш?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: E90 стържещ звук (дали е верига?)
BEAN написа:Здравейте,
Имам следния проблем.
Колата е BMW 320i 2005та Е90 2.0 мотор 150 к.с.
Сложил съм и газова уредба и колата работи перфектно газ и бензин.
Сменил съм свещи и бубини.
Колата има следния проблем.
Между 1.5 и 2 хил. оборота издава режещ или "стържещ" звук. Без значение дали се кара на 1-ва 2ра или 3та предавка. При потегляне когато превключа от 1-ва на 2-ра при натискане на съединителя също се чува този звук.
Ходих при 2ма майстори единия каза, че е маховик, другия верига. Но и двата не са сигурни.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели.
Мерси предварително.
Ако не си сменял мекия заводски обтегач с новия тип, веригата се мандахерца здраво. В такъв случай сигурно е натрошила и пластмасовия водач между ваносите.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: E90 стържещ звук (дали е верига?)
BEAN написа:Здравейте,
Имам следния проблем.
Колата е BMW 320i 2005та Е90 2.0 мотор 150 к.с.
Сложил съм и газова уредба и колата работи перфектно газ и бензин.
Сменил съм свещи и бубини.
Колата има следния проблем.
Между 1.5 и 2 хил. оборота издава режещ или "стържещ" звук. Без значение дали се кара на 1-ва 2ра или 3та предавка. При потегляне когато превключа от 1-ва на 2-ра при натискане на съединителя също се чува този звук.
Ходих при 2ма майстори единия каза, че е маховик, другия верига. Но и двата не са сигурни.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели.
Мерси предварително.
Здравей колега , само да кажа че не е нищо от горе изброените неща , и на колата ти и няма нищо.
Аз карам абсолютно-същата кола ,същият мотор в същата година и е със същият дразнещ звук при същите обороти.
В двигателният отсег не се чува и отвън , но в купето се чува и е доста-дразнещо, но се свиква с това - проявява се по-силно или по-слабо в зависимост навън дали е студено или топло времето.
Дълго търсих какъв е проблема, но и при мен така никой не знаеше.
Директно ти отговарям на въпроса и се обзалагам не на 100 , а на 1000% даже , че стърженето идва от компресора на климатика.
В нашите коли той е постоянно зацепен , дали е пуснат или не е пуснат климатика няма никакво значение, работи ли мотора - върти се и компресора и се износва - като консуматив е на 100 000км. , не е както при старите E46 да речем с електромагнитен съединител, който да разделя шайбата на компресора от цялата му механична конструкция , когато не е пуснат климатика.
В нашата конфигурация в завода монтират марка Calsonic Kansei или DENSO.
Направи следният експеримент:
Запали колата на място, подай постоянна газ до 1500 оборота , дръж така и пускай и спирай от бутончето със снежинката климатика, като случаш ще разбереш как се променя фрапантно и усезаемо стърженето .
При мен в интерес на истината когато съм пуснал климатика е по-слабо-изразено това стържене, когато е спрян по изразено и остро се чува.
Но компресора ми работи и карам така вече 4 години , свиква се - а и не си струва 700 до 1200лв. според марката за нов при положение, че работи.
2-ра употреба също не си струва 150-200лв. защото може да се окаже същият такъв стържещ , че даже и по зле може да е ако не работи или изпуска фреон.
Поздрави.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани