Основен ремонт или смяна на двигателя
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Основен ремонт или смяна на двигателя
Здравейте, колеги
Ще съм Ви благодарен ако ме просветлите,дадете съвет или споделите вашият опит в подобна ситуация, относно сервизи, ремонт, цени и т.н.
Колата е бмв е91, 2.0, 163 коня, 2006 година, м47 мотор, ръчни скорости.
От извесно време, колата загуби мощност до 2500 оборота(след това работи и набира нормално). Паленето е истинско мъчение, върти дълго и като запали пуши много. ДПФ-а е премахнат. Турбото е рециклирано преди около година. Гори много масло, но теч няма!
От сервиза казаха, че трябва да се започне със смяна на съединител - Сложихме нов комплект съединител + маховик на SACHS, но пробле си остана.
Замериха цилиндрите и се оказа, че във един от тях няма компресия.
Това, което предлагат е, да разглобят двигателя и да търсят причината, и клонят към основен ремонт.
Та въпросът ми е какво бихте ме посъветвали в тази ситуация? Да се гмуркам в дълбокото и да правя основен ремонт или да търся друг двигател?
Ще съм Ви благодарен ако ме просветлите,дадете съвет или споделите вашият опит в подобна ситуация, относно сервизи, ремонт, цени и т.н.
Колата е бмв е91, 2.0, 163 коня, 2006 година, м47 мотор, ръчни скорости.
От извесно време, колата загуби мощност до 2500 оборота(след това работи и набира нормално). Паленето е истинско мъчение, върти дълго и като запали пуши много. ДПФ-а е премахнат. Турбото е рециклирано преди около година. Гори много масло, но теч няма!
От сервиза казаха, че трябва да се започне със смяна на съединител - Сложихме нов комплект съединител + маховик на SACHS, но пробле си остана.
Замериха цилиндрите и се оказа, че във един от тях няма компресия.
Това, което предлагат е, да разглобят двигателя и да търсят причината, и клонят към основен ремонт.
Та въпросът ми е какво бихте ме посъветвали в тази ситуация? Да се гмуркам в дълбокото и да правя основен ремонт или да търся друг двигател?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
При наличие голям харч на масло, силно понижена мощност, димни завеси и трудно палене да очакваш тези проблеми да изчезнат със смяна на съединител.....
Аз винаги съм за ремонт пред смяна с “нов”, но ако ще го правиш това в същия сервиз, по-добре недей.
Потърси най-напред някой, който ще ти даде действителна гаранция, не само на думи. Някой, на който да се довериш, някой с “история” в сервизната дейност. Всичко ще зависи от него и почти нищо от пожелателните напътствия тук.
Ако ще купуваш друг мотор помисли за възможността да го сложите при човек на продаваача, особено ако не може да бъде поне запален преди покупката.
Аз винаги съм за ремонт пред смяна с “нов”, но ако ще го правиш това в същия сервиз, по-добре недей.
Потърси най-напред някой, който ще ти даде действителна гаранция, не само на думи. Някой, на който да се довериш, някой с “история” в сервизната дейност. Всичко ще зависи от него и почти нищо от пожелателните напътствия тук.
Ако ще купуваш друг мотор помисли за възможността да го сложите при човек на продаваача, особено ако не може да бъде поне запален преди покупката.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
alenSavov написа:Здравейте, колеги
Ще съм Ви благодарен ако ме просветлите,дадете съвет или споделите вашият опит в подобна ситуация, относно сервизи, ремонт, цени и т.н.
Колата е бмв е91, 2.0, 163 коня, 2006 година, м47 мотор, ръчни скорости.
От извесно време, колата загуби мощност до 2500 оборота(след това работи и набира нормално). Паленето е истинско мъчение, върти дълго и като запали пуши много. ДПФ-а е премахнат. Турбото е рециклирано преди около година. Гори много масло, но теч няма!
От сервиза казаха, че трябва да се започне със смяна на съединител - Сложихме нов комплект съединител + маховик на SACHS, но пробле си остана.
Замериха цилиндрите и се оказа, че във един от тях няма компресия.
Това, което предлагат е, да разглобят двигателя и да търсят причината, и клонят към основен ремонт.
Та въпросът ми е какво бихте ме посъветвали в тази ситуация? Да се гмуркам в дълбокото и да правя основен ремонт или да търся друг двигател?
Да по-скъпо е , но пък после забравяш - разбира се че основен ремонт е правилното решение.
Купуваш друг мотор , и на 2-3 месец пак парите отиват у кофата 1000лв. да речем.
Това е.
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
Guberkov написа:alenSavov написа:Здравейте, колеги
Ще съм Ви благодарен ако ме просветлите,дадете съвет или споделите вашият опит в подобна ситуация, относно сервизи, ремонт, цени и т.н.
Колата е бмв е91, 2.0, 163 коня, 2006 година, м47 мотор, ръчни скорости.
От извесно време, колата загуби мощност до 2500 оборота(след това работи и набира нормално). Паленето е истинско мъчение, върти дълго и като запали пуши много. ДПФ-а е премахнат. Турбото е рециклирано преди около година. Гори много масло, но теч няма!
От сервиза казаха, че трябва да се започне със смяна на съединител - Сложихме нов комплект съединител + маховик на SACHS, но пробле си остана.
Замериха цилиндрите и се оказа, че във един от тях няма компресия.
Това, което предлагат е, да разглобят двигателя и да търсят причината, и клонят към основен ремонт.
Та въпросът ми е какво бихте ме посъветвали в тази ситуация? Да се гмуркам в дълбокото и да правя основен ремонт или да търся друг двигател?
Да по-скъпо е , но пък после забравяш - разбира се че основен ремонт е правилното решение.
Купуваш друг мотор , и на 2-3 месец пак парите отиват у кофата 1000лв. да речем.
Това е.
Мои познати правиха основни ремонти на двигателите си и ако преди това са горели масло и са имали проблем, в последствие месец, два, три след основният ремонт тече като лейка, че и е по-зле като цяло и се налага отново да се прави ремонт, а самият ремонт на днешни цени си е няколко хиляди лева. Да знам, че ще кажете зависи от сервиза, зависи от частите, майсторите и тн, но все пак искам да чуя и вашето мнение, дали сте правили ремонт, къде сте го правили, колко пари ви е излезнало, доволни ли сте или какви главоболие сте имали след ремонта и т.н.
Ако някой е правил основен ремонт и е доволен, и съответно сервиза дава гаранция за извършеният ремонт, може направо да го сподели.
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
Основен ремонт ,първо защото ДВГ втора ръка не знаеш на какво ще попаднеш-има голяма вероятност след известно време и той да се окаже за ремонт.Второ ремонта на сегашния ти двигател може да не е скъп и нерентабилен ,но както ти каза колега по-горе смени сервиза ............не знам как при тези симптоми са те накарали да сменят съединител ,не говори добре за диагностичните им споспобности .Основния ремонт е отговорна задача ,трябва да си убеден в сериозността на механика и способностите му .
Колко масло гори колата и от кога е с подобни проблеми?
Колко масло гори колата и от кога е с подобни проблеми?
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
Ивайло Димов написа:Озновен ремонт ,първо защото ДВГ втора ръка не знаеш на какво ще попаднеш-има голяма вероятност след известно време и той да се окаже за ремонт.Второ ремонта на сегашния ти двигател може да не е скъп и нерентабилен ,но както ти каза колега по-горе смени сервиза ............не знам как при тези симптоми са те накарали да сменят съединител ,не говори добре за диагностичните им споспобности .Основния ремонт е отговорна задача ,трябва да си убеден в сериозността на механика и способностите му .
Колко масло гори колата и от кога е с подобни проблеми?
Съединителят беше напът да си замине така или иначе - тракаше много.
На 10000 км няколко литра(повече от 2л.), споредзависи от натоварването.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
Във всеки адекватен сервиз дават гаранция. При нас е 2г или 100 000км, което настъпи първо.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
2 литра на 10 000 км е много сериозен разход ,но не е фрапантен ..........има коли дето от завода излизат с харч на масло 300-400 мл на 1000 км ......Важното е двигателя да бъде отворен от специалист и той адекватно да ти каже каква е ситуацията и какво би ти струвало ремонта .Има сервизи дето дават гаранция и на частите и на труда си ,но и цената е друга ........Да вземеш двигател втора ръка без да знаеш какво му е състоянието си е в 99% шанс да се набуташ с два неработещи.Важен е майстора ,да си разбира от работата и да ти вземе парите с качествен труд .
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
Ивайло Димов написа:2 литра на 10 000 км е много сериозен разход ,но не е фрапантен
Честно казано до скоро щях да споря с теб, ама след като гледам служебния Хюндай на жена ми, който е над литър на 1000км, вече съм съгласен.
На колегата бих предложил и аз основен ремонт вместо нов двигател. На миналата ми кола правихме основен ремонт и не мръдна няколко години след това, така че явно много си зависи от сервиза.
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
2 литра разход дава ако се кара в ниските обороти, натиснеш ли я малко и става страшно.
Имате ли препоръки за сервиз за Пловдив и евентуално за София?
Имате ли препоръки за сервиз за Пловдив и евентуално за София?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
Виж какво е писал Kroki горе, звучи изключително, дори рядко добре!
Аз бих скочил с два крака дори и цените при тях да са х2.
Да допълня, че нито познавам колегата, нито знам кой е сервиза им, тоест далеч съм от реклама.
Аз бих скочил с два крака дори и цените при тях да са х2.
Да допълня, че нито познавам колегата, нито знам кой е сервиза им, тоест далеч съм от реклама.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
vixx...
Да не се получава като спам но има редица примери със двигатели от различни производители ,които са "маслояди" или "убийци на масло" .......всичко това е продиктувано от грешни инжинерни решения свързани с всички еконорми и желанието хем двигателя да е с малка кубатура/да е по-лек/ хем да е мощен и да е и икономичен ,че и да покрива най-строги еко стандарти .Въобще доста често можеш да срещнеш в user manual следния текст "Разхода на моторно масло може да варира от -до на 1000 км в зависимост от експлоатацията на автомобила "-което си е измиване на ръцете от производителя ако си купиш масларка .
Към автора ........за София много добри отзиви има от сервиз "Елбатрон" но дали ще се наемат със такъв ремонт вече е въпрос на разговори .
Да не се получава като спам но има редица примери със двигатели от различни производители ,които са "маслояди" или "убийци на масло" .......всичко това е продиктувано от грешни инжинерни решения свързани с всички еконорми и желанието хем двигателя да е с малка кубатура/да е по-лек/ хем да е мощен и да е и икономичен ,че и да покрива най-строги еко стандарти .Въобще доста често можеш да срещнеш в user manual следния текст "Разхода на моторно масло може да варира от -до на 1000 км в зависимост от експлоатацията на автомобила "-което си е измиване на ръцете от производителя ако си купиш масларка .
Към автора ........за София много добри отзиви има от сервиз "Елбатрон" но дали ще се наемат със такъв ремонт вече е въпрос на разговори .
- Anthony_J
- ентусиаст
- Мнения: 873
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
За Пловдив препоръчвам сервиза на колегата от форума Ацалов (Аtsalov). Аз от София ходя при него като съм в България и мога да гарантирам абсолютен професионализъм. Няма да е най-евтиното, но предполагам не търсиш това.alenSavov написа:2 литра разход дава ако се кара в ниските обороти, натиснеш ли я малко и става страшно.
Имате ли препоръки за сервиз за Пловдив и евентуално за София?
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
Основен ремонт без да е направено дефектиране да се определи що гори масло ..? И какво включва тоя основен ремонт за който се говори ? Може мотора да е унищожен и да не подлежи изобщо на ремонт , но може да са закоксовани сегменти само, може да са опечени гумички на клапаните , може да са други неща . Турбината също може да е повредена отново в следствие ремонта и да хвърля масло . Загубата на мощност трудното палене показват че има проблем освен маслояда , дори да са закоксовани сегментите и да гори 5 литра на 10 000км това не е причина за загуба на мощност и трудно палене .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Основен ремонт или смяна на двигателя
Jordana написа:Основен ремонт без да е направено дефектиране да се определи що гори масло ..? И какво включва тоя основен ремонт за който се говори ? Може мотора да е унищожен и да не подлежи изобщо на ремонт , но може да са закоксовани сегменти само, може да са опечени гумички на клапаните , може да са други неща . Турбината също може да е повредена отново в следствие ремонта и да хвърля масло . Загубата на мощност трудното палене показват че има проблем освен маслояда , дори да са закоксовани сегментите и да гори 5 литра на 10 000км това не е причина за загуба на мощност и трудно палене .
Той си е написал човека бе, единият цилиндър няма компресия.
Но какво от това, аз не бих разпилял целият мотор и да сменя само сегменти.
Това си е направо за основен ремонт, и според мен е най-правилната опция,поне за мен.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: xapubg