Проблем с датчик за предни накладки Е90 320Д 2005!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с датчик за предни накладки Е90 320Д 2005!
Здравейте колеги, на скоро при смяна на гуми ми прищипаха кабела на датчика за предни накладки, била ми скъсана някаква скобичка която го държи далеч от спирачния апарат и следствие на това ми се притри и се прекъсна, светна ми лампата за износени предни накладки.
Датчика беше чисто нов, защото преди няколко месеца смених предни и задни накладки заедно с датчиците.
Временно реших да вържа на късо двете кабелчета на датчика, за да ми изгасне лампата и след това ресетнах интервала, тъй като показваше, че остават под 1000км, светеше в жълто сървиса. Това което се случи е, че след даването на късо на двата кабела на датчика и последващото зануляване, интервала ми се занули на 10000км, което е абсурдно за интервал за нови накладки!
Въпроса е дали от това, че съм дал на късо и съпротивлението е различно от зададеното и компа се е шашнал и е дал такъв интервал или е друг проблема? Този интервал може ли да се променя по някакъв начин?
Вече смених датчика с нов, опитах се пак да ресетна сървиса, но не ми дава, защото вече е ресетнат. Това което ми прави впечатление е, че си стой на 10000км, а аз вече съм минал поне 50-60км от първото ресетване.
Датчика беше чисто нов, защото преди няколко месеца смених предни и задни накладки заедно с датчиците.
Временно реших да вържа на късо двете кабелчета на датчика, за да ми изгасне лампата и след това ресетнах интервала, тъй като показваше, че остават под 1000км, светеше в жълто сървиса. Това което се случи е, че след даването на късо на двата кабела на датчика и последващото зануляване, интервала ми се занули на 10000км, което е абсурдно за интервал за нови накладки!
Въпроса е дали от това, че съм дал на късо и съпротивлението е различно от зададеното и компа се е шашнал и е дал такъв интервал или е друг проблема? Този интервал може ли да се променя по някакъв начин?
Вече смених датчика с нов, опитах се пак да ресетна сървиса, но не ми дава, защото вече е ресетнат. Това което ми прави впечатление е, че си стой на 10000км, а аз вече съм минал поне 50-60км от първото ресетване.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с датчик за предни накладки Е90 320Д 2005!
Колега, намери някой да флашне модула и повече без импровизации.
Re: Проблем с датчик за предни накладки Е90 320Д 2005!
Колеги, четох по чуждите форуми, че този сървис интервал може да се променя с NCX Expert!
т.е си избираш от зададени интервали и си кодираш колата.Гледах в you tube как на Е46 си промениха сървиса на маслото с NCX Expert от 22000км на 11000км.
При мен най-вероятно на толкова км е кодирана колата и това, че съм свързал на късо двата проводника нищо не е направило освен да излъже модула, че си сложил нов датчик и се е занулил сървиса на толкова колкото си е зададен, т.е кодорана предварително.
Този сървис според мен няма връзка с датчика, защото може да е кодиран на 80000км, а да износиш накладките много по-рано. Може и да се зададе и по-нисък интервал, след изтичането на който да си провериш състоянието на накладките, т.е преди да е започнало притриването на датчика и да си го запазиш, всичко зависи от стила на каране.
И тези интервали за накладките намаляват наобратно през 1000км и затова при мен не отчита след минати 50-60км.
Реално датчика си следи износването на накладките и святка лампа при притриването(прекъсването) му!
т.е си избираш от зададени интервали и си кодираш колата.Гледах в you tube как на Е46 си промениха сървиса на маслото с NCX Expert от 22000км на 11000км.
При мен най-вероятно на толкова км е кодирана колата и това, че съм свързал на късо двата проводника нищо не е направило освен да излъже модула, че си сложил нов датчик и се е занулил сървиса на толкова колкото си е зададен, т.е кодорана предварително.
Този сървис според мен няма връзка с датчика, защото може да е кодиран на 80000км, а да износиш накладките много по-рано. Може и да се зададе и по-нисък интервал, след изтичането на който да си провериш състоянието на накладките, т.е преди да е започнало притриването на датчика и да си го запазиш, всичко зависи от стила на каране.
И тези интервали за накладките намаляват наобратно през 1000км и затова при мен не отчита след минати 50-60км.
Реално датчика си следи износването на накладките и святка лампа при притриването(прекъсването) му!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани