Проблем с Dsc при ускорение
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с Dsc при ускорение
Здравейте имам следния проблем от вчера.
Та проблема е вчера, докато шофирах на 5та предавка с около 100 км/ч и ми светна Dsc индикацията щофирах по равен прав път без да има реална причина.
След това почна постоянно при ускорение и смяна на предавки от 1-ва до 6-та светва и почва да придърпва.
Дори на 6-та предавка с около 120 пак светва.
След това ми излезна индикация за мека гума реално мека гума нямаше спрях на бензиностанция и ги проверих.
Кагато активирам DTC проблема изчезва, спра ли го пак същата работа...
Някой да се е сблъсквал с такъв проблем от къде до започна ?
Само да добавя, че ABS не светва.
Мига само DSC.
Благодаря
Та проблема е вчера, докато шофирах на 5та предавка с около 100 км/ч и ми светна Dsc индикацията щофирах по равен прав път без да има реална причина.
След това почна постоянно при ускорение и смяна на предавки от 1-ва до 6-та светва и почва да придърпва.
Дори на 6-та предавка с около 120 пак светва.
След това ми излезна индикация за мека гума реално мека гума нямаше спрях на бензиностанция и ги проверих.
Кагато активирам DTC проблема изчезва, спра ли го пак същата работа...
Някой да се е сблъсквал с такъв проблем от къде до започна ?
Само да добавя, че ABS не светва.
Мига само DSC.
Благодаря
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с Dsc при ускорение
.. от къде до започна ?
Колега, може да го започнеш от датчиците.
Re: Проблем с Dsc при ускорение
Виж абс датчиците на живи данни, при движение направо трябва да отчитат еднаква скорост не трябва да има колебания или прескачане на скороста. Най-вероятно някой от задните ще е, защото гривните на абс корозират и започват да опират в датчика. Гривните ако са те се сменят не е проблем. Временно може да се реши проблема като се подложи шайба да застане датчика по високо и да не опира в гривната. Успех
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем с Dsc при ускорение
Лошото е че не винаги го прави, като почне не спира, а сега 2 дена няма проблем само святка индикацията за ниско налягане на гумите, проверявам, занулявам и след 20 30 км пак свети.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Проблем с Dsc при ускорение
Smile9449 написа:Лошото е че не винаги го прави, като почне не спира, а сега 2 дена няма проблем само святка индикацията за ниско налягане на гумите, проверявам, занулявам и след 20 30 км пак свети.
То така се почва и после зачестява и накрая не спира да има проблем - кабардисали са ти полуоските отзад и са надули гривните за DSC/ABS и опират в датчика , обикновенно се насира първо заден-десен датчик.
Погледни си колата докато още не ти се е изпилил датчика, понеже явно все-още е здрав - после ще се наложи да купуваш нов и 50 лева фръкнаха ей-тей от необръщане на внимание докато е о-време.
Re: Проблем с Dsc при ускорение
Колега, ще ме извиниш нещо не те разбирам какво да и гледам?
Какво да им стане на полуоските ?
Няма чукане няма виене как да разбера дари са здрави или не и как да разбера проблема в датчика ли е в полуоските ли е от джантите ли е или от 1000 други неща ?
Какво да им стане на полуоските ?
Няма чукане няма виене как да разбера дари са здрави или не и как да разбера проблема в датчика ли е в полуоските ли е от джантите ли е или от 1000 други неща ?
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Проблем с Dsc при ускорение
Smile9449 написа:Колега, ще ме извиниш нещо не те разбирам какво да и гледам?
Какво да им стане на полуоските ?
Няма чукане няма виене как да разбера дари са здрави или не и как да разбера проблема в датчика ли е в полуоските ли е от джантите ли е или от 1000 други неща ?
Какво да те извинявам, по-горе колегата Dilyan1 ти обясни , както и аз ти казвам 1:1 същото - закачаш диагностика и тя ти казва на кое колело ляво/дясно има проблем с датчика или гривната,която седи набита върху полуоската - какво,има повече за обясняване на този супер-елементарен и масов проблем ?
Като не ги разбираш тия-неща - отиваш в сервиз , решават ти проблема от раз, плащаш и заминаваш....
Re: Проблем с Dsc при ускорение
Колега отидох в сервиз както ми каза щото нали там са по интелигентни от мене.
Та на живи данни дава грешки на десен датчик.
Та смениха всичко и датчик и сензорен пръстен и си е абсолютно същата работа даже да не кажа по-зле..
Та като някой ми каже иди в сервиз всеки път е едно и също 10 неща може да са развалени и 8 сменят и на 9тото се разрешава проблема.
Колата остана в сервиза сега ходим пеша ей тва е бмвист..
Дайте други идеи къде да търся проблем утре ще си я закарам и ще си я направя сам както винаги..
Та на живи данни дава грешки на десен датчик.
Та смениха всичко и датчик и сензорен пръстен и си е абсолютно същата работа даже да не кажа по-зле..
Та като някой ми каже иди в сервиз всеки път е едно и също 10 неща може да са развалени и 8 сменят и на 9тото се разрешава проблема.
Колата остана в сервиза сега ходим пеша ей тва е бмвист..
Дайте други идеи къде да търся проблем утре ще си я закарам и ще си я направя сам както винаги..
Re: Проблем с Dsc при ускорение
Реших си проблема след като 3 дни в сервиз файда няма..взех датчик от колега и проблема се реши.
Поръчах нов смених го сам и всичко заспа колата върви перфектно явно датчика който са сложили в тъпия сервиз е бил дефектен.
Убедих се че и в София сервизи няма само лаладжии.
Поръчах нов смених го сам и всичко заспа колата върви перфектно явно датчика който са сложили в тъпия сервиз е бил дефектен.
Убедих се че и в София сервизи няма само лаладжии.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани