След основна поддръжка 320d E90 - Проблем - Нужда от съвет
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Momik_881228
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 9.05.2022
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d E90 177 к.с.
След основна поддръжка 320d E90 - Проблем - Нужда от съвет
Здравейте,
Миналата година Април 2021 си купих BMW 320d E90 177 к.c. от октомври 2008 година (автоматик)
Смених масло и маслен филтър, горивен филтър, въздушен филтър и филтър купе на MEYLE
До сега карах колата, без никакви забележки и проблеми. Тих мотор, плавно превключване на скорости и т.н.
Понеже бях много доволен от нея и свикнах, реших да й направя пълна поддръжка и да продължа да си я карам
Смениха ми комплект ангренажна верига N47 + ремъци (мотора беше свален изцяло)
Смениха ми маслото на авт. скоростна кутия MOTUL
Смениха ми 4-те носача + лява и дясна биалетка + тампони на стабилизиращата щанга
Смениха ми 2-та преди и 2-та задни спирачни диска, накладките и предния и задния датчик
+ допълнителни по-дребни работи
След поддръжката, колата беше отново без забележки, много добра работа на мотор (тихо палене), превключване на скорости и т.н.
+ при преминаване на гърбици беше по-добре (поради работата по ходовата част предполагам)
ДПФ лед лампата ми беше светнал, но при едно ходене до село се махна и повече не светна
след 40/50 км каране на колата след поддръжката се случи следното:
- запали трудно
- лампата за антифриз светна
- ауспуха започна да издава много бял дим
опитах се, да закарам колата до нас, но светна лампа, че прегява и спрях веднага и извиках пътна помощ.
според информацията, която намирам в интернет, това сочи към проблем с гарнитурата/главата
може ли това, да е породено от поддръжката, която беше направена (до вдигателя)? или нямат нищо общо едно с друго
всеки един съвет би бил от ползва в случая, понеже незнам какво да правя, а сумата по поддръжката на колата не беше малко
благодаря предварително
Поздрави,
Момчил
Миналата година Април 2021 си купих BMW 320d E90 177 к.c. от октомври 2008 година (автоматик)
Смених масло и маслен филтър, горивен филтър, въздушен филтър и филтър купе на MEYLE
До сега карах колата, без никакви забележки и проблеми. Тих мотор, плавно превключване на скорости и т.н.
Понеже бях много доволен от нея и свикнах, реших да й направя пълна поддръжка и да продължа да си я карам
Смениха ми комплект ангренажна верига N47 + ремъци (мотора беше свален изцяло)
Смениха ми маслото на авт. скоростна кутия MOTUL
Смениха ми 4-те носача + лява и дясна биалетка + тампони на стабилизиращата щанга
Смениха ми 2-та преди и 2-та задни спирачни диска, накладките и предния и задния датчик
+ допълнителни по-дребни работи
След поддръжката, колата беше отново без забележки, много добра работа на мотор (тихо палене), превключване на скорости и т.н.
+ при преминаване на гърбици беше по-добре (поради работата по ходовата част предполагам)
ДПФ лед лампата ми беше светнал, но при едно ходене до село се махна и повече не светна
след 40/50 км каране на колата след поддръжката се случи следното:
- запали трудно
- лампата за антифриз светна
- ауспуха започна да издава много бял дим
опитах се, да закарам колата до нас, но светна лампа, че прегява и спрях веднага и извиках пътна помощ.
според информацията, която намирам в интернет, това сочи към проблем с гарнитурата/главата
може ли това, да е породено от поддръжката, която беше направена (до вдигателя)? или нямат нищо общо едно с друго
всеки един съвет би бил от ползва в случая, понеже незнам какво да правя, а сумата по поддръжката на колата не беше малко
благодаря предварително
Поздрави,
Момчил
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: След основна поддръжка 320d E90 - Проблем - Нужда от съв
Напълнила е цилиндрите с антифриз, преди да мислите за глава проветете топлообменика на егр, като се спука вкарва антифриза в цилиндрите
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани