Кормилна рейка Е90 София- проблем/Помощ- детайлно описание
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Кормилна рейка Е90 София- проблем/Помощ- детайлно описан
Barird написа:https://youtube.com/shorts/6Wj6J6zU2tA?feature=sharemario001 написа:Barird написа:Аз ще купя нови болтове за там защото са алуминиеви... стягат се на 24nm, което въобще не е много но все пак е алуминий + и трябва да има lock tight на тях..3 лв са в Дару така че не е за мислене.
Все пак преди да сменя, ще мина през сервиз да кажат мнение и някой истински механик и ще пиша.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Здравей,
нищо не ти пречи да опиташ! Болтовете НЕ СА алуминиеви!!! Аз съм ги купил, а съм ги стягал яко! Няма как при моето стягане алуминиевите да не се скъсат! Сигурен ли си за 24Nm? На мен ми се вижда малко, но все пак не съм търсил инфо.
Същия звук чувам като на това момче..
За NM утре ще погледна колко са, но последно като ги гледах бяха толкова.
Иначе днес при пристигна кормилния прът.
Също така в събота, ще сваля маншона на рейката и ще пробвам следното: https://youtu.be/45XYS5dfWns
Ако е второто е рейката.. до сервиз мога да се доредя чак другата седмица, но няма да издържа....
За налягането, да ще пробвам тази седмица...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Здравей,
сега имах възможност да погледна в ISTA и там дават, че силата на стягане е 21NM. Пише, че болтовете е необходимо да се сменят всеки път след демонтаж, което означава, че наистина са алуминиеви!!!
Чак се изненадвам, че не съм го скъсал този болт до сега, но пък може би съм го разтегнал. Ако намериш друго инфо, моля да го споделиш!
Поздрави![/quote]И аз там гледах.
Ходих на преглед в един сервиз в София...констатация им беше кормилни накрайници и 2 носача предни...за накрайниците ок, ама носачите особено левия е чисто нов на 1 месец лемфиордер... абе като ми каза то това им е слабост на bmw...и аз... носачи на 15 години са слабост? ми стана ясно че не съм на правилното място...както и да е...
Та.... събота пак съм под нея...ще поръчам накрайниците да ги сменя по другата седмица а болта който е от към волана може би трябва да махна всички кори отпред да го достигна.
Да попитам нещо, нормално ли е от страната на волана да има лек луфт нагоре надолу в пръта?
То се чува във волана като го хвана и почна да го разклащам.
Ще прикача видео по утре/други ден да изкажете мнение
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Кормилна рейка Е90 София- проблем/Помощ- детайлно описан
И аз там гледах.mario001 написа:Barird написа:https://youtube.com/shorts/6Wj6J6zU2tA?feature=sharemario001 написа:Barird написа:Аз ще купя нови болтове за там защото са алуминиеви... стягат се на 24nm, което въобще не е много но все пак е алуминий + и трябва да има lock tight на тях..3 лв са в Дару така че не е за мислене.
Все пак преди да сменя, ще мина през сервиз да кажат мнение и някой истински механик и ще пиша.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Здравей,
нищо не ти пречи да опиташ! Болтовете НЕ СА алуминиеви!!! Аз съм ги купил, а съм ги стягал яко! Няма как при моето стягане алуминиевите да не се скъсат! Сигурен ли си за 24Nm? На мен ми се вижда малко, но все пак не съм търсил инфо.
Същия звук чувам като на това момче..
За NM утре ще погледна колко са, но последно като ги гледах бяха толкова.
Иначе днес при пристигна кормилния прът.
Също така в събота, ще сваля маншона на рейката и ще пробвам следното: https://youtu.be/45XYS5dfWns
Ако е второто е рейката.. до сервиз мога да се доредя чак другата седмица, но няма да издържа....
За налягането, да ще пробвам тази седмица...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Здравей,
сега имах възможност да погледна в ISTA и там дават, че силата на стягане е 21NM. Пише, че болтовете е необходимо да се сменят всеки път след демонтаж, което означава, че наистина са алуминиеви!!!
Чак се изненадвам, че не съм го скъсал този болт до сега, но пък може би съм го разтегнал. Ако намериш друго инфо, моля да го споделиш!
Поздрави!
Ходих на преглед в един сервиз в София...констатация им беше кормилни накрайници и 2 носача предни...за накрайниците ок, ама носачите особено левия е чисто нов на 1 месец лемфиордер... абе като ми каза то това им е слабост на bmw...и аз... носачи на 15 години са слабост? ми стана ясно че не съм на правилното място...както и да е...
Та.... събота пак съм под нея...ще поръчам накрайниците да ги сменя по другата седмица а болта който е от към волана може би трябва да махна всички кори отпред да го достигна.
Да попитам нещо, нормално ли е от страната на волана да има лек луфт нагоре надолу в пръта?
То се чува във волана като го хвана и почна да го разклащам.
Ще прикача видео по утре/други ден да изкажете мнение
Sent from my SM-G980F using Tapatalk[/quote]
Здравей,
при мен се оказа, че имам лек луфт във вала със шлиците(където влиза кормилния прът и към който се стяга карето с този болт, за който си писахме по-горе). Имаше и в самата рейка но той се регулира и сега е ОК.
След този реглаж управлението е осезателно по-добро!
Re: Кормилна рейка Е90 София- проблем/Помощ- детайлно описан
Аз поръчах 2 броя кормилни накрайници Лемфиордер, ще ги сменя и ще се надявам тропането да изчезне...
Иначе за този болт към купето, ми трябва удължение за да го достигна
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Иначе за този болт към купето, ми трябва удължение за да го достигна
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Кормилна рейка Е90 София- проблем/Помощ- детайлно описан
Здравейте,mario001 написа:Аз поръчах 2 броя кормилни накрайници Лемфиордер, ще ги сменя и ще се надявам тропането да изчезне...
Иначе за този болт към купето, ми трябва удължение за да го достигна
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Смених външните кормилни накрайници, вътрешните са в отлично състояние.
Проверих рейката, няма игра, няма теч.
Накрайниците така бяха запекли, че се наложи да ги свалям от рейката, на менгеме+горелка и чак тогава подаде.
Тропането остана...
Почвам да мисля за тампони и амортесиори....
Десния ми амортесиор е B4, левия оригинален..предишния собственик по необясними за мен причини е сменил само 1.
Дали да заложа на B4 или Sachs?
Ще трябва да мина и през моя сервиз да кажат мнение все пак.
Ще ми препоръчате ли хубави скоби за пружини, до колкото знам ако заложа на Sachs, пружината трябва да е силно компресирана за да влезе..
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Кормилна рейка Е90 София- проблем/Помощ- детайлно описан
Колега имам 2 предни sachs оем амортисьора на 3-4к км, реално са нови. На 330д преди фейса ги ползвах половин година, след което подмених цялостно окачването и минах на Б6-ци. Оттогава си седят в кутии и само заемат място... Ако имаш желание и мислиш, че оттам ти идват проблемите, ела да ти ги дам за пробата и ако си доволен ще почерпиш по бира Драсни на ЛС ако имаш интерес
Re: Кормилна рейка Е90 София- проблем/Помощ- детайлно описан
Ами, в понеделник минах на реглаж и помолих да погледне отдолу..и той човек бутна колата настрани и вика биалетки.... аз толко ги гледах и ми изглеждат без никакъв луфт .. ще взема да сменя тях и тампоните на стобилизиращата щанга.def1nity написа:Колега имам 2 предни sachs оем амортисьора на 3-4к км, реално са нови. На 330д преди фейса ги ползвах половин година, след което подмених цялостно окачването и минах на Б6-ци. Оттогава си седят в кутии и само заемат място... Ако имаш желание и мислиш, че оттам ти идват проблемите, ела да ти ги дам за пробата и ако си доволен ще почерпиш по бира Драсни на ЛС ако имаш интерес
За амортесиорите ще кажа ако се окаже от тях.....
Междодругото, човека като видя медната грес вика.. абе кой толко си е играл тука
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Кормилна рейка Е90 София- проблем/Помощ- детайлно описан
Здравейте,
Преди време смених биалетките с такива на Лемфиордер и останах леко разочарован.
При смяната на носачите, самите носачи бяха произведени в Словакия, биалетките се произвеждат в Турция.
От лявата страна нямаше никакъв проблем, но от дясно и то от горния болт при притягане, повтарям притягане гайката колкото да прибере, законтрящата гайка се спука и болта потъна в гумата оплътняваща ябалковидния болт.
Наложи се да я изтръгна, защото законтрящия болт не законтряше вече и самия болт се въртеше свободно, нямаше нито възможност за разхлабване нито за стягане...
Хванах го с чираците и с успях да го развартя.
Смених я естествено отново с лемфиордер, отново от същия магазин.
Извода не знам какъв би трябвало да, но реших да споделя с какво се сблъсках и честно казано за биалетка струваща 60 лева законтрящата гайка да се спука от нищото...явно е производствен дефект..но не говори добре.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Преди време смених биалетките с такива на Лемфиордер и останах леко разочарован.
При смяната на носачите, самите носачи бяха произведени в Словакия, биалетките се произвеждат в Турция.
От лявата страна нямаше никакъв проблем, но от дясно и то от горния болт при притягане, повтарям притягане гайката колкото да прибере, законтрящата гайка се спука и болта потъна в гумата оплътняваща ябалковидния болт.
Наложи се да я изтръгна, защото законтрящия болт не законтряше вече и самия болт се въртеше свободно, нямаше нито възможност за разхлабване нито за стягане...
Хванах го с чираците и с успях да го развартя.
Смених я естествено отново с лемфиордер, отново от същия магазин.
Извода не знам какъв би трябвало да, но реших да споделя с какво се сблъсках и честно казано за биалетка струваща 60 лева законтрящата гайка да се спука от нищото...явно е производствен дефект..но не говори добре.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани