BMW 2.0 d 163 менения и критики

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 17.04.2022
Пол: Мъж

BMW 2.0 d 163 менения и критики

Мнение от kikoberk » 18 Апр 2022, 7:30

Здравейте, от скоро време насам съм се насочил към 2.0 d E90 163 кс. Казаха ми да търся фейслифт 177 кс, защото дюзите на преди фейса не могли да се рециклират. Искам мнение за двата мотора и какво да гледам при евентуална покупка и какви са им слабите места. Благодаря предварително

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики

Мнение от vld » 18 Апр 2022, 10:25

Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: E90 320i N46 седан
Мечтае да кара: чисто ново BMW
Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46

Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики

Мнение от silverstone » 18 Апр 2022, 16:38

vld написа:Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили... :mhihi: :mhihi: :mhihi:



:yes: :yes:
Аз който познавам всеки търси стария мотор /163/ , поради доста скъпото обслужване на 177. Но аз от дизел не разбирам, поради това не съм критерии.
:smoke:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики

Мнение от vld » 18 Апр 2022, 19:17

silverstone написа:
vld написа:Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили... :mhihi: :mhihi: :mhihi:



:yes: :yes:
Аз който познавам всеки търси стария мотор /163/ , поради доста скъпото обслужване на 177. Но аз от дизел не разбирам, поради това не съм критерии.
Той стария и той вече ще е за вериги, защото ще е на два пъти повече километри. Н47 не е никак лош мотор по динамичен и по икономичен е. Но си иска обслужване като се купи кола на 200+ к км.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: E90 320i N46 седан
Мечтае да кара: чисто ново BMW
Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46

Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики

Мнение от silverstone » 18 Апр 2022, 19:33

vld написа:
silverstone написа:
vld написа:Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили... :mhihi: :mhihi: :mhihi:



:yes: :yes:
Аз който познавам всеки търси стария мотор /163/ , поради доста скъпото обслужване на 177. Но аз от дизел не разбирам, поради това не съм критерии.
Той стария и той вече ще е за вериги, защото ще е на два пъти повече километри. Н47 не е никак лош мотор по динамичен и по икономичен е. Но си иска обслужване като се купи кола на 200+ к км.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


А горе- долу колко струва обслужването на 177 ? За един приятел питам.
Че така написано изглежда като сваляне на зъбен камък , а имам наблюдения че е като слагане на фасетки ;)
:smoke:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 13.09.2009

Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики

Мнение от indocile » 18 Апр 2022, 20:16

kikoberk написа:Здравейте, от скоро време насам съм се насочил към 2.0 d E90 163 кс. Казаха ми да търся фейслифт 177 кс, защото дюзите на преди фейса не могли да се рециклират. Искам мнение за двата мотора и какво да гледам при евентуална покупка и какви са им слабите места. Благодаря предварително


Точно пък преди фейса се рециклират.Имам 320 D 2005 - 163 кс - 1000 лв пълно рециклиране на 4 дюзи.

1.Мотор - здрав и икономичен.
2.Окачване - здраво
3.Дюзи - проблеми от некачествено гориво.Рециклиране 1000 лв.
4.Често проблем с маховика : 1200 - 1300 лв комплект със съединителя .
5.Подревни свещи - честа смяна , но пък евтина.
6.при покупка винаги прави дианостика по възможност със оригинален софтуер защото в сервизите обикновено проверяват обичайните заподозрени и не излизат проблеми с който после идват главоболия.
7.Турбина - рециклирането не е болка за умиране.
8.Смяна на масло наа двигателя - 10 000 км .Ама никакви такива на 20 - 25 000 щото маслото било Long Life .
9.Промяна към фейс - Лично на мен ми излезе : Преден капак 150 лв , заден със стоповете - 250 лв.Броня М3 нова - 500 лв.
10.Парктроника - безпроблемен.Ако искаш и преден ,излиза точно 250 лв оригинален / мудул с 3 букси ,сензори ,копче на панела PDC / Свързване и кодиране безплатно от мен.
11.Верига - Много здрава
Ето я и моята
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна indocile на 18 Апр 2022, 22:03, променена общо 5 пъти

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: BMW 2.0 d 163 менения и критики

Мнение от vld » 18 Апр 2022, 20:49

silverstone написа:
vld написа:
silverstone написа:
vld написа:Каквато намериш по запазена.
Тези дето са ти го казали това за дюзите можеш повече никога да не ги питаш за каквото и да е свързано с автомобили... :mhihi: :mhihi: :mhihi:



:yes: :yes:
Аз който познавам всеки търси стария мотор /163/ , поради доста скъпото обслужване на 177. Но аз от дизел не разбирам, поради това не съм критерии.
Той стария и той вече ще е за вериги, защото ще е на два пъти повече километри. Н47 не е никак лош мотор по динамичен и по икономичен е. Но си иска обслужване като се купи кола на 200+ к км.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


А горе- долу колко струва обслужването на 177 ? За един приятел питам.
Че така написано изглежда като сваляне на зъбен камък , а имам наблюдения че е като слагане на фасетки ;)
1500лв. Горе долу.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook