Дюзи - стойности, корекция и работа на празен ход.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Дюзи - стойности, корекция и работа на празен ход.
Здравейте колеги.От известно време имам ходене по мъките с една кола - m57tu2 двигател.Колата не винаги работи равномерно на празен ход.Дюзите са свалени и проверени в БОШ сервиз и по думите на майстора са отлични.Въведени са и нови кодове, но на моменти колата не работи равномерно.При изключване на корекцията в този момент колата се оправя след това отново започва.Във видеото което ще споделя отдоло се вижда как дюзите менят стойностите си постоянно.Понякога застават така както трябва да бъдат в нормални граници и колата заработва нормално.ДПФ и ЕГР са изолирани.Моля за съвет къде да търся проблема, защото вече се изчерпах в търсенето на проблема.Благодаря Ви предварително за съветите.
Ето видеото във което може да се чуе и промяната в работата на мотора. https://www.youtube.com/watch?v=e8xLajAoxHw
Ето видеото във което може да се чуе и промяната в работата на мотора. https://www.youtube.com/watch?v=e8xLajAoxHw
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Дюзи - стойности, корекция и работа на празен ход.
Налягането в рейла как е?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Дюзи - стойности, корекция и работа на празен ход.
~Мишо~ написа:Налягането в рейла как е?
Здравей колега.Във видеото мисля, че се вижда какво е налягането.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Дюзи - стойности, корекция и работа на празен ход.
Корекциите компенсират проблеми с дюзите или с компресията. Затова преди да се дадат на стенд се измерва компресията. Ако са проверени в оторизиран БОШ сервиз би трябвало да ти дадат протокол със стойностите от проверката.
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Дюзи - стойности, корекция и работа на празен ход.
zvetiko написа:Корекциите компенсират проблеми с дюзите или с компресията. Затова преди да се дадат на стенд се измерва компресията. Ако са проверени в оторизиран БОШ сервиз би трябвало да ти дадат протокол със стойностите от проверката.
Здравей колега.Благодаря за отговора, но ако има проблем с компресията няма ли да е постоянно тресенето?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Дюзи - стойности, корекция и работа на празен ход.
driftline написа:zvetiko написа:Корекциите компенсират проблеми с дюзите или с компресията. Затова преди да се дадат на стенд се измерва компресията. Ако са проверени в оторизиран БОШ сервиз би трябвало да ти дадат протокол със стойностите от проверката.
Здравей колега.Благодаря за отговора, но ако има проблем с компресията няма ли да е постоянно тресенето?
Не, проблема се проявява най отчетливо при първи старт за деня и по силно е изразен при студено време, на жегата почти не се забелязва.
А това е така, защото цилиндъра остава сух, маслото се е стекло в картера и няма какво да уплътнява.
При първи старт за деня първите секунди докато намаже с масло мотора претриса и мята сиво бели кълбета през ауспуха, същите като тези при изгорели свещи.
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Дюзи - стойности, корекция и работа на празен ход.
Значи да чакам мотора да свърши..
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Дюзи - стойности, корекция и работа на празен ход.
Моята е с подобен проблем от поне две години, почва да го прави при много загрял двигател и повече градско каране. Корекцията на дюзите по същия начин играе надолу нагоре и като натисна съединителя се оправя, корекциите се нормализират, после като пусна съединителя пак почва същото. Затова си мисля, че по скоро е маховик или демпферна шайба въпреки, че я смених.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани