N52B30 неравномерна работа на вдигател и странне звук
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
N52B30 неравномерна работа на вдигател и странне звук
Здравейте колеги,
пиша ви отнсно проблеми с моя двигател - N52B30 от 2006. Моля за съвети и насоки относно проблема и евентуално майстор(обл. София) който познава болките на N52 серията.
Прилагам видео клип на който може да видите студения старт на колата, както и звука който ме притеснява.
https://www.youtube.com/watch?v=FAPivENA6GI&t=18s - моля да ме извините за съдържанието на английски, търся информация и от колегите ни извън страната.
По колата са сменени следните неща до момента:
- соленоиди на ванусите
- изчистени филтри на ванусите
- сменени свещи
- сменана гарнитура на масления филтър и топлообменника на масло и антифриз
- малката диса клапа
- сменени гарниури на смукателния колектор
Чекът светва при каране главно градско, а след каране по магистрала на по-високи обороти изчезва. Спрямо грешките които прочетох с помоща на INPA, мисля че дърпа въздух след дибитомера.
Грешките са:
P300C - произволно недозапалване в цилиндрите
P0171 - ламбда сонда преди кат. банка 1 - бедна смес
P0174 - ламбда сонда преди кат. банка 2 - бедна смес
P1415 - дебитор - недостатъчна въздушна маса
P0160 - лабда сонда след кат. банка 2 - няма активност
Колата няма катализатори, така че последната грешка мисля че трябва да се игнорира. Предния собственик е премахнал катализаторите и колата е кодирана. До сега не е излизала грешка като тази.
Остнаталите грешки са константни последните месеци. Дори след смяната на горе описаните части. След подмяната на соленодитите студения старт не е толкова лош, колкото беше преди това. Оборотите играеха в много по-голям диапазон.
След намиране на майстор, мисля да се отвори главата на клапаните за да се видят ванусите и веригата в какво състояние са, както и да се подмени гарнитурата на клапаните, на моторчето на валвтроника, сензора за валвтроника и гарнитурата му.
Всякаква информация и съвети са добре дошли, благодаря предварително!
пиша ви отнсно проблеми с моя двигател - N52B30 от 2006. Моля за съвети и насоки относно проблема и евентуално майстор(обл. София) който познава болките на N52 серията.
Прилагам видео клип на който може да видите студения старт на колата, както и звука който ме притеснява.
https://www.youtube.com/watch?v=FAPivENA6GI&t=18s - моля да ме извините за съдържанието на английски, търся информация и от колегите ни извън страната.
По колата са сменени следните неща до момента:
- соленоиди на ванусите
- изчистени филтри на ванусите
- сменени свещи
- сменана гарнитура на масления филтър и топлообменника на масло и антифриз
- малката диса клапа
- сменени гарниури на смукателния колектор
Чекът светва при каране главно градско, а след каране по магистрала на по-високи обороти изчезва. Спрямо грешките които прочетох с помоща на INPA, мисля че дърпа въздух след дибитомера.
Грешките са:
P300C - произволно недозапалване в цилиндрите
P0171 - ламбда сонда преди кат. банка 1 - бедна смес
P0174 - ламбда сонда преди кат. банка 2 - бедна смес
P1415 - дебитор - недостатъчна въздушна маса
P0160 - лабда сонда след кат. банка 2 - няма активност
Колата няма катализатори, така че последната грешка мисля че трябва да се игнорира. Предния собственик е премахнал катализаторите и колата е кодирана. До сега не е излизала грешка като тази.
Остнаталите грешки са константни последните месеци. Дори след смяната на горе описаните части. След подмяната на соленодитите студения старт не е толкова лош, колкото беше преди това. Оборотите играеха в много по-голям диапазон.
След намиране на майстор, мисля да се отвори главата на клапаните за да се видят ванусите и веригата в какво състояние са, както и да се подмени гарнитурата на клапаните, на моторчето на валвтроника, сензора за валвтроника и гарнитурата му.
Всякаква информация и съвети са добре дошли, благодаря предварително!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3880
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: N52B30 неравномерна работа на вдигател и странне звук
Отиди някъде където имат смог машина и могат лесно да установят дали има теч.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: N52B30 неравномерна работа на вдигател и странне звук
Penchikov написа:Здравейте колеги,
пиша ви отнсно проблеми с моя двигател - N52B30 от 2006. Моля за съвети и насоки относно проблема и евентуално майстор(обл. София) който познава болките на N52 серията.
Прилагам видео клип на който може да видите студения старт на колата, както и звука който ме притеснява.
https://www.youtube.com/watch?v=FAPivENA6GI&t=18s - моля да ме извините за съдържанието на английски, търся информация и от колегите ни извън страната.
По колата са сменени следните неща до момента:
- соленоиди на ванусите
- изчистени филтри на ванусите
- сменени свещи
- сменана гарнитура на масления филтър и топлообменника на масло и антифриз
- малката диса клапа
- сменени гарниури на смукателния колектор
Чекът светва при каране главно градско, а след каране по магистрала на по-високи обороти изчезва. Спрямо грешките които прочетох с помоща на INPA, мисля че дърпа въздух след дибитомера.
Грешките са:
P300C - произволно недозапалване в цилиндрите
P0171 - ламбда сонда преди кат. банка 1 - бедна смес
P0174 - ламбда сонда преди кат. банка 2 - бедна смес
P1415 - дебитор - недостатъчна въздушна маса
P0160 - лабда сонда след кат. банка 2 - няма активност
Колата няма катализатори, така че последната грешка мисля че трябва да се игнорира. Предния собственик е премахнал катализаторите и колата е кодирана. До сега не е излизала грешка като тази.
Остнаталите грешки са константни последните месеци. Дори след смяната на горе описаните части. След подмяната на соленодитите студения старт не е толкова лош, колкото беше преди това. Оборотите играеха в много по-голям диапазон.
След намиране на майстор, мисля да се отвори главата на клапаните за да се видят ванусите и веригата в какво състояние са, както и да се подмени гарнитурата на клапаните, на моторчето на валвтроника, сензора за валвтроника и гарнитурата му.
Всякаква информация и съвети са добре дошли, благодаря предварително!
Да, най-вероятно има паразитен въздух след дебитомера. Но освен това идва въпроса защо след като колата е без катализатори и е кодирана на Евро 2, еку-то продължава да търси задни сонди. С две думи - нищо не е направено. Наличието на чек-лампата също го доказва.
П.С. Задните сонди трябва да бъдат изключени от буксите предварително.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: N52B30 неравномерна работа на вдигател и странне звук
Kroki написа:Отиди някъде където имат смог машина и могат лесно да установят дали има теч.
Това мисля да направя, тъй като подмених повечето проблемни места от където би могло да дърпа въздух, но би могло да е от картерната вентилация. Един майстор я гледа, уш била добре, ама не е много ясно дали е така.
The Heartlistener написа:Penchikov написа:Здравейте колеги,
пиша ви отнсно проблеми с моя двигател - N52B30 от 2006. Моля за съвети и насоки относно проблема и евентуално майстор(обл. София) който познава болките на N52 серията.
Прилагам видео клип на който може да видите студения старт на колата, както и звука който ме притеснява.
https://www.youtube.com/watch?v=FAPivENA6GI&t=18s - моля да ме извините за съдържанието на английски, търся информация и от колегите ни извън страната.
По колата са сменени следните неща до момента:
- соленоиди на ванусите
- изчистени филтри на ванусите
- сменени свещи
- сменана гарнитура на масления филтър и топлообменника на масло и антифриз
- малката диса клапа
- сменени гарниури на смукателния колектор
Чекът светва при каране главно градско, а след каране по магистрала на по-високи обороти изчезва. Спрямо грешките които прочетох с помоща на INPA, мисля че дърпа въздух след дибитомера.
Грешките са:
P300C - произволно недозапалване в цилиндрите
P0171 - ламбда сонда преди кат. банка 1 - бедна смес
P0174 - ламбда сонда преди кат. банка 2 - бедна смес
P1415 - дебитор - недостатъчна въздушна маса
P0160 - лабда сонда след кат. банка 2 - няма активност
Колата няма катализатори, така че последната грешка мисля че трябва да се игнорира. Предния собственик е премахнал катализаторите и колата е кодирана. До сега не е излизала грешка като тази.
Остнаталите грешки са константни последните месеци. Дори след смяната на горе описаните части. След подмяната на соленодитите студения старт не е толкова лош, колкото беше преди това. Оборотите играеха в много по-голям диапазон.
След намиране на майстор, мисля да се отвори главата на клапаните за да се видят ванусите и веригата в какво състояние са, както и да се подмени гарнитурата на клапаните, на моторчето на валвтроника, сензора за валвтроника и гарнитурата му.
Всякаква информация и съвети са добре дошли, благодаря предварително!
Да, най-вероятно има паразитен въздух след дебитомера. Но освен това идва въпроса защо след като колата е без катализатори и е кодирана на Евро 2, еку-то продължава да търси задни сонди. С две думи - нищо не е направено. Наличието на чек-лампата също го доказва.
П.С. Задните сонди трябва да бъдат изключени от буксите предварително.
Това също обмисля да бъде направено. Обаче повече ме притеснява звука който издава вдигателя. Колата ще ходи на доктор, а майстора след като изгледа клипа каза че има възможност маслените тампони да двигателя да са заминали до така степен, че вдигателя да опира на метал и да причинява такива вибрации и звуци. Някой с теория по въпроса? На мен лично не ми звучи много логично, при положение че звука понякога изчезва или поне утихва много след каране извъградско.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: N52B30 неравномерна работа на вдигател и странне звук
Опитай да отвориш капачката за маслото на работещ двигател и кажи трудно ли я отделяш, има ли голям вакуум?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани