BMW 320i проблем
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: BMW 320i проблем
Нямах предвид самия клапан, а състоянието на гофрираните тръби и дали щуцерите са включени плътно както трябва. Има връзки които няма как да видиш или докачиш отгоре - изливната тръба от клапана към щеката и връзката от клапана към всмукателния колектор - при теб трябва да идва иззад колектора, а не отгоре както е при E46. Както и да е, проверката се състои само в това да откопчаеш щуцера от коляното върху колектора /да пуснеш газовете свободно/ и да запушиш самото коляно с нещо подходящо и плътно - най-добре парче маркуч с болт. Не с нещо което вакуумът може да засмуче!
Това - ако пожелаеш.
Иначе твърдо мисля че грешката за сондата е конкретна и не е случайна, независимо при какви обстоятелства се записва. Веднъж записани в еку-то грешките не могат да "изчезват" сами . Най-добре закачете колата и забележете давания волтаж за двете предни сонди - на празен ход, загрял мотор. Читавата широколентова сонда обикновено държи около 1.50 на празен ход.
Направи и опита с задните сонди.
Това - ако пожелаеш.
Иначе твърдо мисля че грешката за сондата е конкретна и не е случайна, независимо при какви обстоятелства се записва. Веднъж записани в еку-то грешките не могат да "изчезват" сами . Най-добре закачете колата и забележете давания волтаж за двете предни сонди - на празен ход, загрял мотор. Читавата широколентова сонда обикновено държи около 1.50 на празен ход.
Направи и опита с задните сонди.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: BMW 320i проблем
Като гледам проблемите са си все същите, от как идва да четем колата последно преди 1 година.
Грешките които продължава да ти записва и сега са 1:1 с тези които записваше и четяхме преди , аз още тогава ти казах като за начало да я смениш тази сонда.
Колата за тази една година по десетките сервизи каквото и да са ти сменяли и казвали , по твоите думи грам не се е променила ситуациата от тогава.
Сменяй проблемната сонда, или пък и двете направо - но преди да ги смениш на живи данни да се видят какви напрежения показват.
Грешките които продължава да ти записва и сега са 1:1 с тези които записваше и четяхме преди , аз още тогава ти казах като за начало да я смениш тази сонда.
Колата за тази една година по десетките сервизи каквото и да са ти сменяли и казвали , по твоите думи грам не се е променила ситуациата от тогава.
Сменяй проблемната сонда, или пък и двете направо - но преди да ги смениш на живи данни да се видят какви напрежения показват.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: BMW 320i проблем
Провери си както трябва компресията. Газта унищожава клапаните.
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: BMW 320i проблем
SpeedyMan написа:Провери си както трябва компресията. Газта унищожава клапаните.
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Абсолютно съм съгласен с теб колега на 1 000% !
Поради по-високата температура на изгаряне на газта, от колкото при бензина се накопават фаските на клапаните и леглата им, и мотора започва да издиша и губи компресия .
Това е и причината, поради която никога не бих си сложил газ.
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: BMW 320i проблем
Декември месец ми я замерваха в един сервиз и уж всичко беше наред , тия дни като имам повече свободно време ще ида пак да я проверят.
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: BMW 320i проблем
Директно включване от сервиза:
След проверка на компресията в сервиза установиха , че е бетон и ми гарантират , че там проблем няма както и с клапаните защото в случая щяла да бъде ниска.
След проверка на компресията в сервиза установиха , че е бетон и ми гарантират , че там проблем няма както и с клапаните защото в случая щяла да бъде ниска.
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: BMW 320i проблем
Вчера ходих при електричар да ми прегледа сондите и по негово мнение си работят добре.
Съветва ме да си сменя свещите , тъй като в момента съм с Bosch и не били по спецификация за моя автомобил.
Поръчал съм 4 бр свещи NGК и днес следобед ще ги сменям и ще видя дали има някаква промяна.
Съветва ме да си сменя свещите , тъй като в момента съм с Bosch и не били по спецификация за моя автомобил.
Поръчал съм 4 бр свещи NGК и днес следобед ще ги сменям и ще видя дали има някаква промяна.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: BMW 320i проблем
И с какво ги е "прегледал" електричаря, с мултицет ли? За състоянието на широколентова сонда може да се съди само от живи данни, желателно с фирмен софтуер - това е начина. Ако я закачиш на една INPA примерно и дадеш волтажите, може да се каже дали работят добре или не. Но ти си знаеш.
Относно свещите - NGK BKR6EQUP.
Относно свещите - NGK BKR6EQUP.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 896
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: BMW 320i проблем
Като са я измерили тази компресия, колко са стойностите?
Свещите рядко са проблем, осен ако наистина не са били сменявани 100 000 км.
Остава INPA да каже какво й има. Има ли някакви записани грешки?
Свещите рядко са проблем, осен ако наистина не са били сменявани 100 000 км.
Остава INPA да каже какво й има. Има ли някакви записани грешки?
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: BMW 320i проблем
The Heartlistener написа:И с какво ги е "прегледал" електричаря, с мултицет ли? За състоянието на широколентова сонда може да се съди само от живи данни, желателно с фирмен софтуер - това е начина. Ако я закачиш на една INPA примерно и дадеш волтажите, може да се каже дали работят добре или не. Но ти си знаеш.
Относно свещите - NGK BKR6EQUP.
На INPA и гледа волтажите и каза , че работели добре . Преди няколко месеца също бях ходил на осцилоскоп да ги преглеждат и също ми казаха , че работят добре.
Свещите ми вече са точно такива каквито си написал - NGK BKR6EQUP
Все още на бензин има едно прекъсване , по-късно ще кача клип , а на газ ми се струва , че започна да работи една идея по -добре.
SpeedyMan написа:Като са я измерили тази компресия, колко са стойностите?
Свещите рядко са проблем, осен ако наистина не са били сменявани 100 000 км.
Остава INPA да каже какво й има. Има ли някакви записани грешки?
Свещите бяха на 700 км , но понеже бяха Bosch ме съветваха да ги сменя и така и направих.
Относно измерването от четвърт оборот колата си вдига 10-11 бара (атмософери) и няма разлика между цилиндрите.
Колата не записва грешки , единствено ако я карам извънградско на газ повече километри светва check engine-а за ламбда сонда и после като покарам из града изчезва.
kokoko написа:компресията наи точно казва как е мотора
По думи на майсторите в сервиза компресията ми била отлична.
Ии ново 20 - отивам да правя клип за да покажа как работи сега колата , паля я и ми светва този check с грешка reduced engine power. Предполагам , че това е един вид авариен режим ? 30 минути преди това идвайки към работа колата си работеше както обикновенно..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: BMW 320i проблем
newdriver написа:The Heartlistener написа:И с какво ги е "прегледал" електричаря, с мултицет ли? За състоянието на широколентова сонда може да се съди само от живи данни, желателно с фирмен софтуер - това е начина. Ако я закачиш на една INPA примерно и дадеш волтажите, може да се каже дали работят добре или не. Но ти си знаеш.
Относно свещите - NGK BKR6EQUP.
На INPA и гледа волтажите и каза , че работели добре . Преди няколко месеца също бях ходил на осцилоскоп да ги преглеждат и също ми казаха , че работят добре.
Свещите ми вече са точно такива каквито си написал - NGK BKR6EQUP
Все още на бензин има едно прекъсване , по-късно ще кача клип , а на газ ми се струва , че започна да работи една идея по -добре.SpeedyMan написа:Като са я измерили тази компресия, колко са стойностите?
Свещите рядко са проблем, осен ако наистина не са били сменявани 100 000 км.
Остава INPA да каже какво й има. Има ли някакви записани грешки?
Свещите бяха на 700 км , но понеже бяха Bosch ме съветваха да ги сменя и така и направих.
Относно измерването от четвърт оборот колата си вдига 10-11 бара (атмософери) и няма разлика между цилиндрите.
Колата не записва грешки , единствено ако я карам извънградско на газ повече километри светва check engine-а за ламбда сонда и после като покарам из града изчезва.kokoko написа:компресията наи точно казва как е мотора
По думи на майсторите в сервиза компресията ми била отлична.
Ии ново 20 - отивам да правя клип за да покажа как работи сега колата , паля я и ми светва този check с грешка reduced engine power. Предполагам , че това е един вид авариен режим ? 30 минути преди това идвайки към работа колата си работеше както обикновенно..
Почисти си и 2-та Соленоида на Ваносите.
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: BMW 320i проблем
Преди малко я закачиха на диагностика в сервиза и излезе грешка 2A67 , че не работи моторчето на валвтроника.
Утре ще го тестват и ще видим , понеже сега колата не може да вдига над 2к оборота и като цяло се движи едвам едвам..
Утре ще го тестват и ще видим , понеже сега колата не може да вдига над 2к оборота и като цяло се движи едвам едвам..
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: BMW 320i проблем
newdriver написа:Преди малко я закачиха на диагностика в сервиза и излезе грешка 2A67 , че не работи моторчето на валвтроника.
Утре ще го тестват и ще видим , понеже сега колата не може да вдига над 2к оборота и като цяло се движи едвам едвам..
Това с моторчето на валвтроника си е стандартен проблем при тия нашите бангии с този мотор, то май от самото начало си записваше спорадично грешки за него.
Май-май ще финализираш проблемите накрая с едни 400лв. за ново моторче най-накрая
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: BMW 320i проблем
Guberkov написа:newdriver написа:Преди малко я закачиха на диагностика в сервиза и излезе грешка 2A67 , че не работи моторчето на валвтроника.
Утре ще го тестват и ще видим , понеже сега колата не може да вдига над 2к оборота и като цяло се движи едвам едвам..
Това с моторчето на валвтроника си е стандартен проблем при тия нашите бангии с този мотор, то май от самото начало си записваше спорадично грешки за него.
Май-май ще финализираш проблемите накрая с едни 400лв. за ново моторче най-накрая
Стига това да ми реши мъките ще ги дам .. ама да видим
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани