BMW 320i проблем

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: BMW 320i проблем

Мнение от The Heartlistener » 02 Мар 2022, 21:13

Нямах предвид самия клапан, а състоянието на гофрираните тръби и дали щуцерите са включени плътно както трябва. Има връзки които няма как да видиш или докачиш отгоре - изливната тръба от клапана към щеката и връзката от клапана към всмукателния колектор - при теб трябва да идва иззад колектора, а не отгоре както е при E46. Както и да е, проверката се състои само в това да откопчаеш щуцера от коляното върху колектора /да пуснеш газовете свободно/ и да запушиш самото коляно с нещо подходящо и плътно - най-добре парче маркуч с болт. Не с нещо което вакуумът може да засмуче!
Това - ако пожелаеш.
Иначе твърдо мисля че грешката за сондата е конкретна и не е случайна, независимо при какви обстоятелства се записва. Веднъж записани в еку-то грешките не могат да "изчезват" сами :) . Най-добре закачете колата и забележете давания волтаж за двете предни сонди - на празен ход, загрял мотор. Читавата широколентова сонда обикновено държи около 1.50 на празен ход.
Направи и опита с задните сонди.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: BMW 320i проблем

Мнение от Guberkov » 03 Мар 2022, 12:10

Като гледам проблемите са си все същите, от как идва да четем колата последно преди 1 година.

Грешките които продължава да ти записва и сега са 1:1 с тези които записваше и четяхме преди , аз още тогава ти казах като за начало да я смениш тази сонда.

Колата за тази една година по десетките сервизи каквото и да са ти сменяли и казвали , по твоите думи грам не се е променила ситуациата от тогава.

Сменяй проблемната сонда, или пък и двете направо - но преди да ги смениш на живи данни да се видят какви напрежения показват.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 896
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: BMW 320i проблем

Мнение от SpeedyMan » 14 Мар 2022, 7:31

Провери си както трябва компресията. Газта унищожава клапаните.

Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: BMW 320i проблем

Мнение от Guberkov » 14 Мар 2022, 12:41

SpeedyMan написа:Провери си както трябва компресията. Газта унищожава клапаните.

Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk



Абсолютно съм съгласен с теб колега на 1 000% !

Поради по-високата температура на изгаряне на газта, от колкото при бензина се накопават фаските на клапаните и леглата им, и мотора започва да издиша и губи компресия .

Това е и причината, поради която никога не бих си сложил газ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: BMW 320i проблем

Мнение от newdriver » 14 Мар 2022, 14:37

Декември месец ми я замерваха в един сервиз и уж всичко беше наред , тия дни като имам повече свободно време ще ида пак да я проверят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: BMW 320i проблем

Мнение от newdriver » 15 Мар 2022, 9:55

Директно включване от сервиза:
След проверка на компресията в сервиза установиха , че е бетон и ми гарантират , че там проблем няма както и с клапаните защото в случая щяла да бъде ниска.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: BMW 320i проблем

Мнение от newdriver » 19 Мар 2022, 9:34

Вчера ходих при електричар да ми прегледа сондите и по негово мнение си работят добре.
Съветва ме да си сменя свещите , тъй като в момента съм с Bosch и не били по спецификация за моя автомобил.
Поръчал съм 4 бр свещи NGК и днес следобед ще ги сменям и ще видя дали има някаква промяна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: BMW 320i проблем

Мнение от The Heartlistener » 20 Мар 2022, 9:34

И с какво ги е "прегледал" електричаря, с мултицет ли? :) За състоянието на широколентова сонда може да се съди само от живи данни, желателно с фирмен софтуер - това е начина. Ако я закачиш на една INPA примерно и дадеш волтажите, може да се каже дали работят добре или не. Но ти си знаеш.
Относно свещите - NGK BKR6EQUP.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 896
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: BMW 320i проблем

Мнение от SpeedyMan » 20 Мар 2022, 10:06

Като са я измерили тази компресия, колко са стойностите?
Свещите рядко са проблем, осен ако наистина не са били сменявани 100 000 км.

Остава INPA да каже какво й има. Има ли някакви записани грешки?
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: BMW 320i проблем

Мнение от kokoko » 20 Мар 2022, 18:58

компресията наи точно казва как е мотора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: BMW 320i проблем

Мнение от newdriver » 21 Мар 2022, 9:10

The Heartlistener написа:И с какво ги е "прегледал" електричаря, с мултицет ли? :) За състоянието на широколентова сонда може да се съди само от живи данни, желателно с фирмен софтуер - това е начина. Ако я закачиш на една INPA примерно и дадеш волтажите, може да се каже дали работят добре или не. Но ти си знаеш.
Относно свещите - NGK BKR6EQUP.


На INPA и гледа волтажите и каза , че работели добре . Преди няколко месеца също бях ходил на осцилоскоп да ги преглеждат и също ми казаха , че работят добре.
Свещите ми вече са точно такива каквито си написал - NGK BKR6EQUP
Все още на бензин има едно прекъсване , по-късно ще кача клип , а на газ ми се струва , че започна да работи една идея по -добре.

SpeedyMan написа:Като са я измерили тази компресия, колко са стойностите?
Свещите рядко са проблем, осен ако наистина не са били сменявани 100 000 км.

Остава INPA да каже какво й има. Има ли някакви записани грешки?

Свещите бяха на 700 км , но понеже бяха Bosch ме съветваха да ги сменя и така и направих.
Относно измерването от четвърт оборот колата си вдига 10-11 бара (атмософери) и няма разлика между цилиндрите.
Колата не записва грешки , единствено ако я карам извънградско на газ повече километри светва check engine-а за ламбда сонда и после като покарам из града изчезва.

kokoko написа:компресията наи точно казва как е мотора

По думи на майсторите в сервиза компресията ми била отлична.

Ии ново 20 - отивам да правя клип за да покажа как работи сега колата , паля я и ми светва този check с грешка reduced engine power. Предполагам , че това е един вид авариен режим ? 30 минути преди това идвайки към работа колата си работеше както обикновенно..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: BMW 320i проблем

Мнение от Guberkov » 21 Мар 2022, 12:07

newdriver написа:
The Heartlistener написа:И с какво ги е "прегледал" електричаря, с мултицет ли? :) За състоянието на широколентова сонда може да се съди само от живи данни, желателно с фирмен софтуер - това е начина. Ако я закачиш на една INPA примерно и дадеш волтажите, може да се каже дали работят добре или не. Но ти си знаеш.
Относно свещите - NGK BKR6EQUP.


На INPA и гледа волтажите и каза , че работели добре . Преди няколко месеца също бях ходил на осцилоскоп да ги преглеждат и също ми казаха , че работят добре.
Свещите ми вече са точно такива каквито си написал - NGK BKR6EQUP
Все още на бензин има едно прекъсване , по-късно ще кача клип , а на газ ми се струва , че започна да работи една идея по -добре.

SpeedyMan написа:Като са я измерили тази компресия, колко са стойностите?
Свещите рядко са проблем, осен ако наистина не са били сменявани 100 000 км.

Остава INPA да каже какво й има. Има ли някакви записани грешки?

Свещите бяха на 700 км , но понеже бяха Bosch ме съветваха да ги сменя и така и направих.
Относно измерването от четвърт оборот колата си вдига 10-11 бара (атмософери) и няма разлика между цилиндрите.
Колата не записва грешки , единствено ако я карам извънградско на газ повече километри светва check engine-а за ламбда сонда и после като покарам из града изчезва.

kokoko написа:компресията наи точно казва как е мотора

По думи на майсторите в сервиза компресията ми била отлична.

Ии ново 20 - отивам да правя клип за да покажа как работи сега колата , паля я и ми светва този check с грешка reduced engine power. Предполагам , че това е един вид авариен режим ? 30 минути преди това идвайки към работа колата си работеше както обикновенно..


Почисти си и 2-та Соленоида на Ваносите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: BMW 320i проблем

Мнение от newdriver » 21 Мар 2022, 16:26

Преди малко я закачиха на диагностика в сервиза и излезе грешка 2A67 , че не работи моторчето на валвтроника.
Утре ще го тестват и ще видим , понеже сега колата не може да вдига над 2к оборота и като цяло се движи едвам едвам..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: BMW 320i проблем

Мнение от Guberkov » 21 Мар 2022, 16:55

newdriver написа:Преди малко я закачиха на диагностика в сервиза и излезе грешка 2A67 , че не работи моторчето на валвтроника.
Утре ще го тестват и ще видим , понеже сега колата не може да вдига над 2к оборота и като цяло се движи едвам едвам..

Това с моторчето на валвтроника си е стандартен проблем при тия нашите бангии с този мотор, то май от самото начало си записваше спорадично грешки за него.

Май-май ще финализираш проблемите накрая с едни 400лв. за ново моторче най-накрая :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: BMW 320i проблем

Мнение от newdriver » 21 Мар 2022, 16:57

Guberkov написа:
newdriver написа:Преди малко я закачиха на диагностика в сервиза и излезе грешка 2A67 , че не работи моторчето на валвтроника.
Утре ще го тестват и ще видим , понеже сега колата не може да вдига над 2к оборота и като цяло се движи едвам едвам..

Това с моторчето на валвтроника си е стандартен проблем при тия нашите бангии с този мотор, то май от самото начало си записваше спорадично грешки за него.

Май-май ще финализираш проблемите накрая с едни 400лв. за ново моторче най-накрая :)


Стига това да ми реши мъките ще ги дам .. ама да видим :D

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook