Ефектите от газова уредба на BMW 318i (N46B20)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Ефектите от газова уредба на BMW 318i (N46B20)
Здравейте, имам въпрос относно ефектите от газовата уредба върху двигателя на BMW 318i N46B20. Колата е карана основно на газ - около 150000 километра. Можете ли да ми кажете какво мога да очакам като ефект от газта върху двигателя и евентулани усложнения, ремонти и т.н. Всякакъв ваш опит ще е от значение.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Re: Ефектите от газова уредба на BMW 318i (N46B20)
Yotover написа:Здравейте, имам въпрос относно ефектите от газовата уредба върху двигателя на BMW 318i N46B20. Колата е карана основно на газ - около 150000 километра. Можете ли да ми кажете какво мога да очакам като ефект от газта върху двигателя и евентулани усложнения, ремонти и т.н. Всякакъв ваш опит ще е от значение.
Благодаря предварително!
Нищо недей да очакваш. Имам Е90 320 N46B20 вече около 200 000 км на газ и нищо. Свещи масло такива работи. Същото важи за M43B18 300 000 на газ и нищо му няма и М54B30 340 000 на газ и на него нищо му няма. Тия дето ти ги говорят видиш ли газта преебава двигателя са пълни глупости. Газта не отмива масленият филм на цилиндъра с по високо октаново число е и като цяло е по добре за двигателят. Говорим ако уредбата е хубава и монтирана правилно. Така, че си свиркай и си карай спокойно.
От N46B20 може да очакваш да ти протече гарнитура на капан на клапани, вакум помпа заминава. Бубини свещи и дава ядове моторчето на валвтроника, но това не са неща причинени от газта.
Няма начин да няма начин
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ефектите от газова уредба на BMW 318i (N46B20)
При работа на газ трябва да се регулират хлабините на клапаните при мотори без хидравлични повдигачи на всеки 100-150 000км . На тези със хидравлични повдигачи трябва да са изправни повдигачите и това да се проверява съвсем добросъвестно и да се обслужва газо разпределителния механизъм . А най добре е да се заменят хидрокомпенсаторите ако е минала 200 000 км пробег . Проблема с газта е че прегарят седлата на изпускателните клапани тъй като газта гори малко по бавно от бензина и има по висока температура на горене . Бавното изгаряне води до повишаване температурата на изпускателните клапани и съответно бързо износване . Фаската на клапана се износва и става яма . Клапана ляга по ниско в седлото и ако няма хидравлични повдигачи хлабината изчезва клапана остава полуотворен и се скапва изключително бързо . Ако има хидравлични повдигачи този момент с просядането на клапана също го има но повдигача компенсира това просядане той се самонапасва по хлабината между клапана и вала или рокерите . Никакви масльонки и аванс коректори не могат да компенсират това . Така че регулирайте си клапаните редовно или заменяйте хидрокомпенсаторите за да се отложат проблемите до ревизията на главата със замяна на изпускателните клапани .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Ефектите от газова уредба на BMW 318i (N46B20)
Регулируеми клапани вече почти няма, Джордане. Като цяло си прав, но за н46 нещата не стоят така. Той няма обичайните легла на клапаните и газта не е никакъв проблем за него. Като изключим по-високата температура на която работи конкретния н46(което пък се лекува лесно), всичко около него е достаъчно подходящо за ГАЗ. Само позитиви. Високо октаново число, не разрежда маслото, не го окислява, евтино, еко, няма излишни и опасни коксове, мотора блести и мърка. Да добавя ли, че при желание може да тръгне по-добре отколкото на бензин
Ся се надигна вълната, знам, ама нищо
Ся се надигна вълната, знам, ама нищо
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ефектите от газова уредба на BMW 318i (N46B20)
Този мотор е с хидравлични повдигачи , просто трябва да са в изправност и ще изкара на газ колкото и на бензин без проблеми . Стига да са правилно регулирани смесите но това е отделен въпрос .
Да така е газта не закоксува сегментите , остават чисти все едно сега са пуснати в мотора дори и на 300 000 км . На бензин не е така , на такива километри закоксуването на масления сегмент е гарантирано при използване на масло различно от пълна синтетика . Може лесно да се установи по разхода на масло .
Да така е газта не закоксува сегментите , остават чисти все едно сега са пуснати в мотора дори и на 300 000 км . На бензин не е така , на такива километри закоксуването на масления сегмент е гарантирано при използване на масло различно от пълна синтетика . Може лесно да се установи по разхода на масло .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани