Проблем със задно дясно елстъкло

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Проблем със задно дясно елстъкло

Мнение от FE LIPE » 06 Фев 2022, 10:22

Вчера при вдигане на стъклото изпука нещо и бе до там.Снощи разглобих вратата и се оказа стъклоподемника,моторчето иначе върти.Въпроса ми е при смяна на стъклоподемник трябва ли някакво обучение на моторчето за крайно горно/долно положение или сменям само стъклоподемника и всичко е шест.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Проблем със задно дясно елстъкло

Мнение от ivoaudi » 06 Фев 2022, 20:59

При е46 само сменяш, едва ли е90 иска баене.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 29.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 118d '06

Re: Проблем със задно дясно елстъкло

Мнение от A.Velikov » 07 Фев 2022, 10:31

Сменя се лесно и струва 10-15лв пластмасата. При мен след откачане на моторчето си забрави автоматичното вдигане и сваляне. Оправи се като при максимално вдигнато/спсуснато стъкло задържах натиснат бутона няколко секунди нагоре/надолу. Другото което е, че 2 месеца след като смених отляво, се счупи и отдясно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Проблем със задно дясно елстъкло

Мнение от NGneer4eto » 27 Фев 2022, 11:39

Това се случва често при замръзване на стъклата или както е в Стара Загора пролет и есен от лепкавата слуз на липите залепва стъклото за уплътнението. Когато машинката и се окаже рязко съпротивление дори и да го преодолее се амортизира по-силно и като са минали 10-12 години така 20-30 пъти и се предава.
А за задните джамове е типично когато се отварят един път в годината и не е работила машинката също се прецаква бързо. От предишните 2 автомобила имах такъв проблем и сега ако дълго не сяда никой отзад ги отварям чат-пат да се разкарват

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Проблем със задно дясно елстъкло

Мнение от Guberkov » 28 Фев 2022, 10:16

Така, и аз да добавя...
Не че има значение от какво се предизвиква чупенето на пластмасата,която повдига страничните стъкла, но...

Фактора нагряване през горещите летни дни , особенно колата ако не стои в гараж или пък не се търси сянка и стои на пряка слънчева светлиня , межву двете ламарини вътрешна и външна на вратите става като печка и всички пластмаси вътре стават чупливо-изпечени като керемида.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 11.09.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: М3

Re: Проблем със задно дясно елстъкло

Мнение от DaveBG » 07 Мар 2022, 21:55

Аз наскоро си смених задно ляво. Взех само повдигача тоест стоманеното въже с ролката някакви пластмаси. Гледах 2-3 клипа в тубата и го смених. Моторчето се запазва е се пренася на новото място.
После иска трениране на стъклото, при мене за да стане трябваше да го държа доста натиснато копчето докато излезе един символ на таблото че да запомни горна и долна позиция... но при различни коли работят различни техники.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Проблем със задно дясно елстъкло

Мнение от Guberkov » 08 Мар 2022, 10:57

DaveBG написа:Аз наскоро си смених задно ляво. Взех само повдигача тоест стоманеното въже с ролката някакви пластмаси. Гледах 2-3 клипа в тубата и го смених. Моторчето се запазва е се пренася на новото място.
После иска трениране на стъклото, при мене за да стане трябваше да го държа доста натиснато копчето докато излезе един символ на таблото че да запомни горна и долна позиция... но при различни коли работят различни техники.


И така става да , аз един път и така съм го правил, защото въжето ми беше поразрошено, но с тия механизми от 60лв. всичко без моторчето в моят случай беше Магнит-Марели , е един такъв шумен-пръщящ и няма нищо-общо с оригинала.

По-добре само пластмасовата щипка за стъклото, в най-лошият случай и пластмасовото колело с въжето , но оригиналният механизъм си е тих и друга работа....

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook