Проблем със съединител
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Проблем със съединител
Колеги здравейте. Имам въпрос за съединител на е91 325д . Та смених за 6 години от както колата е в мене 2 комплекта съединител и маховик. От лятото почна колата да претриса при потегляне и то предимно при загрял двигател или след по дълго каране на колата. Любопитното е че не го прави на полусъединител а в момента вече когато си дръпна почти напълно крака от съединителя. Сега съм в чужбина и април месец като се върна мисля да се заема с проблема. Ще можете ли да ми кажете с какво да почна понеже не ми се сменя за 3ти път съединител и маховик. Възможно ли е и от аксиален лагер ако е заминал да прави такова тресене в цялото купе понеже се чува че шуми.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем със съединител
А дали си сменял тампони на скоростната и двигателя?
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем със съединител
На двигателя са сменени на кутията не. Дали е възможно от тях. Видимо изглеждат добре.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем със съединител
Възможно е, но е възможно и да не е. Много е важно да опишеш какво е претрисането. Дали е като вибрация, дали е лашкане? Напред-назад ли е или наляво-надясно? Чува ли с ешум или тракане и т.н? Колкото повече информация, толкова повече вероятност има някой да те насочи правилно. Аз съм сменял доста неща по колата и горе долу знам кое как тресе.
Аз примерно наскоро имах предърпване като превключа на скорост, отлепям съединителя и колата тръгва нормално и след малко придърпва и се оправя. Мислех да давам да гледат раздатката да я ремонтират, но се сетих да проверя гумите и се оказа, че двете задни за на 1.5 бар. В едната имаше забита видия. Като ги оправих и ритането изчезна. Може от прост проблем да се появи сложен симптом.
Аз примерно наскоро имах предърпване като превключа на скорост, отлепям съединителя и колата тръгва нормално и след малко придърпва и се оправя. Мислех да давам да гледат раздатката да я ремонтират, но се сетих да проверя гумите и се оказа, че двете задни за на 1.5 бар. В едната имаше забита видия. Като ги оправих и ритането изчезна. Може от прост проблем да се появи сложен симптом.
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем със съединител
NGneer4eto написа:Възможно е, но е възможно и да не е. Много е важно да опишеш какво е претрисането. Дали е като вибрация, дали е лашкане? Напред-назад ли е или наляво-надясно? Чува ли с ешум или тракане и т.н? Колкото повече информация, толкова повече вероятност има някой да те насочи правилно. Аз съм сменял доста неща по колата и горе долу знам кое как тресе.
Аз примерно наскоро имах предърпване като превключа на скорост, отлепям съединителя и колата тръгва нормално и след малко придърпва и се оправя. Мислех да давам да гледат раздатката да я ремонтират, но се сетих да проверя гумите и се оказа, че двете задни за на 1.5 бар. В едната имаше забита видия. Като ги оправих и ритането изчезна. Може от прост проблем да се появи сложен симптом.
По скоро е като лашкане на ляво и дясно. при отворен преден капак при потегляне няма видимо нищо да тресе а вътре в купето се усеща. И това го прави при можеби позагрял съединител.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем със съединител
hus0 написа:NGneer4eto написа:Възможно е, но е възможно и да не е. Много е важно да опишеш какво е претрисането. Дали е като вибрация, дали е лашкане? Напред-назад ли е или наляво-надясно? Чува ли с ешум или тракане и т.н? Колкото повече информация, толкова повече вероятност има някой да те насочи правилно. Аз съм сменял доста неща по колата и горе долу знам кое как тресе.
Аз примерно наскоро имах предърпване като превключа на скорост, отлепям съединителя и колата тръгва нормално и след малко придърпва и се оправя. Мислех да давам да гледат раздатката да я ремонтират, но се сетих да проверя гумите и се оказа, че двете задни за на 1.5 бар. В едната имаше забита видия. Като ги оправих и ритането изчезна. Може от прост проблем да се появи сложен симптом.
По скоро е като лашкане на ляво и дясно. при отворен преден капак при потегляне няма видимо нищо да тресе а вътре в купето се усеща. И това го прави при можеби позагрял съединител.
Такова лашкане трябва да е от тампони на кутията или маховика. Може и от аксиален лагер, но само в движение. Не можах да разбера на място усеща ли се или само в движение. АКо е в движение, търси аксиален лагер, гумено каре, метално каре, тампони скоростна, полуоски, диференциал. Ако и на място го прави - маховик или тампони скоростна.
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем със съединител
NGneer4eto написа:hus0 написа:NGneer4eto написа:Възможно е, но е възможно и да не е. Много е важно да опишеш какво е претрисането. Дали е като вибрация, дали е лашкане? Напред-назад ли е или наляво-надясно? Чува ли с ешум или тракане и т.н? Колкото повече информация, толкова повече вероятност има някой да те насочи правилно. Аз съм сменял доста неща по колата и горе долу знам кое как тресе.
Аз примерно наскоро имах предърпване като превключа на скорост, отлепям съединителя и колата тръгва нормално и след малко придърпва и се оправя. Мислех да давам да гледат раздатката да я ремонтират, но се сетих да проверя гумите и се оказа, че двете задни за на 1.5 бар. В едната имаше забита видия. Като ги оправих и ритането изчезна. Може от прост проблем да се появи сложен симптом.
По скоро е като лашкане на ляво и дясно. при отворен преден капак при потегляне няма видимо нищо да тресе а вътре в купето се усеща. И това го прави при можеби позагрял съединител.
Такова лашкане трябва да е от тампони на кутията или маховика. Може и от аксиален лагер, но само в движение. Не можах да разбера на място усеща ли се или само в движение. АКо е в движение, търси аксиален лагер, гумено каре, метално каре, тампони скоростна, полуоски, диференциал. Ако и на място го прави - маховик или тампони скоростна.
На място нищо не се усеща. Прави го единствено и само при потегляне на полусъединител после нямам грижи.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем със съединител
Като за начало трябва да ти прегледат тампоните на скоростната кутия и двигателя. Странно би било да не си ги сменил при смяна на маховик и съединители. Това лашкане както го описваш трябва да идва от маховика. Ако е дисбалансиран маховика и на място като работи колата пак се усеща претрисане от време на време.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани