Масло на входа на турбото?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Chipsy
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.11.2021
- Пол: Мъж
- Кара: 2007 E91 325D
- Мечтае да кара: 635CSi
Масло на входа на турбото?
Здравейте, първи пост след скорошна покупка на e91 325d с М57 мотор.
Вдигнахме я да я разгледам отдолу и забелязахме наслагване на масло на входа на турбото.
Изглежда като възможен стар теч, но масло по корите или земята няма
Може и сега да започва такъв - не знам.
Майстора предложи че е нужна смяна на вентил/филтър картерни газове, но доколкото прочетох някои коли имат филтър, други не, трети някакви vortex филтри.
Друга причина каква може да е да има масло там?
Колата има мощност, не гори масло (поне за 500-те вече навъртяни километри...) и си върви съвсем нормално.
Доколкото знам не е мапвана, но доста върви и може да е пипана - засега няма как да проверя.
Някакви предложения каква да ми е следващата стъпка?
Вдигнахме я да я разгледам отдолу и забелязахме наслагване на масло на входа на турбото.
Изглежда като възможен стар теч, но масло по корите или земята няма
Може и сега да започва такъв - не знам.
Майстора предложи че е нужна смяна на вентил/филтър картерни газове, но доколкото прочетох някои коли имат филтър, други не, трети някакви vortex филтри.
Друга причина каква може да е да има масло там?
Колата има мощност, не гори масло (поне за 500-те вече навъртяни километри...) и си върви съвсем нормално.
Доколкото знам не е мапвана, но доста върви и може да е пипана - засега няма как да проверя.
Някакви предложения каква да ми е следващата стъпка?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Масло на входа на турбото?
Всички такива коли имат клапан за регулиране на картерната вентилация, а някои като моята имат и филтър, въпреки че не трябва да имат - някой преди мен беше сложил филтърчето с кечето. Ако всичко друго е наред, най-вероятно майсторът ти е прав. Купи си оригинален клапан, струва около 140 лева.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Масло на входа на турбото?
Chipsy написа:Здравейте, първи пост след скорошна покупка на e91 325d с М57 мотор.
Вдигнахме я да я разгледам отдолу и забелязахме наслагване на масло на входа на турбото.
Изглежда като възможен стар теч, но масло по корите или земята няма
Може и сега да започва такъв - не знам.
Майстора предложи че е нужна смяна на вентил/филтър картерни газове, но доколкото прочетох някои коли имат филтър, други не, трети някакви vortex филтри.
Друга причина каква може да е да има масло там?
Колата има мощност, не гори масло (поне за 500-те вече навъртяни километри...) и си върви съвсем нормално.
Доколкото знам не е мапвана, но доста върви и може да е пипана - засега няма как да проверя.
Някакви предложения каква да ми е следващата стъпка?
Има масло, защото ти е за смяна уплътнението. Предполагам имаш предвид частта от турбото, която нагнетява свежия въздух. Сменял съм такова уплътнение на М57 и не е голяма драма. Вземи си оригинални уплътнения за смукателния и нагнетателния отвори. Масло е нормално да има по турбото и интеркулера. Лошо е когато е много. Щом не гори и върви, не се занимавай с друго. Лошото е при мен, че след като ги смених след 30-на К километра пак се появи това омасляване. Но не съм се занимавал повече с него. Турбото още е живо при новия собственик. Единствено може да усещаш някаква миризма на изгорели газове или изгоряло масло в купето зимата, но не съм сигурен дали е от там.
Филтър картерни газове трябва да се смени, ако не знаеш кога е сменян, но течът не е от него.
- Chipsy
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.11.2021
- Пол: Мъж
- Кара: 2007 E91 325D
- Мечтае да кара: 635CSi
Re: Масло на входа на турбото?
Да, точно частта дето нагнетява въздуха.
Няма миризма на масло (познавам я отдалече след като имах кола с М54 двигател) и не тече.
Ще сменя клапана и уплътненията тогава и няма да се занимавам повече.
Мерси!
Няма миризма на масло (познавам я отдалече след като имах кола с М54 двигател) и не тече.
Ще сменя клапана и уплътненията тогава и няма да се занимавам повече.
Мерси!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Масло на входа на турбото?
NGneer4eto написа:Има масло, защото ти е за смяна уплътнението. Предполагам имаш предвид частта от турбото, която нагнетява свежия въздух. Сменял съм такова уплътнение на М57 и не е голяма драма. Вземи си оригинални уплътнения за смукателния и нагнетателния отвори. Масло е нормално да има по турбото и интеркулера. Лошо е когато е много. Щом не гори и върви, не се занимавай с друго. Лошото е при мен, че след като ги смених след 30-на К километра пак се появи това омасляване. Но не съм се занимавал повече с него. Турбото още е живо при новия собственик. Единствено може да усещаш някаква миризма на изгорели газове или изгоряло масло в купето зимата, но не съм сигурен дали е от там.
Филтър картерни газове трябва да се смени, ако не знаеш кога е сменян, но течът не е от него.
Здравей, какъв е номера на тези уплътнения или как да ги намерим? Мерси.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Масло на входа на турбото?
11 61 7 801 222
11 61 7 788 415
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
11 61 7 788 415
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани