Bmw 320i проблем!

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.11.2021

Bmw 320i проблем!

Мнение от m1rsy » 02 Ное 2021, 17:47

Здравейте,
Нов съм във форума, и имам няколко въпроса, наскоро си закупих "нова" кола. А, именно БМВ 320i 150hp 2005г.
Порадвах й се за кратко, но започна да създава проблеми.. и сега на съществената част.
Когато я запаля, някой път колата все едно се задавя, не работи нормално, отделно когато е в покой оборотите и варират от аха да загасне до към 1100 в минута..
Колата също мисля вече има проблем с тоя вавлетроник, някой път забива и не може да се изфурсира, а заковава на 2000-2500 оборта.. влиза в авариен режим, отделно на всичко това, колата вътре тресе/вибрира доста, скоростния лост трепери доста, също и вратите когато са отворени.
Карах я на майстор не един и двама.. единия казва нямаш никакви грешки, втория вика, нямаш центровка на двигателя, била за смяна на ангренажна верига, а третия просто вдигна рамене ..
Ще съм благодарен ако можете да ми помогнете.
Приятна вечер!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от zvetiko » 03 Ное 2021, 15:08

Зависи с какъв интерфейс се чете колата и дали разбираш значението на това, което виждаш- ще видиш повече или по-малко неща. Добре е да се види и как работят цилиндрите- проблема може да е локален.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.11.2021

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от m1rsy » 05 Ное 2021, 9:58

А да ми кажете при тия двигатели, нещо да подсказва смяна на верига? Тракане или друго..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от newdriver » 11 Ное 2021, 12:44

m1rsy написа:А да ми кажете при тия двигатели, нещо да подсказва смяна на верига? Тракане или друго..


От информацията , която съм чел при разтегната верига се чува чукане първите няколко минути като запали колата и уж излизала и грешка при диагностика. Макар , че моята Е90 същата като твоята беше с разтегната верига (според майсторите) , а нямах никакви симптоми и я смених за да ми е по-спокойно.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.11.2021

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от m1rsy » 13 Ное 2021, 19:46

А ориентировъчно цена за смяна?
Също да попитам за вавлетроника и неговата цена за смяна, за да мога да си направя една груба сметка

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от newdriver » 15 Ное 2021, 9:08

m1rsy написа:А ориентировъчно цена за смяна?
Също да попитам за вавлетроника и неговата цена за смяна, за да мога да си направя една груба сметка

750 лв ми стъпа всичко ( части + труд) като имай в предвид , че труда е около 300-350 лв . Като марка аз заложих на "INA" , иначе също препоръчват SWAG или ако решиш най-добре да сложиш оригиналните ама те са си цифра.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.11.2021

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от m1rsy » 19 Яну 2022, 13:23

Колеги, проблема с оборотите на празен ход остава, след смяна на верига и валвтроник..
Играят буквално, колата не работи нормално, като я запаля, някой път а да загасне, друг път пък се качват 1100+, има вибрации и прочее..
След като смених вавлтроника, майстора каза, че предишния собственик, махал катализатори, и уж това моторче било свързано с тях, дори след смяна не давал гаранция за правилната му работа..
Вече не знам кво да правя по нея, и явно ще й търся нов собственик, който има желание да я оправя

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.11.2021

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от m1rsy » 20 Яну 2022, 22:34

Колеги помагайте, че ми писна от тая печка..
Така верига сменена.
Проблемите продължават, с играенето на оборотите и неправилната работа на мотора.
Валвтроника, след консултация и няколко майстори, ме пратиха при един които имал доста опит с тях, каза ми 500-600 лв с труда, окей.. но след като я "закачи" каза, че катализатора ми изкормен и демек работата на валвтроника е била пряко свързана с катализатора, и не давал гаранция че след смяна ще работи нормално.
Някой знае ли аджеба от къде идва това играене на оборотите на празен ход варират от аха да загасне до 1100, след като загрее оборотите заспиват някъде между 700-800, но пък тресе колата та се пука, плюс тва и лоста тресе.
Дали някоя сонда, соленоид или нз си кво вече?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от Guberkov » 25 Яну 2022, 13:36

m1rsy написа:Колеги помагайте, че ми писна от тая печка..
Така верига сменена.
Проблемите продължават, с играенето на оборотите и неправилната работа на мотора.
Валвтроника, след консултация и няколко майстори, ме пратиха при един които имал доста опит с тях, каза ми 500-600 лв с труда, окей.. но след като я "закачи" каза, че катализатора ми изкормен и демек работата на валвтроника е била пряко свързана с катализатора, и не давал гаранция че след смяна ще работи нормално.
Някой знае ли аджеба от къде идва това играене на оборотите на празен ход варират от аха да загасне до 1100, след като загрее оборотите заспиват някъде между 700-800, но пък тресе колата та се пука, плюс тва и лоста тресе.
Дали някоя сонда, соленоид или нз си кво вече?



От такива майстори"Псевдо-разбирачи" , дето ти обясняват,че моторчето на валвтроник-системата има отношение към катализаторите без значение дали ги има,или няма - Бягай на далеч....

Щом ти липсват катализаторите 2 на брой, тогава къде са ти ламбда сондите 4 на брой , а те са пряко свързани с образуването на горивната смес , разхода на гориво и равномерната работа на мотора на празен и не на празен ход.

Започваш от там да ги възстановиш да ги има на местата си , после ламбда-сондите да работят в норми и 4-те(ако някоя е дала фира се сменя с работеша такава) , след което минаваш през нови свещи NGK Iridium 4 броя 130лв. , после проверяваш 4-те бубини дали всички работят във норми без Мисс-Фаяри, после инжекторите с рейката на ултразвук.

Всичко-това без значение дали генерално ще ти реши проблема, или не не е напразно, защото има за в бъдеще отношение към цялостната работа и производителност на мотора , дори и проблемът ти в последствие да излезне от нещо друго.

Все-пак на питане и отговор , без да се вижда на място реалната ситуация - друго не мога да те посъветвам.

Поздрави и успех с решаването на проблема.

След като минеш през тези неща, ако има желаният резултат, значи си Окей , ако не после се продължава нататък 2-ро ниво има други неща за гледане пак пряко свързани с това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от pimpo » 25 Яну 2022, 17:35

Мисля, че ще е много полезно ако направиш едно клипче на проблема.
Много е важно да определиш дали колата прекъсва (пропуска цикли на запалването) или просто спадат оборотите (но без пропуски в запалването). Двата проблема са различни и изискват различен подход. Пропуски в запалването се долавят много лесно като се слуша звука от аспуха. Буботеното става отчетливо НЕритмично, когато има misfire.
Може да е нещо далеч по просто, като картерна вентилация или друг неотчетен въздух, кофти дебитомер, ваноси, сензори на валовете. Като за начало опитай да я запалиш с изключен дебитомер. Ако държи добре обороти, тогава се насочваме към някое от горе изброените.

*като прочетох първите няколко мнения относно веригата и валвтроника, се бях да засилил да пиша да не си даваш парите за глупости, но явно съм закъснял.
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от ivoaudi » 01 Мар 2022, 2:13

pimpo написа:Мисля, че ще е много полезно ако направиш едно клипче на проблема.
Много е важно да определиш дали колата прекъсва (пропуска цикли на запалването) или просто спадат оборотите (но без пропуски в запалването). Двата проблема са различни и изискват различен подход. Пропуски в запалването се долавят много лесно като се слуша звука от аспуха. Буботеното става отчетливо НЕритмично, когато има misfire.
Може да е нещо далеч по просто, като картерна вентилация или друг неотчетен въздух, кофти дебитомер, ваноси, сензори на валовете. Като за начало опитай да я запалиш с изключен дебитомер. Ако държи добре обороти, тогава се насочваме към някое от горе изброените.

*като прочетох първите няколко мнения относно веригата и валвтроника, се бях да засилил да пиша да не си даваш парите за глупости, но явно съм закъснял.


+1 И като цяло вероятно имаш паразитен въздух от нейде си, места бол.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i,BMW 320i Touring

Re: Bmw 320i проблем!

Мнение от MaRsMaN » 30 Май 2022, 11:06

Колега, дали случайно си се справил с проблема, понеже и аз имам същия?

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook