Моля за съвет при избор на диагностика.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 4.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E91
Мечтае да кара: BMW M4
Детайли за колата: BMW 320D Е91 163Hp Manual Gears

Моля за съвет при избор на диагностика.

Мнение от el3ment » 17 Окт 2021, 16:45

Здравейте колеги,

Бихте ли ми препоръчали диагностика с която да може да се четат/чистят грешки и да може да се кодира(Ретрофит-ва), и да е надеждна?

По-възможност да е нещо като Лънч и да не струва колкото бмв-то :)

Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Моля за съвет при избор на диагностика.

Мнение от Kurtov » 17 Окт 2021, 22:14

INPA и NCS Expert безплатни са, трябва ти само кабел.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Свети Влас
Пол: Мъж
Кара: E90 320i N46 седан
Мечтае да кара: чисто ново BMW
Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46

Re: Моля за съвет при избор на диагностика.

Мнение от silverstone » 23 Окт 2021, 21:15

Здравей, виж този клип, сравнение между два вида, аз имам това с цветния дисплей :bchug:

https://www.youtube.com/watch?v=Z9LRBIk_15k
:smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1020
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Моля за съвет при избор на диагностика.

Мнение от NGneer4eto » 24 Окт 2021, 14:22

Нещата са много "зависи".
1. Дали е за твоята кола или ще ходиш по автоморг...салоните да четеш коли за купуване. Във втория случай ще ти върши работа почти всичко, което се предлага с OBD и K+DCAN.
2. Дали имаш добър лаптоп с Win10 и батерия, която да държи поне час. Ако да, купувай K+DCAN кабел с превключване на OBDII от Склад66 и слагай ISTA - оригинален БМВ софтуер(от склада ти дават флашка и код срещу доплащане). Така като си купиш по-ново БМВ ще може да четеш и него, а с OBDII кабела мисля, твоята кола е последната, която можеш да четеш. Като купиш по-нова вече купуваш и наново диагностика. Истата е перфектна да си зяпаш грешките, да триеш, да си гледаш данните по DDE, DPF-a, охлаждащата система, турбото, да следиш корекции на дюзите и т.н. Недостатъкът е, че трябва да се позапознаеш как се работи с нея.
И INPA става, но е доста по-дървена и аз лично съм имал проблеми с нея. Примерно като съм гледал корекциите на дюзите съм имал спонтанно затрисане и загадъчна промяна в работата на двигателя. За щастие не перманентно, но плащещо. Не знам дали INPA-та може да се ползва за по-новите двигатели.
3. Искаш да четеш или да пишеш също? Ако искаш да кодираш предполагам нямаше да задаваш въпроси в този форум за подбор на диагностика, тъй като вече щеше да имаш опит с диагностиката. Писането не е за всеки.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook