Майстор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Майстор
Здравейте колеги,
Някой знае ли някой, който разбира от тия коли? Под разбира имам предвид, наистина да разбира.
Да му я закарам и да каже - това и това, получава се от това...
Аман от майстори, които не знаят нищо повече от това как да сменят маслото и филтрите, и да ти кажат карай, нищо й няма на колата.
Става дума за Е87 2005та.
Пиша в този раздел, понеже в раздела за първа серия е пусто като в сахара.
Колата ми харчи повече от нормалното и върви по-малко от нормалното, според мен.
Колата е след всякакви ремонти каквито можете да се сетите.
Автомат, напълно рециклиран, въпреки че за мен пак не се държи особено адекватно. На студена кола работи по-добре, отколкото на загряла.
Двигател N46B20 от Е90 на уж 130к км, обслужен - гумички на клапани, верига, о-пръстени и тн.
Колата има газ, която вече 2 години не могат да настроят. Все си губи настройките... на стария двигател (пак същия) не успяха, на новия веднъж съм я карал и пак нищо... Някой читав газаджия, който ще я оправи веднъж завинаги?
По периферията на мотора са сменени да не кажа всички неща.
ЕКУто на колата е сменяно, защото старото изгоря.
Този, който клонира старото ЕКУ, каза, че е пипал нещо по новото да вървяла малко повече - еми не върви различно, а харчи повече (за съжаление няма как да видя тези неща аз (не знам как да видя горивната карта)).
Има вероятност да съм изпуснал нещо, затова питайте, ако има нещо.
Благодаря предварително!
Някой знае ли някой, който разбира от тия коли? Под разбира имам предвид, наистина да разбира.
Да му я закарам и да каже - това и това, получава се от това...
Аман от майстори, които не знаят нищо повече от това как да сменят маслото и филтрите, и да ти кажат карай, нищо й няма на колата.
Става дума за Е87 2005та.
Пиша в този раздел, понеже в раздела за първа серия е пусто като в сахара.
Колата ми харчи повече от нормалното и върви по-малко от нормалното, според мен.
Колата е след всякакви ремонти каквито можете да се сетите.
Автомат, напълно рециклиран, въпреки че за мен пак не се държи особено адекватно. На студена кола работи по-добре, отколкото на загряла.
Двигател N46B20 от Е90 на уж 130к км, обслужен - гумички на клапани, верига, о-пръстени и тн.
Колата има газ, която вече 2 години не могат да настроят. Все си губи настройките... на стария двигател (пак същия) не успяха, на новия веднъж съм я карал и пак нищо... Някой читав газаджия, който ще я оправи веднъж завинаги?
По периферията на мотора са сменени да не кажа всички неща.
ЕКУто на колата е сменяно, защото старото изгоря.
Този, който клонира старото ЕКУ, каза, че е пипал нещо по новото да вървяла малко повече - еми не върви различно, а харчи повече (за съжаление няма как да видя тези неща аз (не знам как да видя горивната карта)).
Има вероятност да съм изпуснал нещо, затова питайте, ако има нещо.
Благодаря предварително!
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Майстор
Добре дошъл в реалността с майсторите. Карам същия мотор на газ. Каквото мога си оправям сам, също и газовата си настройвам сам. Познай защо е така? На майстор само ако няма накъде. Тия хайвани само мислят каква по-голяма част да ти сменят и да правят пачки, 40% от цената на частите плюс масторлък, берекет. Не случайно през 10 метра сервизи има.
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
Re: Майстор
djakere4a написа:Добре дошъл в реалността с майсторите. Карам същия мотор на газ. Каквото мога си оправям сам, също и газовата си настройвам сам. Познай защо е така? На майстор само ако няма накъде. Тия хайвани само мислят каква по-голяма част да ти сменят и да правят пачки, 40% от цената на частите плюс масторлък, берекет. Не случайно през 10 метра сервизи има.
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
Аз майстор си имам, който не ме товари ама никак даже.
Въпросът е, че явно не може да хване какво й е на колата.
Често ли ти се губят настройките на газта?
Аз съм с БРЦ макс с хана.
Остава и газта да започна да си настройвам сам...
Не, че няма да се науча, но някак си, не ми се занимава...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Майстор
Подходът, твоя самия е тотално сгрешен и при тези обстоятелства малко майстори ще ти бъдат полезни. Според мен изтрий всички адаптации като начало и покарай само на бензин поне 100-на км. Ако колата се държи все така зле, едва тогава търси майстори, а за газовата все е рано да мислиш. Ако нямаш основа и не работи добре мотора на бензин, не е странно, че и на газ няма да е ок. После направете диагностика, може и тук да постнеш някоя картинка и така.
Положението с майсторите е точно такова, каквото го описвате, но нека стигнем до тях.
Положението с майсторите е точно такова, каквото го описвате, но нека стигнем до тях.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Майстор
ivoaudi написа:Подходът, твоя самия е тотално сгрешен и при тези обстоятелства малко майстори ще ти бъдат полезни. Според мен изтрий всички адаптации като начало и покарай само на бензин поне 100-на км. Ако колата се държи все така зле, едва тогава търси майстори, а за газовата все е рано да мислиш. Ако нямаш основа и не работи добре мотора на бензин, не е странно, че и на газ няма да е ок. После направете диагностика, може и тук да постнеш някоя картинка и така.
Положението с майсторите е точно такова, каквото го описвате, но нека стигнем до тях.
Може би грешката е моя, че не съм споменал нещата, за които си писал.
Адаптациите са ресетвани. Колата е карана 6к км на бензин, държи се окей, но за мен не върви като за 150к.с. и харчи повече от нужното.
Градско харчи между 12,7 и 18,1 (в зависимост колко е жега навън). Извънградско със скорост между 140 и 160 харчи 12,1-14,8...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Майстор
Да речем, че така казано прилича на ламбда. Прочетете я с нещо. Какви са стойностите на дебитометри, на сондите, тримове, проверете правилно ли е зацепен ваноса, какво е налягането в рейла, как пръскат дюзите.
Виж в разделите според къде живееш някой читав диагностик наоколо, понамират се във форума мнения по въпроса
Виж в разделите според къде живееш някой читав диагностик наоколо, понамират се във форума мнения по въпроса
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Майстор
ivoaudi написа:Да речем, че така казано прилича на ламбда. Прочетете я с нещо. Какви са стойностите на дебитометри, на сондите, тримове, проверете правилно ли е зацепен ваноса, какво е налягането в рейла, как пръскат дюзите.
Виж в разделите според къде живееш някой читав диагностик наоколо, понамират се във форума мнения по въпроса
С голямо закъснение отговарям...
Всичко казано е проверено и е изрядно, в норми и работи.
Вече се чудя, откъде е този разход...
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Майстор
LUBObe написа:ivoaudi написа:Да речем, че така казано прилича на ламбда. Прочетете я с нещо. Какви са стойностите на дебитометри, на сондите, тримове, проверете правилно ли е зацепен ваноса, какво е налягането в рейла, как пръскат дюзите.
Виж в разделите според къде живееш някой читав диагностик наоколо, понамират се във форума мнения по въпроса
С голямо закъснение отговарям...
Всичко казано е проверено и е изрядно, в норми и работи.
Вече се чудя, откъде е този разход...
С каква кутия е колата - ръчка или автомат ?
Ако е автомат , няма какво да го мислиш при този мотор от къде ти идва високият разход...
Re: Майстор
Guberkov написа:LUBObe написа:ivoaudi написа:Да речем, че така казано прилича на ламбда. Прочетете я с нещо. Какви са стойностите на дебитометри, на сондите, тримове, проверете правилно ли е зацепен ваноса, какво е налягането в рейла, как пръскат дюзите.
Виж в разделите според къде живееш някой читав диагностик наоколо, понамират се във форума мнения по въпроса
С голямо закъснение отговарям...
Всичко казано е проверено и е изрядно, в норми и работи.
Вече се чудя, откъде е този разход...
С каква кутия е колата - ръчка или автомат ?
Ако е автомат , няма какво да го мислиш при този мотор от къде ти идва високият разход...
Автомат е, но да качи литър, два окей...
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Майстор
LUBObe написа:Guberkov написа:LUBObe написа:ivoaudi написа:Да речем, че така казано прилича на ламбда. Прочетете я с нещо. Какви са стойностите на дебитометри, на сондите, тримове, проверете правилно ли е зацепен ваноса, какво е налягането в рейла, как пръскат дюзите.
Виж в разделите според къде живееш някой читав диагностик наоколо, понамират се във форума мнения по въпроса
С голямо закъснение отговарям...
Всичко казано е проверено и е изрядно, в норми и работи.
Вече се чудя, откъде е този разход...
С каква кутия е колата - ръчка или автомат ?
Ако е автомат , няма какво да го мислиш при този мотор от къде ти идва високият разход...
Автомат е, но да качи литър, два окей...
Ами, то както си описал какво ти харчи - ти е точно с толкова над нормата , таман 2 литра
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани