150 коня бензин 6цил. и 4цил. каква е разликата в мощноста?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
150 коня бензин 6цил. и 4цил. каква е разликата в мощноста?
Моля споделете впечатления, ако пряко и практически имате такива относно динамиката на двата мотора освен че 6-така има по-хубав звук,по-голям потенциал и е по-здрав,по-тежък-чугунен и харчи повече бензин, неща на теория не ми се слушат.
Не коментираме конструкцията - един ванос, двоен ванос ,диса-клапи, валвтроници и така нататък, без значение от тия неща - търсиме разликите като краен резултат,без значение от съвкупната цялостна конструкция на моторите какво съдържат като компоненти - въртящ момент,динамика,вървеж - ясно е че всички тези компоненти оказват пряко влияние малко или много на въртящият момент влияние, но въпросът ми е конкретен.
Практически наблюдава ли се при 6-така по-голям въртящ момент и повече нютони спрямо 4-ката, при условие че и 2-та мотора са атмосверни без турбини, говорим за бензинови агрегати - съответно 6-така от по-старо и 4-ката от по-ново поколение.
Айде да съм по-конкретен M52B20 vs N46B20 - като характеристики на хартия и теоритично ги зная параметрите и показателите и на 2-та агрегата , но търся хора,които имат практическо наблщдение и са ги имали или карали и 2-та агрегата.
Или 150 коня са си 150 коня , без значение .
Вероятно доста от вас биха казали че M52B20 е по-здравият агрегат с оглед на доработки с цел повдигане на мощноста - всмукателна/изпускателна система,декат,спортни филтри,чип - но говориме за сток както са без да се бара нищо.
Не коментираме конструкцията - един ванос, двоен ванос ,диса-клапи, валвтроници и така нататък, без значение от тия неща - търсиме разликите като краен резултат,без значение от съвкупната цялостна конструкция на моторите какво съдържат като компоненти - въртящ момент,динамика,вървеж - ясно е че всички тези компоненти оказват пряко влияние малко или много на въртящият момент влияние, но въпросът ми е конкретен.
Практически наблюдава ли се при 6-така по-голям въртящ момент и повече нютони спрямо 4-ката, при условие че и 2-та мотора са атмосверни без турбини, говорим за бензинови агрегати - съответно 6-така от по-старо и 4-ката от по-ново поколение.
Айде да съм по-конкретен M52B20 vs N46B20 - като характеристики на хартия и теоритично ги зная параметрите и показателите и на 2-та агрегата , но търся хора,които имат практическо наблщдение и са ги имали или карали и 2-та агрегата.
Или 150 коня са си 150 коня , без значение .
Вероятно доста от вас биха казали че M52B20 е по-здравият агрегат с оглед на доработки с цел повдигане на мощноста - всмукателна/изпускателна система,декат,спортни филтри,чип - но говориме за сток както са без да се бара нищо.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 150 коня бензин 6цил. и 4цил. каква е разликата в мощно
Колега разгледай им характеристиките и ще си отговориш теоретично на въпроса. На практика питаш дали един двигател, на няколкостотин хиляди километра, без да се знае как е експлоатиран и поддържан е по- добър от друг, за който също нищо не се знае.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: 150 коня бензин 6цил. и 4цил. каква е разликата в мощно
Стария, ще трябва да го вдигнеш в оборотите за да живне, н46 ако е наред още при 1800 почва да се репчи, какво толкова има да се обсъжда. С помощта на с-мите, които си изброил е изравнена кривата колкото може и то без да мъкнем още 2 бутала с всичко около тях. Н46 е несравнимо по-приятен за каране от масата, м52 от ценителите. По-точно не мисля, че може да се каже
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: 150 коня бензин 6цил. и 4цил. каква е разликата в мощно
6така си е 6так, класически бмв двигател от времето на легендарните баварски шестаци. Тоя N46 е по иновативен, но и много по чуплив.
///M power
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10439
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 150 коня бензин 6цил. и 4цил. каква е разликата в мощно
Между 4 и 6 цил мотор винаги се избират 6 цилиндъра, без значение дизел или бензин. Но при стари коли - по-запазения.
Never mistake motion for action...
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани