Стойности на ламбда сонди
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Стойности на ламбда сонди
Имаш неработеща регулираща /предна/ ламбда. В грешката не е уточнено коя /bank1 или bank2/, което навежда на въпроса какво е изпълнението - с 2 регулиращи /два допълнителни катализатора на колектора/ или само една регулираща /само един основен катализатор/.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: Стойности на ламбда сонди
The Heartlistener написа:Имаш неработеща регулираща /предна/ ламбда. В грешката не е уточнено коя /bank1 или bank2/, което навежда на въпроса какво е изпълнението - с 2 регулиращи /два допълнителни катализатора на колектора/ или само една регулираща /само един основен катализатор/.
Ами имам 2 ламбди преди катализаторите и две след така , че би трябвало да съм с 2 катализатора.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Стойности на ламбда сонди
newdriver написа:The Heartlistener написа:Имаш неработеща регулираща /предна/ ламбда. В грешката не е уточнено коя /bank1 или bank2/, което навежда на въпроса какво е изпълнението - с 2 регулиращи /два допълнителни катализатора на колектора/ или само една регулираща /само един основен катализатор/.
Ами имам 2 ламбди преди катализаторите и две след така , че би трябвало да съм с 2 катализатора.
Eдит: сега видях как е за Е90, различно е - да, два са катализаторите, на самия колектор, 1-4 цил.-bank1 и 2-3цил.-bank2.
По принцип софтуера трябва да уточнява за коя от двете сонди става дума - на bank1 или bank2.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: Стойности на ламбда сонди
The Heartlistener написа:newdriver написа:The Heartlistener написа:Имаш неработеща регулираща /предна/ ламбда. В грешката не е уточнено коя /bank1 или bank2/, което навежда на въпроса какво е изпълнението - с 2 регулиращи /два допълнителни катализатора на колектора/ или само една регулираща /само един основен катализатор/.
Ами имам 2 ламбди преди катализаторите и две след така , че би трябвало да съм с 2 катализатора.
Eдит: сега видях как е за Е90, различно е - да, два са катализаторите, на самия колектор, 1-4 цил.-bank1 и 2-3цил.-bank2.
По принцип софтуера трябва да уточнява за коя от двете сонди става дума - на bank1 или bank2.
Прикачвам и снимка от диагностиката , там пише само Sensor 2. Предполагам означава bank 2 и да търся проблема в тази сонда?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Стойности на ламбда сонди
Предполага се че да - тази на катализатора на 2-3 цилиндри. Ако питаш мен - бих сменил и двете предни. При липсата на дебитомер те изцяло отговарят за смесите и компромиси тук не бива да има.
Имай предвид че двете предни сонди се различават по дължината на кабела, съответно цвета на обвивката на кабелите е различен:
11787530282 - bank1, черна обвивка и 11787512985 - bank2, сива обвивка.
Имай предвид че двете предни сонди се различават по дължината на кабела, съответно цвета на обвивката на кабелите е различен:
11787530282 - bank1, черна обвивка и 11787512985 - bank2, сива обвивка.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: Стойности на ламбда сонди
The Heartlistener написа:Предполага се че да - тази на катализатора на 2-3 цилиндри. Ако питаш мен - бих сменил и двете предни. При липсата на дебитомер те изцяло отговарят за смесите и компромиси тук не бива да има.
Имай предвид че двете предни сонди се различават по дължината на кабела, съответно цвета на обвивката на кабелите е различен:
11787530282 - bank1, черна обвивка и 11787512985 - bank2, сива обвивка.
Да , сега ще търся оферта и ще поръчвам.
Само не разбирам едно нещо. Нали ламбда сондите не работят първата минута при студено палене , тогава защо като паля при студен двигател колата забива нос и не може да тръгне ? Не трябва ли тогава да тръгва без проблем и след като заработят сондите да почват проблемите? Или веднъж като са ми разбъркали смесите си правят проблем и при студения старт?
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Стойности на ламбда сонди
newdriver написа:Или веднъж като са ми разбъркали смесите си правят проблем и при студения старт?
Да.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Стойности на ламбда сонди
С тази цел като смениш сондите изтрий адаптациите.
Освен това провери за паразитен въздух от всички възможни места.
И пак се връщам назад - веднага след студения старт опитай отново номера с капачката на маслото. Ако клапана е в ред, трябва да я отвориш съвсем нормално.
Освен това провери за паразитен въздух от всички възможни места.
И пак се връщам назад - веднага след студения старт опитай отново номера с капачката на маслото. Ако клапана е в ред, трябва да я отвориш съвсем нормално.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани